اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 30 توییت برتر #SMX، کاهش تعامل فیس بوک، برنامه همه دسترسی توییتر

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Google: ما بازخورد بیشتری برای درخواست تجدید نظر و سایر تغییرات جستجو ارائه خواهیم کرد
    چهارشنبه گذشته در نمایشگاه SMX Advanced، مت کاتز، رئیس هرزنامه جستجوی Google، در جلسه اصلی خود برخی اخبار و اطلاعیه ها را با ما به اشتراک گذاشت. در اینجا برخی از نکات برجسته صحبت مت است: وام Payday 3.0 راه اندازی شد مت کاتز چهارشنبه شب اعلام کرد که گوگل نسخه 3.0 الگوریتم وام Payday را راه اندازی خواهد کرد. 3.0 […]
  • Google Glass اولین 5 شرکای گواهی شده “Glass At Work” خود را نشان می دهد
    Google به پنج توسعه دهنده که به ارائه Google Glass به کسب و کار و شرکت کمک می کنند، برکت داده است. آنها را به شرکای تایید شده در برنامه Glass At Work تبدیل می کند. شرکت‌هایی که امروز صبح اعلام شدند، عبارتند از: APX: «APX Labs Skylight، نرم‌افزار تجاری پیشرو برای Glass را می‌سازد. به کارگران امکان دسترسی بی‌درنگ و بدون دست به شرکت […]
  • را می‌دهد

  • کمپین #ReciTweet هلمن دستور العمل هایی را برای رفع ناامیدی «در یخچال چیست» ارائه می دهد
    همه ما آنجا بوده ایم. ایستادن در مقابل یخچال خود، به داخل خیره شده امیدوار است که چیزی خوشمزه به طور جادویی خود را نشان دهد. بسیار خسته کننده است، اما راه حلی وجود دارد. نه، این شبیه ساز در Enterprise نیست. این ReciTweet از هلمن است. هلمن با همکاری با Ogilvy & Mather Brazil، ReciTweet را ایجاد کرد، یک کمپین هشتگ توییتر که به […]
  • از نزدیک @ SMX Advanced : بازاندیشی در مورد هدف گذاری مجدد
    هدف گذاری مجدد یکی از موثرترین تکنیک ها در جستجوی پولی و تبلیغات نمایشی است. مفهوم سرراست است. صاحب سایت یک قطعه کد را در سایت خود یا در صفحات خاصی در سایت خود قرار می دهد. هنگامی که یک بازدیدکننده با کد وارد صفحه می شود، بازدیدکننده با یک کوکی “برچسب” می شود. اگر […]
  • Pearls of Wisdom: 30 توییت مورد علاقه ما از #SMX Advanced 2014
    خب، دوستان عزیز بازاریابی جستجو – به همان سرعتی که آمد، بازوی پیشرفته جستجوی ما کنفرانس بازاریابی اکسپو (SMX) به پایان رسید. این هفته پر از دانش و بینش فوق‌العاده‌ای بود که توسط افراد برجسته صنعت از همه جنبه‌های چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال به اشتراک گذاشته شد. اگر نتوانستید […]
  • دیجیتال دیجیتال است هر کجا ظاهر شود: جاده ای برای همگرایی کامل
    باور کنید یا نه، افراد زیادی هستند که تبلیغات دیجیتال را در سیلوها مصرف نمی کنند. در حالی که بازاریابان دیجیتال به طور مداوم در تلاش هستند تا شناسایی کنند که چگونه و چه زمانی یک عمل در یک دستگاه خاص به تبدیل تبدیل می‌شود، مصرف‌کنندگان بین تلفن همراه، دسک‌تاپ و تبلت به جلو و عقب می‌پرند و مسیر خرید خود را در جهات مختلف انتخاب می‌کنند […]
  • تست جدید توییتر به کاربران اجازه می دهد توییت ها را در توییت های خود جاسازی کنند
    دیگر کاربران مجبور نیستند وقتی به دنبال یافتن زمینه پیوند پیوند شده از توییت به توییت بگردند. توییت. آزمایش جدیدی که برای برخی از کاربران در برنامه توییتر در دسترس است، به کاربران اجازه می‌دهد پیوندی به توییت قبلی بچسبانند، و زمانی که آن را به صورت زنده فشار دهید، به یک توییت جاسازی شده تبدیل می‌شود. […]
  • 3 استراتژی ایجاد لیست ایمیل بی‌عیب با فیس‌بوک
    اگرچه فالوورهای اجتماعی و مشارکت اجتماعی نقش مهمی در حضور آنلاین کلی هر شرکتی ایفا می‌کنند، اما در مورد دسترسی به مشتریان بالقوه هیچ چیز بهتر از ایمیل نیست. تقاضا در نتیجه، واداشتن مشتریان به جهش از «طرفدار» به «مشترک» یک نقطه تبدیل مهم برای بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین است – اما اغلب با […]
  • انجام نمی‌شود.

  • برای برندهای بزرگ «درگیری کاهش یافته است» در فیس‌بوک
    گزارش جدیدی از ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل فیس‌بوک Simply Measured نشان می‌دهد که تعامل مصرف‌کننده با پست‌های فیس‌بوک تعدادی از شرکت‌های برتر اینتربرند سال به سال به طرز چشمگیری کاهش یافته است. این شرکت می‌گوید که تعامل ماهانه از ماه می 2013 به طور متوسط ​​بیش از 40 درصد کاهش یافته است. دو برند در لیست، MTV و Harley […]
  • جدید: برنامه توییتر All Access راه اندازی شد تا به کسب و کارها در تبلیغات و استفاده از توییتر کمک کند
    گروه منتخبی از کاربران توییتر به توییتر All Access دعوت می شوند، یک برنامه جدید “بسته بندی شده” با مزایایی برای تقویت کسب و کار شما.» به نظر می رسد این برنامه تلاشی برای تشویق این مشاغل به افزایش استفاده از توییتر از جمله محصولات تبلیغاتی آن باشد. دعوت نامه ایمیلی به گیرنده بابت «ساخت کار سخت […]
  • ش تبریک می گوید

  • از نزدیک @ SMX Advanced: Conversion Rate Rockstars
    وقتی به آن دسترسی پیدا کردید، تمام بازاریابی آنلاین به تبدیل‌ها ختم می‌شود – چه تبدیل را به عنوان فروش تعریف کنید، کلیک کنید، یک کاغذ سفید دانلود کنید یا یک ثبت نام. این موضوعی بود که در جلسه “Conversion Rate Rockstars” در SMX Advanced در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت، که در اینجا خلاصه می‌کنم. ابتدا اجازه دهید […]
  • را معرفی کنم

  • # جمع بندی اینفوگرافیک جام جهانی: بزرگترین رویداد ورزشی اجتماعی می‌تواند ترکیبی از المپیک و سوپربول را شکست دهد
    جام جهانی فوتبال بزرگ، واقعاً عظیم است، با بیش از 3 میلیارد مخاطب تلویزیونی در سراسر جهان. و این جمعیت عظیم، بازاریاب‌هایی را به راه انداخته است که در مورد بهترین روش برای هدف قرار دادن طرفداران فوتبال، داده‌ها را روی آنها می‌ریزند. مردم چگونه تماشا خواهند کرد؟ آیا آنها در مورد مسابقات بیشتر در توییتر یا فیس بوک بحث خواهند کرد؟ کدام حامیان رسمی — […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • فیسبوک بر صفحه ضد یهودی پیروز شد، thehill.com
  • تماس های قاضی لینکدین را از طریق دعوت‌نامه‌های هرزنامه حذف کنید، می‌گوید ایمیل‌ها می‌توانند به شهرت آسیب وارد کنند، gigaom.com
  • فیس‌بوک با تبلیغات فیسبوک به بازاریابی خود ادامه می‌دهد، عصر تبلیغات
  • Google با شکایت ضد تراست تازه در اروپا مواجه می شود، دیوار استریت ژورنال
  • گوگل، با بازاریابی نامناسب قلب من را نشکن، وبلاگ فنی ارشد بازاریابی
  • معرفی Yahoo Beauty، وبلاگ رسمی یاهو
  • پینترست اولین تبلیغ خود را در کن رونمایی کرد در حالی که به آرامی گوگل، وال استریت ژورنال
  • را تغییر داد.

  • تیم کوک، ساخت اپل متعلق به او، نیویورک تایمز
  • Yahoo Falls After Posts Alibaba رشد کندتر درآمد، بلومبرگ

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • آزمایش فیس بوک مدیریت آسان تر چندین صفحه مکان ، داخل فیس بوک
  • 6 مزیت تجاری استفاده از اینستاگرام، www .koozai.com
  • افزودن ترندهای فیس‌بوک، ماژول‌های بازی به iPad برنامه، داخل فیس بوک
  • تبلیغات فیس بوک: اکنون با داده های بیشتر، کنترل کاربر بیشتر، وبلاگ RKG
  • چگونه خودکار کردن محتوای رسانه های اجتماعی شما می تواند آسیب برساند نام تجاری شما، موسسه بازاریابی محتوا
  • چگونه ترافیک رسانه های اجتماعی شما در حال تبدیل شدن است را ردیابی می کنید؟، www.razorsocial.com
  • درباره مناقصه oCPM Facebook بیاموزید، blog.adstage. io
  • غرش جمعیت #NBAFinals در توییتر بود، وبلاگ رسمی توییتر
  • یک جنگ سایبری تمام عیار در فیس بوک وجود دارد ، Business Insider

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *