اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 5 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • اشتراک تلفن هوشمند: اپل، گوگل، مایکروسافت All Gain
    ComScore داده های سهم بازار گوشی های هوشمند ماه سپتامبر خود را برای بازار ایالات متحده منتشر کرد. بر اساس نظرسنجی های مصرف کنندگان، این شرکت تخمین زده است که نزدیک به 150 میلیون مشترک ایالات متحده تلفن همراه در حال حاضر صاحب گوشی های هوشمند هستند (149.2 میلیون). اپل همچنان برترین OEM گوشی هوشمند است. با این حال سامسونگ به سود خود ادامه داده و اکنون 25.4 درصد از بازار را در اختیار دارد. موتورولا یک […]
  • دید

  • Google به طور خودکار حساب های جدید Orkut را برای هر کاربر وارد شده در Google که از Orkut.com بازدید می کند ایجاد می کند
    اگر حساب Google دارید — و چه کسی در میان ما ندارد؟ – ممکن است بخواهید مراقب بازدید از شبکه اجتماعی دیگر Google، Orkut باشید. Google به طور خودکار حساب های Orkut جدید را برای هر کسی که از Orkut.com بازدید می کند در حالی که قبلاً به یک حساب Google وارد شده است ایجاد می کند. (اگر برایتان مهم نیست که […]
  • داشته باشید، خودتان آن را امتحان کنید

  • تویتر هدف‌گیری مجدد تبلیغات را راه‌اندازی می‌کند: «مخاطبان متناسب» هدف‌گیری مجدد را به موبایل می‌آورد
    امروز توییتر از عرضه جهانی مخاطبان سفارشی، قابلیت هدف‌گیری این شرکت خبر داد. در ماه جولای آزمایش در نسخه بتا را آغاز کرد. Tailored Audiences به توییتر یک محصول هدف‌گیری مجدد و بیشتر می‌دهد. مانند فیسبوک، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از داده‌های شخص اول برای هدف‌گیری مجدد بازدیدکنندگان سایت خود استفاده کنند، یا از داده‌های شخص ثالث برای دستیابی به مخاطبان سفارشی جدید استفاده کنند. […]
  • FTC: تبلیغات بومی “ممکن است در برخی موارد غیرقانونی باشد”
    FTC این هفته کارگاهی برگزار کرد که در آن موضوع “تبلیغات بومی” مورد بحث قرار گرفت. به نقل از رویترز، ادیت رامیرز، رئیس FTC، می گوید: «با ارائه تبلیغاتی که شبیه محتوای سرمقاله هستند، تبلیغ کننده این خطر را دارد که به طرز فریبنده ای القا کند که اطلاعات از یک منبع غیر مغرضانه آمده است.» مفهوم این است که FTC آماده شکستن […]
  • است

  • 3 روشی که بازاریابان می‌توانند با مخاطبان جدید توییتر برنده شوند
    امروز، توییتر و چندین ارائه‌دهنده پلت‌فرم راه‌اندازی رسمی مخاطبان سفارشی را اعلام کردند و به بازاریابان توانایی هدف‌گیری را می‌دهند. افرادی که از داده های شخص اول خود و هر گونه داده شخص ثالث استفاده می کنند. تا پیش از این، راه‌حل‌های تبلیغاتی توییتر صرفاً بر اساس داده‌هایی بود که از کاربران خود داشتند. فیس بوک گامی مشابه برای باز کردن موجودی خود در […]
  • برداشت

  • به بازاریابان ایمیل گوش دهید: با 38% باز شدن ایمیل بیشتر، جمعه سیاه “رسما ” بزرگترین روز شما در سال
    شرکت بازاریابی ایمیلی Movable Ink داده‌های جدیدی را در مورد مصرف ایمیل‌های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری امسال منتشر کرده است که نشان می‌دهد در مقایسه با جمعه سیاه 38 درصد باز شدن ایمیل‌های بیشتری در جمعه سیاه رخ داده است. به نرخ باز ایمیل سایبر دوشنبه. طبق پستی در وبلاگ این شرکت، “با رقابت برای توجه مصرف کنندگان – و کیف پول – شدیدتر از […]
  • Cyber ​​Monday در FBX: نرخ تبدیل سالانه 34 درصد افزایش یافته است، CTR تقریبا دو برابر می شود
    عملکرد دوشنبه سایبری در Facebook Exchange ( FBX) مطمئناً با سال گذشته که پلتفرم هدف‌گیری مجدد فیس‌بوک اولین فصل تعطیلات خود را آغاز کرد بسیار متفاوت به نظر می‌رسید. شریک FBX Triggit داده های سال به سال را منتشر کرد که نشان می دهد عملکرد در سراسر مجموعه تبلیغ کننده خود افزایش می یابد. در سال 2012، بیشتر تبلیغ‌کنندگان همچنان پلتفرم هدف‌گیری مجدد FBX را با […]
  • آزمایش می‌کردند.

  • 10 چیزی که خریداران RTB می توانند از جانبازان SEM بیاموزند
    جستجوی پولی و RTB کانال های بازاریابی آنلاین نسبتاً مشابهی هستند – هر کدام شامل پیشنهاد قیمت برای موجودی آگهی در مدلی مبتنی بر حراج است. اما، در حالی که جستجوی پولی برای مدت طولانی جزء اصلی ترکیب بازاریابی اینترنتی بوده است، RTB یک تازه وارد نسبتاً جدید است که تنها در چند سال اخیر کشش قابل توجهی به دست آورده است. در نتیجه، بیشتر RTB […]
  • 4 اطلاعات مبتنی بر داده در مورد نحوه استفاده مردم از صندوق ورودی Tabbed Gmail در این فصل تعطیلات
    فصل خرید کریسمس است رسما بر عهده ماست صندوق‌های دریافتی مملو از تبلیغات ویژه ایمیلی است که امیدواریم در روز کریسمس جوراب‌های پر شده را به همراه داشته باشند. هرچند شاید صندوق ورودی جیمیل نباشد. آیا تب های جدید جیمیل همان Grinch خواهد بود که امسال کریسمس را از بازاریابان ایمیل دزدید؟ برخی از کسب و کارها به طور علنی از رابط جدید، […]
  • انتقاد کرده و آن را تقبیح کرده اند

  • آیا کمبودهای اندازه گیری مانع از رشد بازاریابی چند صفحه ای می شود؟
    تقریباً تمام جنبه‌های زندگی مصرف‌کننده را آنطور که ما می‌شناسیم، تحت کنترل خود درآورده است و هیچ کاهشی در چشم نیست. انجمن آگهی‌دهندگان ملی (ANA) و نیلسن اخیراً گزارش دادند که تنها در سه سال آینده، تقریباً نیمی از کمپین‌های رسانه‌ای انتظار می‌رود استراتژی‌های چند صفحه‌ای را دنبال کنند. در این مطالعه و در […]
  • پینرها در این دوشنبه سایبری فراوان خرید می کنند: درآمد Pinterest سه برابر می شود
    تا کنون می دانیم که دوشنبه سایبری امسال با فروش دیجیتالی که رشد 18 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد، موفقیت آمیز بوده است. یک مطالعه جدید از piqora.com نشان می‌دهد که Pinterest به افزایش فروش آنلاین کمک کرد زیرا درآمد دوشنبه Cyber ​​3.6 برابر نسبت به 30 روز گذشته افزایش یافت. Piqora 400 برند را در Pinterest در این […]
  • تجزیه و تحلیل کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *