این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- گزارش: Google در حال مذاکره با FTC Over Safari ‘Cookiege’ Fine
گوگل در حال مذاکره با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده برای تعیین جریمه ای است که برای دور زدن تنظیمات حریم خصوصی در مرورگر وب سافاری اپل می پردازد. این بر اساس گزارش بلومبرگ است که به نقل از یک “فرد آشنا با موضوع” اشاره می کند. منبع بلومبرگ می گوید که گوگل ممکن است با جریمه “ده ها میلیون […]
روبرو شود
- Biz Marketing: LinkedIn SlideShare به دست می آورد، یاهو مدیر دروغ می گوید و بینگ ظاهر جدیدی پیدا می کند
روز جنگ ستارگان مبارک. به نظر می رسید این نیرو در این هفته با ما بود. LinkedIn SlideShare را خریداری کرد، SEOmoz و AVOS هر دو دور جدید سرمایه گذاری را دریافت کردند و Bing برخی تمیز کردن بهاره را انجام داد. اما زمانی که رئیس تامبلر رفت و مدیر عامل یاهو در رزومه خود دراز کشیده بود، طرف تاریک سر زشت خود را بالا برد. اشتراک اسلاید […]
- رزومه مدیر عامل Flap آشفتگی بیشتری در یاهو به ارمغان می آورد
این زمان بسیار مهمی برای یاهو است، زیرا این شرکت تلاش میکند پس از اخراجهای اخیر و سالها چالش، با یک مدیرعامل جدید به مسیر خود بازگردد. اکنون، مشخص شده است که این مدیر عامل جدید، اسکات تامپسون، با اشتباهی در رزومه خود وارد شده است – بیوگرافی او در جاهای مختلف ادعا می کند که او دارای علوم کامپیوتر […]
- روادشو فیسبوک چشمانداز آرمانشهری را ارائه میکند، تنشهای عمیقتر را پنهان میکند
من همین الان ویدیوی کامل 31 دقیقه ای نمایش عمومی IPO فیس بوک را تماشا کردم. این یک ارائه فوقالعاده خوب – حتی گاهی احساسی – است که میخواهد فیسبوک را در بهترین نور ممکن برای سرمایهگذاران یا هر کسی که آن را تماشا میکند، نشان دهد. این یک نوع چشم انداز اتوپیایی از آنچه فیس بوک است و آرزو دارد در آینده باشد است. با این حال […]
- سیستم متریک سرمایه گذاری فناوری – نوع جدیدی از “گرم”
اینستاگرام 1 میلیارد دلار فروخته شد! Slideshare به قیمت 118 میلیون دلار خریداری می شود! فیس بوک به قیمت 100 میلیارد دلار عمومی می شود! اپل در راه رسیدن به یک تریلیون دلار ارزش است! حباب تکنولوژی؟ چه کسی اهمیت می دهد. با چنین ارزیابی هایی، ما به روش جدیدی برای اندازه گیری ارزش یک شرکت نیاز داریم. اجازه بدهید […]
را معرفی کنم
- پی پال دیگر هدف فیشینگ برتر جهان نیست
اگرچه حملات فیشینگ در نیمه دوم سال 2011 در سراسر جهان کاهش یافت، اما در داخل چین به میزان قابل توجهی افزایش یافت و در نتیجه، یک نام دامنه چینی جایگزین Paypal.com به عنوان رایج ترین نام دامنه فیش شده شد. گروه کاری ضد فیشینگ (APWG) اخیراً نظرسنجی جهانی فیشینگ 2011 خود را منتشر کرده است (دانلود PDF) که می گوید حملات فیشینگ “منفجر شده اند” […]
- LinkedIn To Acquire Slide Share For 118M$, Reports Revenue of $188M$In Q1
شبکه اجتماعی حرفهای LinkedIn امروز اعلام کرد که با خرید سرویس اشتراکگذاری ارائه SlideShare به مبلغ 118 میلیون دلار به صورت سهام و نقد موافقت کرده است، در حالی که گزارش درآمد 5 میلیون دلاری از درآمد 188 میلیون دلاری در سه ماهه اول را نیز اعلام کرده است. تحلیلگران تنها انتظار 179 میلیون دلار درآمد را داشتند. کسب SlideShare به LinkedIn کمک می کند تا ویژگی های اضافی […]
اضافه کند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- 8 سؤال رایج توییتر از صاحبان مشاغل کوچک SEM کسب و کار کوچک
- نگاهی به کشف پولی StumbleUpon [اینفوگرافیک]، socialtimes.com
- یک دسته جدید تعریف شده: نرم افزار عملکرد اجتماعی ، www.web-strategist.com
- کاروین از AP می گوید رسانه های اجتماعی می توانند روزنامه نگاری را بهتر کنند، contently.com
- برزیل اکنون دومین کشور بزرگ در فیس بوک، thenextweb.com
- Facebook Edgerank: آنچه بازاریابان باید بدانند، econsultancy.com
- نوآوری از طریق آزمایش، وبلاگ رسمی توییتر
- آیا استراتژی رسانه اجتماعی شما جهانی است؟، www.emarketer.com
- مزایا و مضرات استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی، Performancing.com
- Business (To Business) رسانه های اجتماعی، www.twistimage.com
- چیست دوست دارید مایک دیو باشید، پرطرفدارترین شخص در پینترست؟، وب بخوانید/نوشتن
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.