اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 31 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • تویتر عذرخواهی کرد، اذعان کرد که یکی از بخش ها به NBC کمک کرده است حساب کاربری روزنامه نگار را به حالت تعلیق درآورد

    تویتر تأیید کرده است که یکی از دپارتمان‌هایش به NBC کمک کرد تا حساب کاربری روزنامه‌نگار گای آدامز را به یکی دیگر از بخش‌های توییتر گزارش کند که قوانین حریم خصوصی توییتر را نقض می‌کند و این حساب موقتاً به حالت تعلیق درآمد. توییتر از این تعامل عذرخواهی کرد. معذرت خواهی امروز در یک پست وبلاگی، مشاور عمومی توییتر، الکس مکگیلیورای، نوشت: ما می خواهیم به خاطر […]

  • Google Nabs پلتفرم بازاریابی اجتماعی Wildfire برای 250 میلیون دلار گزارش شده

    گوگل به بازاریابان: ممکن است ما در زمینه اجتماعی کمی عقب باشیم، اما به هر حال بیایید از طریق ما برنامه های اجتماعی بخرید. به نظر می‌رسد که این همان چیزی است که غول جستجو با خرید Wildfire می‌گوید، یک پلتفرم بازاریابی رسانه‌های اجتماعی که عمدتاً با فیس‌بوک کار می‌کند، اما همچنین با توییتر، یوتیوب، گوگل پلاس، پینترست […]

  • چرا آدامز و نه دیگران: تعلیق حساب روزنامه‌نگار در #NBCFail Flap سوالاتی را ایجاد می‌کند

    دیروز، گای آدامز، روزنامه نگار، که برای ایندیپندنت می نویسد، متوجه شد که حساب توییتر او به حالت تعلیق درآمده است. دلیل؟ توییتر مدعی شد که او ایمیل یکی از مدیران شبکه NBC را که مسئول پوشش المپیک این شبکه است، به گونه ای توییت کرده است که قوانین حریم خصوصی توییتر را نقض کرده است. اما چرا آدامز را تعلیق کنید و نه بسیاری دیگر، از جمله افراد مشهور، که […]

  • تصویر برند Chick-Fil-A در پی بحث‌های تعریف خانواده رنج می‌برد

    درک مصرف‌کنندگان از Chick-Fil-A به‌دلیل اظهارنظرهای ضد همجنس‌بازی که در اوایل این ماه توسط رئیس شرکت انجام شد، به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است، کاهشی که خطرات شرکت‌های شرکتی را نشان می‌دهد که پاها – یا دهان – خود را به سمت حساس فرو می‌برند. مسائل اجتماعی/سیاسی بر اساس مطالعه BrandIndex توسط شرکت تحقیقات بازار YouGov، شاخص Chick-Fil-A […]

  • روزهای سگی تابستان

    این مقاله دیر است. خیلی دیر. مثل اینکه خیلی دیر به جایی رسیدم که احتمالاً سردبیرم باید من را اخراج کند (اکنون ممکن است زمان خوبی باشد تا به این نکته اشاره کنم که او چقدر شگفت‌انگیز، باهوش، با استعداد است، و اگر گفتم شگفت‌انگیز است). اما تقصیر من نیست واقعا اینطور نیست. ببینید، هر سال با شروع تابستان، […]

  • مطالعه ردیابی چشم بر چالش تبلیغات موبایلی فیس بوک تاکید می کند

    فیس بوک اکنون ادعا می کند 543 میلیون کاربر فعال ماهانه تلفن همراه دارد. خبر خوب برای فیس بوک این است که کاربران موبایل «فعال تر» از کاربران رایانه شخصی هستند. خبر بد این است که کسب درآمد از طریق سایت اجتماعی برای کاربران موبایل بسیار دشوارتر است. این چالش به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است و موضوع چندین سوال […]

    بود

  • چه کاری باید انجام داد وقتی 87.5٪ جستجوهای بیشتر مسدود می شوند: مقابله با Firefox 14

    آخرین ارتقاء موزیلا به مرورگر وب فایرفاکس، فایرفاکس 14، رسماً در 17 ژوئیه راه اندازی شد و تعدادی ویژگی جدید مطلوب را به همراه داشت. با این حال، این ویژگی ها می توانند پیامدهای نه چندان مطلوبی برای تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشند. یکی از تغییرات قابل توجه (هم از دیدگاه کاربر و هم از دیدگاه بازاریاب) این است که Firefox اکنون […]

  • ارتقا به آزمایش‌های محتوای Google Analytics

    چند هفته پیش Google Analytics Content Experiments را راه اندازی کرد، یک عملکرد آزمایشی جدید که می تواند برای ایجاد تست های A/B/N برای بهینه سازی کمپین ها و تجربه کلی وب سایت استفاده شود. هفته گذشته گوگل 3 به روزرسانی را اعلام کرد که آزمایش با این ابزار را به طور قابل توجهی آسان تر و قدرتمندتر می کند. در زیر به هر یک از ارتقاها و چگونگی […]

    می پردازم

  • نمادهای علامت‌گذاری «Cashtag» در توییتر اکنون کاربران را به نتایج جستجو ارسال می‌کند

    شب گذشته توییتر اعلام کرد که استفاده از cashtag (علامت دلار در مقابل نماد سهام) اکنون کاربران را به جستجو در سهام و شرکت های خاص هدایت می کند. اکنون علامت دلار به عنوان تنها اپراتورهای تعاملی رسمی به نمادهای @ و # می پیوندد. اکنون می توانید روی نمادهای علامت گذاری مانند […]

    کلیک کنید

  • ادعاهای شرکت 80٪ از کلیک های تبلیغات فیس بوک از ربات ها بوده است

    فروشگاه ساز تجارت الکترونیک Limited Run از نتایج آزمایش های اخیر تبلیغات فیس بوک راضی نیست، بنابراین ناراحت هستند که قصد دارند صفحه فیس بوک خود را به طور کامل حذف کنند. این شرکت ادعا می کند که فقط 20٪ از کلیک های خریداری شده قابل تأیید است. هنگام تجزیه و تحلیل کلیک های تبلیغاتی، Limited Run ادعا کرد که 80٪ از کلیک هایی که […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *