اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 3 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Unruly Ranks 10 تبلیغ ویدیویی برتر کریسمس 2013
    با اندازه گیری تعداد کل اشتراک گذاری های تبلیغات ویدیویی با موضوع تعطیلات، سازنده نمودار ویدیویی ویروسی Unruly فهرستی از ده تبلیغ برتر ویدیویی کریسمس برای سال 2013. در بالای لیست، تبلیغ «معجزه کریسمس» WestJet قرار دارد، ویدیویی که در اوایل فصل تعطیلات در فضای مجازی منتشر شد. از زمان انتشار آن در 8 دسامبر […]
  • Vine صفحات نمایه را راه‌اندازی می‌کند، “حالت تلویزیون” را مشاهده می‌کند
    فقط چند هفته پس از رزرو آدرس‌های اینترنتی نمایه، Vine صفحات نمایه را برای همه کاربران خود راه‌اندازی کرده است. این یک حرکت خوشایند برای هر کسی است که از Vine استفاده می کند، اما به ویژه برای مارک هایی که در استفاده از پلت فرم ویدیوی شش ثانیه ای برای رشد […]
  • موفق بوده اند – یا می خواهند موفق باشند.

  • فروش وابسته به تلفن همراه در دسامبر به بالاترین سطح 27% رسید، پنجره وابسته می گوید
    بیشتر شواهدی از تغییر بزرگ به سمت تلفن همراه در سال 2013: Affiliate Window، یک شبکه وابسته مستقر در ایالات متحده و بریتانیا، می گوید که فروش انجام شده از طریق دستگاه های تلفن همراه در دسامبر به 27.09 درصد رسیده است. این تقریباً دو برابر 14.77 درصدی است که فروش تلفن همراه در ژانویه 2013 به خود اختصاص داده بود. در واقع، زمانی که ما […]
  • فیس‌بوک تحت قانون استراق سمع فدرال برای استخراج پیام‌های خصوصی ماینینگ شکایت کرد
    فیس‌بوک به اتهام نقض قوانین ایالات متحده با یک شکایت دسته جمعی بالقوه (“متیو کمپبل علیه فیس‌بوک”) شکایت کرد. قانون حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی و قوانین حریم خصوصی کالیفرنیا و رقابت ناعادلانه. موضوع، رویه ادعایی شرکت در اسکن پیام‌های خصوصی فیس‌بوک (برای اولین بار در سال 2012 کشف شد) برای URLها و سپس استفاده از آن اطلاعات به عنوان بخشی از هدف‌گذاری تبلیغات است […]
  • چگونه Gmail با ذخیره تصاویر در حافظه پنهان امنیت و تجزیه و تحلیل ایمیل را بهبود بخشید
    Google رسماً اعلام کرد که تصاویر موجود در Gmail در تاریخ 12 دسامبر برای همه کاربران وب میل فعال می شود (با برنامه های جیمیل iOS و Android زیر زمانی در ژانویه)، صرف نظر از اینکه گیرنده روی «نمایش تصاویر زیر» کلیک کرده باشد یا خیر. این تغییر باید برای بازاریابان ایمیل یک مزیت باشد، اما نه بدون برخی معاوضه ها. […]
  • 9 سوالی که باید هنگام مطالعه مطالعه موردی بازاریابی دیجیتال بپرسید
    چشم انداز بازاریابی دیجیتال با ده ها ابزار و پلتفرم جدید سریعتر از همیشه در حال حرکت است. و رسانه های تبلیغاتی هر سال به وجود می آیند. هنگامی که تصمیم می گیرید یک ابزار را در مقابل ابزار دیگر قرار دهید یا وارد یک بازار جدید شوید، مطالعه موردی اغلب به عامل مهمی در این می شود که آیا محرک […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *