اعلانیه

روز بازاریابی: 3 فوریه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی: 89% در فیس بوک، 39% در Twitter و 18% در Google+ قوی>

    Strata گزارش می دهد که آژانس های تبلیغاتی قصد دارند پول خود را در فضای رسانه های اجتماعی خرج کنند. این تفکیک احتمالاً جای تعجب ندارد، به طوری که 89٪ از آژانس ها گفته اند که قصد دارند دلارهای تبلیغاتی خود را با فیس بوک خرج کنند، در حالی که تنها 39٪ برای استفاده از توییتر و 18٪ برای استفاده از +Google برنامه ریزی می کنند. YouTube با […]

    از Google+‎ شکست داد

  • اروپایی‌ها، EPIC بررسی دقیق‌تر تغییرات حریم خصوصی Google را وارد کنید

    جنجال پیرامون تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی Google در هر دو سوی اقیانوس اطلس ادامه دارد. کمیسیون اروپا می‌خواهد قبل از اجرایی شدن آن در 1 مارس 2012، سیاست جدید و تلفیقی Google را با دقت بیشتری بررسی کند. در همین حال، در ایالات متحده، مرکز اطلاعات حریم خصوصی الکترونیکی درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) را آغاز کرده است [… ]

  • 5 کاری که امروز می توانید برای بهبود برنامه وابسته خود انجام دهید

    من به عنوان یک دانشجوی بازاریابی عملکرد، از اطلاع رسانی در نشریات و انجمن های صنعتی لذت می برم. یکی از چیزهایی که من در مورد این صنعت دوست دارم، بینش و به اشتراک گذاری اطلاعاتی است که صورت می گیرد. هر کسی که تحت تأثیر بازاریابی وابسته قرار گرفته باشد، از چالش های روزانه که اغلب با پاداش کار در چنین جوانی همراه است، می داند […]

  • مطالعه: تعداد بیشتری از کاربران فیس بوک به جای لایک کردن محتوا و کاربران قدرتمند، نظر می دهند

    یک مطالعه اخیر از Pew Interactive از کاربران فیس بوک در مورد چگونگی استفاده دقیق از عناصر مختلف فیس بوک نظرسنجی کرد. تعداد انگشت شماری از یافته های جالب از جمله بخشی از “کاربران قدرتمند”، تفاوت های مبتنی بر جنسیت و استفاده از فعالیت کشف شد. کاربران قدرتمند یکی از رایج ترین موضوعات در داده ها وجود اقلیت «کاربران قدرتمند» است که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *