اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 دسامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: با وجود اشتراک گذاری کوچکتر دستگاه های iOS 67 درصد از ترافیک اینترنت موبایل را ایجاد می کنند

    اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد iOS (iPhone، iPads) اکثر ترافیک وب تلفن همراه (و تراکنش‌های تلفن همراه) را ایجاد می‌کنند. این امر به دلیل تسلط و گسترش گوشی های اندرویدی در بازار تا حدودی عجیب است. در زیر جدیدترین داده های اشتراک گذاری سیستم عامل گوشی های هوشمند ایالات متحده comScore را مشاهده می کنید. اندروید اساساً 54 […]

    دارد

  • آژانس های تبلیغاتی دیجیتال 2013: راهنمای خریدار

    به دنبال آژانسی برای مدیریت برخی یا همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال خود هستید؟ نمی دانید چگونه شریک مناسب را پیدا کنید، یا به چه کسی اعتماد کنید؟ تو تنها نیستی. به همین دلیل است که شرکت خواهر ما، Digital Marketing Depot چشم انداز را بررسی کرد تا به بازاریابان کمک کند تا در بسیاری از گزینه های موجود حرکت کنند و به شما کمک کند تصمیمات آگاهانه تری بگیرید […]

  • گوشی های هوشمند برای خرید هستند، تبلت ها برای خرید

    تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند در یک دسته جمع شده‌اند: موبایل. اما این دقیق نیست زیرا برخی از تفاوت‌ها را در نحوه استفاده مصرف‌کنندگان از این دستگاه‌ها محو و مبهم می‌کند. تبلت ها و گوشی های هوشمند هر دو در خانه استفاده می شوند. با این حال، به طور کلی، فقط گوشی های هوشمند واقعاً خارج از خانه هستند و «در حال حرکت» استفاده می شوند. (7 اینچی متصل به حامل […]

  • Pinning The Competition: Pinterest’s Four-Digit’s Growth Tops of 2012

    سه سایت بزرگ (فیس بوک، توییتر، لینکدین) در شرف تبدیل شدن به چهار سایت بزرگ هستند. پینترست اینجاست تا بماند و برنده واضح گزارش شبکه اجتماعی نیلسن در سال 2012 بود. پینترست بیشترین رشد سالانه را برای استفاده از دسکتاپ اجتماعی، استفاده از وب اجتماعی و استفاده از برنامه های اجتماعی نشان داد. Pinterest شاهد افزایش 1047 درصدی در […]

    منحصر به فرد بود

  • Urban Airships Acquires PassTools Maker Tello to Turn Passbook Loyalty Cards and Vouchers Into Dynamic “App”

    ارائه‌دهنده اعلان‌های فشار تلفن همراه Urban Airship، Tello را خریداری کرده است. Tello به عنوان یک برنامه/محصول تلفن همراه رتبه بندی مصرف کنندگان و خدمات مشتری شروع شد. اما اخیراً این شرکت محصولی به نام PassTools را معرفی کرده است. PassTools ایجاد کوپن، بلیط و کارت های وفاداری برای Passbook را برای ناشران و توسعه دهندگان برنامه آسان می کند. این الگوهای ساده، تجزیه و تحلیل و […]

    را ارائه می دهد

  • Selling Social Media To Senior Execs: Tips For Making The Case With Data

    برای بسیاری از مدیران ارشد، هیئت منصفه هنوز در رسانه های اجتماعی حضور دارند. آنها مدرکی در قالب اعداد سخت می خواهند که ارزش تجارت را نشان می دهد. تا زمانی که بودجه به دست نیاید، احتمالاً رشد نخواهد کرد. متأسفانه، داده های مورد نیاز برای ایجاد پرونده پراکنده هستند و تجزیه و تحلیل زمان می برد (چیزی که بازاریابان رسانه های اجتماعی اغلب ندارند). […]

  • اغراق بزرگ: بهینه سازی

    یکی از به اصطلاح رویه‌های عملیاتی استاندارد که ما بازاریابان دیجیتال به شدت از آن حمایت می‌کنیم «بهینه‌سازی» است. ما معتقدیم که این تمرین را به نتیجه رسانده ایم. متخصصان جستجو این اصطلاح را ابداع کردند و از همان روزهای اولیه حرکت را به حرکت درآوردند – عشق به داده‌ها، سیستم‌های مدیریت کمپین اولیه خام، ماتریس‌های تست مبتنی بر اکسل و اعتقاد به اینکه بهینه‌سازی […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *