اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 31 دسامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بیشترین داستان های Marketing Land’s داستان های سال 2012را بخوانید

    محبوب‌ترین داستان‌های ما در Marketing Land در سال گذشته چه بود؟ در زیر، اخبار منتشر شده در سال 2012 که بیشتر خوانده شده است: مایکروسافت برای ایجاد تغییر در حریم خصوصی Google مورد حمله قرار گرفت. به نظر می‌رسد هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد (اکتبر): بررسی تبلت سرفیس مایکروسافت (ژوئن 2002) اشمیت: Google+‎ مورد علاقه نیست، خوشحالم که می‌گویم […]

  • دستاوردها، شکایات و پیش بینی ها: فهرست نهایی پایان سال 2012

    خب، دوباره آن زمان از سال است: زمان آن است که قبل از بسته شدن کتاب‌های 2012، هر مقدار کمی از درآمد را جمع کنیم. زمان برای گرفتن آخرین روز تعطیلات قبل از ناپدید شدن آنها در نیمه شب 31 دسامبر. و شاید مهم‌تر از همه، این زمانی از سال است که بسیاری از روزهای پایان سال […]

  • Infographic: The Year In Social Media, A 2012 Recap

    در سال گذشته چه اتفاقی در رسانه های اجتماعی افتاد؟ در سال 2012، همه چیز، از پرزیدنت اوباما، برگزاری یک پاتوق گوگل گرفته تا خرید اینستاگرام از فیس بوک و عمومی شدن پاپ، پیوستن به توییتر و Psy’s Gangnam Style با یک میلیارد بازدید در یوتیوب. افرادی که در شرکت سئو کار با NowSourcing کار می‌کنند، یک اینفوگرافیک زیبا تهیه کرده‌اند که […]

    را مستند می‌کند

  • Foursquare برای نمایش نام‌های کامل و اشتراک‌گذاری داده‌های کاربر بیشتر با مشاغل

    در این تعطیلات آخر هفته، Foursquare تغییرات نسبتاً بزرگی در حریم خصوصی ایجاد کرد که بر همه کاربران این سرویس تأثیر می گذارد. بزرگترین تغییر؟ این واقعیت که کاربران اکنون باید نام کامل خود را به جای نام با حرف آخر نمایش دهند. این تغییر در پایان ژانویه رخ خواهد داد و به همراه […]

    منتشر شد

  • تبلیغات نمایشی سطح عنصر — تکامل در حال پیشرفت

    من معتقدم تبلیغات نمایشی در واقع در مراحل اولیه است. متغیرهای پویا قدرتمندی در کار هستند که چالش های بزرگی را برای صنعت فناوری تبلیغات به طور کلی ایجاد می کنند. بسته به فروشنده، پشته فناوری و سطح تعهدش به باورهای قدیمی، این یا مشکلی است که نگران کننده است یا فرصت […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *