اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • مارک زاکربرگ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات «نجات‌بخش زندگی» در GMA Tomorrow

    امروز صبح بخیر آمریکا (GMA) یک پست دیواری را به اشتراک گذاشت که در آن مصاحبه فردا با مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ را مورد تمسخر قرار داد. این پست اشاره می‌کند که زاکربرگ اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد: همچنین یک پیش‌نمایش ویدئویی از مصاحبه GMA وجود دارد که پیش‌نمایش مصاحبه با رابین رابرتز را نشان می‌دهد. فیس بوک در حال حاضر یک “>

  • آرژانتین، کره جنوبی افزودن به مشکلات جهانی ضد تراست گوگل

    روز جمعه بلومبرگ گزارش داد که گوگل به دلیل مسائل ضد انحصار در آرژانتین و کره جنوبی در حال بررسی است. این خبر از بایگانی Google SEC به دست آمده است. حقایق مبهم است. به نظر می رسد هر دو تحقیقات آرژانتین و کره جنوبی در حال انجام است و جدید نیستند. پرونده کره جنوبی مربوط به سال گذشته است و […]

    بود

  • گزارش FCC ویرایش نشده نشان می‌دهد که ضبط داده‌های مصرف‌کننده «Wi-Spy» Google عمدی بوده است

    دو هفته پیش، FCC سندی را منتشر کرد که در آن ادعا می‌کرد Google از تحقیقات خود در مورد اینکه آیا نقشه‌برداری WiFi نمای خیابان و ضبط «داده‌های بار بار» مصرف‌کننده مرتبط، قوانین فدرال استراق سمع را نقض کرده است، مانع شده است. 25000 دلار جریمه برای «مصادره» گوگل (عدم تبعیت از تحقیقات) اعمال کرد، اما اعلام کرد که هیچ مسئولیت قانونی تحت فدرال […]

    وجود ندارد.

  • تناسب عملکرد با نام تجاری –The Future Of Dynamic Display

    از لحاظ تاریخی، تبلیغات نمایشی تعاملی هدف منحصر به فرد حمایت از ابتکارات پاسخ مستقیم را داشته است. این عمدتاً به این دلیل است که پاسخ مستقیم به این معنی است که یک اقدام بسیار ملموس برای ردیابی و اندازه‌گیری وجود دارد – خرید، پر کردن فرم اصلی، عضو شدن، و غیره. با این حال، تبلیغات نام تجاری شامل نقاط عطف مبهمی است که ردیابی و ردیابی آن دشوار است. […]

  • Instagram & Draw Something نشان می دهد که Social’s Better By Design

    من فقط می‌خواهم این پست را با عذرخواهی از فرد فقیر در Marketing Land که باید آن را ویرایش کند (با عرض پوزش پاملا!) شروع کنم. این به این دلیل بود که من به شدت مشغول بودم، دلیل واقعی این بود که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • “Like” ممکن است فقط فشار همتا باشد، www.mediapost.com
  • 20 واقعیت، رقم و آمار فاش شده توسط فیس بوک، www.jeffbullas.com
  • 5 داشبورد رسانه اجتماعی برای کمک به شما رسانه های اجتماعی تحت کنترل، Performancing.com
  • لایحه ممنوعیت جاسوسی فیس بوک کارفرما در کنگره، Ars Technica
  • معرفی شد

  • معرفی TweetCharts: داده های توییتر مورد نیاز خود را دریافت کنید ، danzarrella.com
  • مشکلات با پروفایل اجتماعی، www.socialmediaexplorer.com
  • TheFind Glimpse، یک Pinterest را راه اندازی کرد رقیب ساخته شده بر روی لایک های فیس بوک، GigaOM
  • هنوز علاقه ای به Pinterest [اینفوگرافیک] وجود دارد، socialtimes.com
  • چه کسی برنده است نبرد برای گراف علاقه: فیس بوک، گوگل پلاس یا توییتر؟، خواندن/نوشتن وب

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *