اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بررسی: اکثر بازاریابان ایالات متحده و بریتانیا به تازگی شروع به پذیرش رسانه های اجتماعی کرده اند
    سی و هشت درصد از بازاریابان ارشد در ایالات متحده و بریتانیا می گویند شرکت‌های آن‌ها هنوز فقط انگشتان پای خود را در آب رسانه‌های اجتماعی فرو می‌کنند، و بیشتر می‌گویند که ترس از بازگشت سرمایه، آنها را از غواصی با تمام وجود باز داشته است. با این حال، نظرسنجی از 400 مدیر ارشد بازاریابی انجام شده توسط InSites Consulting نشان داد که 69٪ از شرکت ها […]
  • تعداد فالوورهای شکسته و دکمه های گیج کننده Google+
    یک حساب رسانه اجتماعی چقدر محبوب است؟ دکمه‌های فیس‌بوک و توییتر به ناشران اجازه می‌دهند تا رقمی قابل درک، یعنی تعداد دنبال‌کنندگانی که دارند، به اشتراک بگذارند. در مقابل، دکمه +Google یک رقم ترکیبی عجیب را گزارش می‌کند که می‌تواند به میزان زیادی از محبوبیت یک صفحه +Google کمتر حساب کند. تعداد فالوورهای توییتر = تعداد فالوورها این دکمه را در نظر بگیرید […]
  • SMX Social Media Marketing 2011: Day One Recap
    روز اول کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX در کتاب است. ما خلاصه‌ای از گفتگوی کلیدی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی SMX: Zagg، Neiman Marcus و The LA Times را به اشتراک گذاشته‌ایم، و در اینجا پیوندهای اضافی به خلاصه‌های جلسه و مقالات وبلاگ زنده وجود دارد که در اطراف پیدا کرده‌ایم. […]
  • Stumbleupon Redesigned: New Branding، StumbleBar و Channels For Celebs & Brands
    امروز StumbleUpon، محبوب‌ترین «موتور کشف» اجتماعی، نسخه جدید و بهبود یافته‌ای را با ویژگی‌های جدید و تغییر نام تجاری منتشر می‌کند. مانند پاندورا یا نتفلیکس، StumbleUpon از فیلتر مشترک برای ارائه محتوای وب مرتبط به کاربران استفاده می کند. هدف از پیشرفت‌های جدید بهبود توانایی فیلتر کردن محتوا و در عین حال سریع‌تر کردن آن است […]
  • Zagg، Neiman Marcus و The LA Times به اشتراک گذاری داستان های واقعی رسانه های اجتماعی
    سه نفر از نمایندگان برند داستان های خود را گفتند و توصیه های عملی را به شرکت کنندگان در کنفرانس SMX Social Media ارائه کردند. این هفته توسط شرکت مادر ما، رسانه درب سوم ارائه شد. در زیر یک خلاصه وبلاگ نیمه زنده از جلسه پایانی روز اول، میزگرد کلیدی: داستان های واقعی رسانه های اجتماعی از میدان آمده است. دنی سالیوان […]
  • تبلیغات ویدیویی آنلاین و تلویزیونی مانند شکلات و کره بادام زمینی هستند: آنها با هم عالی می شوند
    تا به حال فکر کرده اید که آیا آیا این سرمایه گذاری بهتر است که تبلیغات خود را در تلویزیون قرار دهید یا آنها را آنلاین کنید؟ پاسخ: هر دو را انجام دهید. این نتیجه یک مطالعه جدید است که توسط Ipsos انجام شده و توسط Google حمایت مالی شده است. در واقع، شرکت ها می گویند افرادی که در معرض یک تبلیغ ویدیویی 15 ثانیه ای در یوتیوب و تلویزیون قرار می گیرند […]
  • دوشنبه سایبری را فراموش کنید: اکنون یک “هفته سایبری” 6 میلیارد دلاری است
    از شنیدن درباره “دوشنبه سایبری” خسته شده اید؟ من نیستم. در واقع، من نمی‌توانم داده‌های خرید کافی را به دست بیاورم، که فقط از منابع به‌ظاهر بی‌شمار به دست می‌آیند. اکنون دوستان ما در comScore در خرید آنلاین تعطیلات با داده‌های جدید «هفته سایبری» دیافراگم را کمی باز کرده‌اند. هفته سایبری 6 میلیارد دلاری شرکت سنجش گفت […]

عناوین اخیر از سرزمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • همه چیز به یک استراتژی عجیب نیاز ندارد، www.brasstackthinking .com
  • استفاده از LinkedIn برای تجارت الکترونیک شما: مزایا و منفی، www.practicalecommerce.com
  • چه چیزی راک استارها می توانند درباره ایجاد Kick-Ass به شما بیاموزند محتوای آنلاین، mackcollier.com
  • 20 باید و نباید برای بازاریابی بهتر در رسانه های اجتماعی، www.toprankblog.com
  • 3 از 10 آمریکایی می گویند تبلیغات رسانه های اجتماعی بی فایده، www.marketingcharts.com
  • 7 روش کلیدی برای بهینه سازی توییتر برای جستجو، blog.hubspot.com
  • 70% مردم با میزان اطلاعات موجود در فیس بوک خوب هستند، GigaOM
  • هزینه یک فالوور توییتر چیست، www.clickz.com
  • هی فیس بوک، آن تایم لاین کجاست و نمودار باز شما قول داده اید؟، AllThingsD
  • چگونه قومیت ها را در فیس بوک هدف قرار دهیم، searchenginewatch.com
  • وضعیت بازاریابی اجتماعی 2011-2012 – برایان سولیس، www.briansolis.com
  • چرا اندازه‌گیری موفقیت با استفاده از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی همیشه قطع و خشک نمی‌شود، www.chrisbrogan.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *