اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 30 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • اینفوگرافیک: آمار و فرصت های SoLoMo برای خرده فروشان

    SoLoMo. دنیایی واحد برای ترکیب سه حوزه بازاریابی داغ که اغلب با هم تلاقی می کنند: اجتماعی، محلی و موبایل. مردم Monetate یک اینفوگرافیک با آمارهای جالب در مورد این سه حوزه و اینکه چگونه می‌توانند بازدیدکنندگان را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در وب و خارج از وب هدایت کنند، تهیه کرده‌اند. آیا برای “نمایشگاه” آماده هستید یا چیزهایی ارائه می دهید […]

  • به هر حال “محتوا” چیست؟

    من اخیراً دو روز را در دفتر مرکزی یک شرکت جهانی گذراندم و با سهامداران مختلف از سراسر سازمان بازاریابی آنها در مورد بازاریابی محتوا صحبت کردم. هدف از این بحث، کشف چگونگی درک، ایجاد، استفاده، استفاده مجدد، انتشار و انتشار محتوا در سازمان بود. آیا اشتراک گذاری و همکاری بین بخشی کافی وجود دارد یا […]

    وجود دارد

  • Apple Maps Flub Last Straw for “Polarizing” Exec Forstall

    همانطور که دیروز به طور گسترده گزارش شد، اسکات فورستال، مدیر اجرایی قدیمی اپل و رئیس iOS برکنار شد. در بیانیه مطبوعاتی اپل آمده است که فورستال سال آینده اپل را ترک خواهد کرد و به عنوان مشاور مدیر عامل تیم کوک در این دوره خدمت خواهد کرد. دیگر مدیران اپل، از جمله استاد طراحی جونی آیو، در ارتباط […]

    ارتقا یافته اند

  • 8 روشی که خود را با معیارها فریب می دهیم، قسمت دوم

    این ادامه مقاله قبلی من «اوه، چه وب درهم تنیده‌ای است که ما می‌بافیم» است که در مورد هشت روش رایج خودفریبی، به ویژه در زمینه معیارها، تجزیه و تحلیل و آزمایش بهبود مستمر بحث می‌کند. در ادامه فهرست قبلی ما، در اینجا چهار راه دیگر وجود دارد که یک بازاریاب ممکن است خود را فریب دهد: #5: دقت را با دقت اشتباه بگیرید مثال: […]

  • ردیابی اخبار طوفان سندی از طریق توییتر

    مثل خیلی‌ها، من از تماشای خسارت‌هایی که طوفان سندی در ساحل شرقی ایالات متحده وارد می‌کند، متحیر هستم. اما این توییتر است، به جای اخبار تلویزیون ملی، که اغلب راه بهتری برای تماشای آخرین اخبار به نظر می رسد. در زیر چند نکته در مورد نحوه تنظیم در توییتر آورده شده است. چرا روی توییتر بیش از سایر رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • اعلام نویسندگان برتر در Quora، www.quora .com
  • جرج تاکی، مارک کوبان، طرفداران بیشتری از فیس بوک می خواهند که پست ها را ببینند، allfacebook.com
  • رفتن به شبکه های اجتماعی فقط درهای بیشتری را باز می کند، blog.viralheat.com
  • 7 ترفند کمی شناخته شده برای به حداکثر رساندن صفحه فیس بوک شما، www.v3im.com
  • فیس‌بوک به تابلوی اعلانات طوفان کشور تبدیل می‌شود: «ما خوب هستیم» اولین عبارت مشترک است صبح، TechCrunch
  • HootSuite Reddit و StumbleUpon را به فهرست برنامه‌ها اضافه می‌کند، socialtimes.com
  • چگونه اخبار دروغ سندی در توییتر پخش شد، www.dailydot.com
  • بیشتر خطوط هوایی 90 ساعت در ماه در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند، www.prdaily.com
  • پست های NBA در توییتر، وبلاگ رسمی توییتر
  • تویتر در حال ساخت یک برنامه رسمی برای ویندوز 8 است، می گوید که “عالی” خواهد بود، thenextweb.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *