از سرزمین بازاریابی:
- Vocus رسانههای اجتماعی را عرضه میکند بهروزرسانیهای PRWeb، افزودن کارتهای توییتر و برچسبهای نویسنده Google
ارائهدهنده راهحلهای بازاریابی Vocus سه بهروزرسانی جدید رسانههای اجتماعی را به سرویس توزیع مطبوعاتی خود PRWeb ارائه کرده است، و کارتهای Twitter و برچسبهای Google Author را اضافه کرده است. و زبان نشانه گذاری که به سایت هایی مانند فیس بوک کمک می کند تا سرفصل ها، خلاصه ها و تاریخ های انتشار مطبوعات را شناسایی کنند. در نسخهای که بهروزرسانیها را اعلام میکند، Vocus ادعا میکند که گزارش اخیر Experian میانگین […] - Fowl Play: ممنوعیت فیس بوک کمپین طبیعت “بوبی”
اگر ساکن مکه پرنده نگری جزیره کریسمس هستید، “بوبی” به معنای یک چیز است – پرنده. بوبی یک پرنده دریایی است که با شیرجه زدن در آب و شکار حیات دریایی شکار می کند. با این حال، هنگامی که انجمن گردشگری جزیره کریسمس شروع به اجرای تبلیغات فیس بوک برای تبلیغات آینده «هفته طبیعت پرنده» کرد، […] - تبلیغات آیفون 5 اپل یک شکست اشتراک گذاری اجتماعی بود، گزارش می گوید: انتظارات در مورد آخرین اعلامیه بزرگ اپل در هفته آینده در حال افزایش است و می توانید شرط بندی کنید که استریم های توییتر، فیس بوک و گوگل پلاس مملو از اخبار و نظرات درباره جدیدترین ابزارهای این شرکت خواهد بود. اما پس از انتشار اخبار، آیا تبلیغات تلویزیونی این شرکت در شبکه های اجتماعی به خوبی ترجمه می شود؟ طبق گزارش جدیدی از Unruly […]
- برگههای جیمیل بیشترین واکنش مثبت را توسط جوانان هزاره دریافت میکنند، اما تبلیغات را کمتر از یک بار در هفته چک میکنند
ممکن است شگفتانگیز نباشد، اما هزارههای جوان بیشتر میگویند که برگههای جدید Gmail مدیریت صندوق ورودی را آسانتر از بزرگهای مقاومترشان در برابر تغییر میکنند، که در این مورد افراد بالای سن هستند. از 24. طبق یک مطالعه جدید توسط شرکت نرم افزار بازاریابی StrongView (قبلاً StrongMail)، نیمی از هزاره های جوان (کاربران سالمند […] - Bing News اکنون ویژگیهای موضوعات پرطرفدار از فیسبوک و توییتر
اخبار بینگ تغییر کرده است، از جمله معرفی کادرهای موضوعات پرطرفدار مختلف که از buzz شناساییشده در فیسبوک و توییتر، و همچنین جستجوهای خود بینگ استخراج شدهاند. بینگ در مورد این تغییر پست کرد و گفت: Bing News اکنون جدیدترین اخبار فیس بوک، توییتر و بینگ را منتشر می کند. با […] - مطالعه: مصرف رسانه و نقش در حال تحول CMO در تغییر روش اندازهگیری برندها
فورستر این هفته گزارش خود را با عنوان «اندازهگیری سلامت نام تجاری برای اختلال دیجیتال آماده است» منتشر کرد و چشمانداز جدید اندازهگیری سلامت برند و نقش در حال تغییر را بررسی کرد. فروشندگان اندازه گیری سلامت برند پس از مصاحبه با 14 شرکت اندازهگیری برند مختلف، شرکت تحقیقاتی کشف کرد که روشهای ردیابی قدرت یک برند در حال تغییر هستند. طبق […] - گزارش: تقریباً 90 درصد در مورد حفظ حریم خصوصی آنلاین و تلاش برای جلوگیری از تبلیغ کنندگان نگران هستند
گزارش جدید مبتنی بر نظرسنجی از مرکز تحقیقات Pew یافته های جالب و چشم نوازی در مورد حریم خصوصی آنلاین در میان آنها، این نظرسنجی نشان میدهد که 86 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده با استفاده از روشهای مختلف «گامهای آنلاینی برای حذف یا پوشاندن ردپای دیجیتال خود برداشتهاند». بخشی از نظرسنجی مربوط به امنیت آنلاین […] - چگونه از بازاریابی پایدار واقعی استقبال کنیم
برای سالها، کمپینهای بازاریابی سنتی نیاز به چرخههای برنامهریزی 90 روزه داشتند – حداقل. اخیراً، بازاریابی دیجیتال تحولی در سرعت و چابکی ایجاد کرده است که به سرعت این چرخه های طولانی را ناکافی و غیرقابل قبول کرده است. مشتریان به طور فزاینده ای در تلفن های خود، وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی و […] - نرخ تماس: معیارهای کلیدی عملکرد تبلیغات تلفن همراه
با 60 درصد از کل جستجوهای محلی تلفن همراه که منجر به اقدام مصرفکننده در روز (بسته به دسته) میشود، مصرفکنندگان تلفن همراه آماده ارتباط با مشاغل هستند. در حالی که تماسها یک پاسخ واقعی مصرفکننده برای تلفنهای هوشمند است (به هر حال یک تلفن است)، تنها تعداد کمی از بازاریابان تلفن همراه در حال ردیابی […] - مطالعه: هشتگها در فیسبوک به جلب توجه بیشتر کمک نمیکنند
در اوایل تابستان امسال، فیسبوک پشتیبانی از هشتگ را برای کاربران و برندهایی که میخواستند « بخشی از یک بحث بزرگتر.» به گفته Edgerank Checker، یک شرکت بهینهسازی فیسبوک، هشتگها نه تنها بخشی از گفتگوی بزرگتر نیستند، بلکه ممکن است مانع تعامل و رسیدن به #uhoh شوند. بیش از 500 صفحه با […] - Yahoo! اولین ها! جدید! لوگو!
بعد از 18 سال بدون تغییر، و شمارش معکوس 30 روزه برای لوگوهای رد شده، بالاخره یاهو از لوگوی جدید خود رونمایی کرد: کتی ساویت، مدیر عامل یاهو، این توضیح را در مورد این تغییر ارائه کرد: ما لوگویی میخواستیم که به ریشههای ما وفادار بماند (عجیب، بنفش، با علامت تعجب) و در عین حال تکامل محصولات ما را در بر بگیرد. خیلی […] - تویتر خاموش می شود
این تو نه. توییتر است. Twitter.com از کار افتاده است، اگرچه نسخه موبایلی سایت و همچنین دسترسی به توییتر از طریق مشتریان توییتر خوب به نظر می رسد. صفحه وضعیت توییتر مشکل را تأیید میکند، همانطور که در ساعت 5:03 بعد از ظهر به وقت شرقی پست شده است: توییتهایی که برای من از توییتر برای مک جاری میشوند به خوبی ادامه مییابند. من همچنین می توانم به […]
، درهم و برهمی را از سرتاسر وب حذف کنید
است
در دسترس هستند
ردیابی شد
برسم
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
- تاجری که از توئیت های تبلیغاتی توییتر برای شرمساری بریتیش ایرویز استفاده کرد، آخرین هزینه خود را در کمپین تبلیغاتی نشان داد، www.thedrum.com
- 15 نکته بازاریابی رسانه های اجتماعی از سرزمین دریاچه ها و بیکن، www.toprankblog.com
- 5 دلیلی که چرا استراتژی پینترست Starbucks موفقیت بزرگی نیست، pinleague.com
- نحوه تبدیل طرفداران رسانه های اجتماعی به ترافیک پا، Social Fresh
- نحوه جستجو در توییت های قدیمی و یافتن اینفلوئنسرها با Topsy، رسانه Avalaunch
- دنبال کردن انبوه Clampdown توییتر میتواند قربانی دیگری را ادعا کند، سرویس ManageFlitter، TechCrunch
- چرا فیس بوک باید قضاوت در مورد کیفیت محتوا را متوقف کند، متقاعد کردن و تبدیل
- با 20 میلیون کاربر ثبت نام شده ، Path به روز رسانی اصلی و سرویس برتر، VentureBeat
را دنبال کنید/لغو کنید
را منتشر می کند
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.