اعلانیه

روز بازاریابی: 3 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 3 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • ROI: ناکارآمدترین معیار در بازاریابی دیجیتال

    بسیار خوب، پس شاید عنوان این مقاله برای رتبه بندی کمی دراماتیک باشد، اما، به طور جدی، مکالمات ROI بلای وجود من هستند. نه به این دلیل که من یک پس‌زمینه آفلاین دارم که در آن ایده اثبات ارزش از کمپین‌هایم مضحک به نظر می‌رسد. نه به این دلیل که من یک بازاریاب خوشحال از نام تجاری هستم که معتقد است برداشت ها […]

    هستند

  • چگونه بازاریابان می‌توانند به مخاطبان «صفحه دوم» دسترسی پیدا کنند و از آنها سرمایه‌گذاری کنند

    در کمتر از یک دهه، محاسبات سیار در چشم انداز فناوری به عنوان نیرویی قابل محاسبه ظاهر شده است. بر اساس گزارش گارتنر، فروش گوشی های هوشمند در سال 2011 به 472 میلیون دستگاه رسید که به دلیل موفقیت بی سابقه آیفون و دستگاه های اندرویدی بود. شرکت تحقیقات بازار NPD DisplaySearch ارقام مشابه قابل توجهی را برای فروش تبلت در […]

    گزارش کرد

  • گزارش شفافیت توییتر اقدامات مربوط به درخواست‌های دولت و DMCA را آشکار می‌کند

    در حالی که تنها چند روز مانده به چهارم ژوئیه، توییتر اولین گزارش شفافیت توییتر خود را منتشر کرد که اقدامات انجام شده در مورد درخواست‌های دولت و اعلامیه‌های حذف را آشکار می‌کند. این گزارش به گزارشی دوسالانه تبدیل خواهد شد که باید اطلاعات کاربران را روشن کند. تاکنون در نیمه اول سال 2012 درخواست های بیشتری از سوی دولت وجود داشته است […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • چگونه نام کاربری صفحه برند فیس بوک خود را تغییر دهیم (آدرس vanity URL )، رسانه های اجتماعی امروز
  • فیس‌بوک داده‌های دسترسی تلفن همراه را به Insights اضافه می‌کند، بارگیری داستان‌های ارگانیک را کاهش می‌دهد، allfacebook.com
  • بهترین بهره را از تجربه عکس خود در فلیکر ببرید، ycorpblog .com
  • چگونه اینستاگرام جوامع را بهتر می کند، spinsucks.com
  • آیا پست کردن همان چیز درست است در سایت های اجتماعی مختلف؟، SEM کسب و کار کوچک
  • Pinterest: 10 خرده فروش برتر بریتانیا بررسی شده، econsultancy.com
  • برندهای ممتاز رسانه های اجتماعی دریافت نمی کنند ، هایدی کوهن
  • روشن شد: مرد هزاران نفر با استفاده از نظرات بلاگ جعلی برای ترویج خدمات بازاریابی Pinterest ایجاد می کند، totalpinterest .com
  • روندهای برتر سال 2012: ویدیوی اجتماعی برنامه‌ها (هشدار: محتوای بی‌نظیر!)، خواندن/نوشتن وب
  • چرا Google Plus مرده نیست — خوب، هنوز، www.cnn.com
  • چرا رسانه های اجتماعی مانند بیکینی رشته ای هستند، www.healthcarecommunication.com
  • Wise Metrics فرمول جدیدی برای اندازه گیری تعامل فیس بوک پیشنهاد می کند، allfacebook.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *