اعلانیه

روز بازاریابی: 4 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • رئیس هیئت مدیره مایکروسافت : فرهنگ شرکت باید تغییر کند
    ژورنالیسم فناوری تمایل دارد بر «چه کسی برنده است»، چه کسی چه کسی را می‌خرد و محصولات جدید شرکت تمرکز کند. به ندرت بحث زیادی در مورد فرهنگ سازمانی وجود دارد. اما این اغلب «متغیر X» پنهان پشت موفقیت یا شکست است. جان تامپسون، رئیس هیئت مدیره مایکروسافت، در بیانیه‌ای صریح به فورچون، ۲۵ سال پیش مایکروسافت را به IBM تشبیه کرد و اذعان کرد که […]
  • چرا خرج کلان برای بازاریابی محتوای فوق‌العاده یک شرط خوب است
    برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی هدف شما چیزهای بیشتری از نوشتن پست‌های وبلاگ عالی و امید به اینکه در نهایت برای آنچه که دارید رتبه‌بندی کنید وجود دارد. خواستن. بسیاری از بازاریابان که با صرف هزاران دلار برای ایجاد ابزارها، محتوا و ویدیوهای انحصاری به موفقیت زیادی دست یافته اند. اگرچه خود ابزارها برای کسب درآمد به اندازه کافی تنظیم نشده اند […]
  • Thismoment ابر محتوا را برای برندها راه‌اندازی می‌کند تا محتوای UGC و برند را در «لیست‌های پخش» ترکیب کنند
    این هفته در SXSW، بازاریابی محتوا پلتفرم Thismoment در حال راه اندازی یک پلتفرم جدید مبتنی بر ابر باز به نام Content Cloud است. پلتفرم جدید به برندها اجازه می‌دهد محتوا را در «لیست‌های پخش» منبع، مدیریت و مدیریت کنند و آن‌ها را در کانال‌های اجتماعی خود توزیع کنند. هدف این است که مدیریت محتوایی که در هر […]
  • برای برندهای بزرگ آسان‌تر شود

  • فاجعه بازاریابی دیجیتال؟ امیدواریم که یک برنامه اضطراری داشته باشید!
    با 54 اینچ برف تا کنون در نیویورک امسال، ما رسماً به ده بدترین زمستان ثبت شده رسیده ایم. اورژانس برفی یکی پس از دیگری بوده است. دیگر بس است! همانطور که گفته شد، آماده بودن قطعا مدیریت این زمستان سخت را بسیار آسان کرده است. همین امر در مورد فاجعه های بازاریابی نیز صدق می کند. خواه این یک روابط عمومی […]
  • باشد

  • همه آنچه که نیاز دارید اطلاعاتی درباره لغو اشتراک خودکار جیمیل
    Gmail اخیراً از اضافه شدن یک ویژگی لغو اشتراک خودکار به پیام‌های تبلیغاتی خبر داده است که لغو اشتراک پیام‌هایی را که دیگر نمی‌خواهند دریافت کنند را برای کاربران Gmail آسان‌تر می‌کند. . در اکثر پیام‌های تبلیغاتی با گزینه‌های لغو اشتراک، کاربران Gmail پیوند برجسته‌تری را در بالای ایمیل در کنار نام فرستنده مشاهده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *