این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- TIME از Google Glass به عنوان “بهترین اختراع سال 2012” نام برد
Google Glass، سیستم محاسباتی پوشیدنی که هنوز چند ماه تا تحویل به خریداران اولیه صنعت توسعهدهنده فاصله دارد، در فهرست بهترین اختراعات سال 2012 مجله TIME قرار گرفته است. این عینک به فهرست جالبی از اقلام میپیوندد که شامل ابرهای داخلی است، اسباببازی آیفون را به یک سگ مجازی و مریخ نورد کنجکاوی مریخ تبدیل می کند. […]
- تویتر توییتهایی را که حق نسخهبرداری را نقض میکنند پنهان میکند، حذف نمیکند
تویتر در حال تغییر نحوه رسیدگی به درخواستهای قانونی علیه توییتهایی است که حق نسخهبرداری را نقض میکنند. توییتر به جای حذف کامل توییتها، اکنون توییتها را مخفی میکند و پیامی به خوانندگان نشان میدهد که توییت اصلی پنهان شده است. GigaOm برای اولین بار این خبر را روز یکشنبه پس از توییت جرمی کسل، مدیر توییتر […]
گزارش کرد.
- تاکتیکهای پولی، کسبشده و متعلق به کارشناسان; نرخ کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX در پایان هفته افزایش می یابد
گاهی اوقات “برنده شدن” فقط به بهبود شانس بستگی دارد. و چیدن عرشه به نفع خود با تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق یک شرط بندی هوشمندانه است. شانس خود را بهبود بخشید در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX، 5 تا 6 دسامبر در لاس وگاس شرکت کنید. این چیزی است که به دست می آورید: بیش از 45 نفر از آگاه ترین افراد اجتماعی در جهان […]
- چرا بازده بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی را نمی توان اندازه گیری کرد – و چرا این مشکلی ندارد
«چیزهایی وجود دارد که می دانیم و می دانیم. چیزهایی هست که می دانیم نمی دانیم. اما همچنین ناشناخته ای از ناشناخته ها وجود دارد. چیزهایی هست که ما نمی دانیم و نمی دانیم.» وقتی این نقل قول (کمی بازنویسی شده) از دونالد رامسفلد را در زمانی که برای اولین بار در سال 2002 گفته شد خواندم، به نظر در کل […]
- دادههای بدون ساختار «Premium» را در دنیای تبلیغات نمایشی دوباره تعریف میکنند
موجودی ممتاز اصطلاحی است که توسط ناشران و شبکهها برای ایجاد تقاضای بیشتر و هزینههای بالاتر برای تبلیغات در بخشهایی از داراییهای وب خود استفاده میشود. اغلب، موجودی پریمیوم به عنوان صفحاتی تعریف می شود که بیشترین ترافیک را می بینند. گاهی اوقات میزانی است که تبلیغکننده میتواند فضای تبلیغات را برای نیازهای خود سفارشی کند، […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- تویتر برای افزودن عکس فیلترهایی برای رقابت با اینستاگرام، نیویورک تایمز
- پستهای فیسبوک در عرض 30 دقیقه پس از انتشار به نصف دسترسی پیدا میکنند، www.marketingcharts.com
- 5 حقیقت شگفتانگیز درباره فیس بوک برای برندها، www. digiday.com
- فیسبوک در روز انتخابات آماده بیتهای بلیتز است ، news.cnet.com
- فیسبوک، ورود به سیستم اجتماعی را نگه میدارد، eMarketer
- چگونه روز انتخابات توییتر را شکسته است، twet.us
- چگونه به طور موثر نمایه های رسانه های اجتماعی خود را تغییر نام دهید، www.socialmediaexaminer.com
- بازاریابی تأثیرگذار، کلوت، امتیازدهی اجتماعی و چرایی اهمیت آنها، www.adrianswinscoe.com
- اینستاگرام می گوید طوفان سندی با بیش از 800 هزار عکس، بزرگترین رویداد تک عکسبرداری شده بود، thenextweb.com
- آیا فیس بوک “عمداً خراب شده است” پست های تبلیغ شده را بفروشید؟، Ars Technica
- کاهش صفحه فیس بوک بر اساس طراحی است یا نشانه ای از زمان؟، زائر بازاریابی
- اندازهگیری طوفان در Tumblr در GIF، لایکها و وبلاگهای مجدد، www. dailydot.com
- کاربران Pinterest تمایل به محتوای سفر نشان می دهند، eMarketer
- چرا مشتریان برای خدمات و پشتیبانی به شبکه اجتماعی روی می آورند، www.conversationagent .com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.