اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 نوامبر 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌شود. از Marketing Land: چگونه از خریدار تعطیلات که از خرید خیلی زود می ترسد زنده بمانیم وقتی به نظر نمی رسد که برنامه فروش تعطیلات برنامه ریزی شده باشد، چه می کنید؟ نفس عمیق بکشید، […]

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • چگونه در این شرایط زنده بمانیم خریداران تعطیلات از خرید خیلی زود می ترسند
    وقتی به نظر نمی رسد برنامه فروش تعطیلات برنامه ریزی شود، چه می کنید؟ نفس عمیق بکشید، همه چیز را ارزیابی کنید و ببینید آیا راه دیگری برای ادامه وجود دارد یا خیر. در یک مطالعه موردی در سایت موتور جستجوی ما، بخوانید که چگونه هری و دیوید مشتریان را با ترس از خرید پشت سر گذاشتند، زیرا آنها آموزش دیده بودند […]
  • Digital Agencies 2014: A Buyer’s Guide – Updated Second Edition Just Released
    انتخاب یک آژانس دیجیتال یک تصمیم تجاری حیاتی است که می تواند دشوار باشد، صرف نظر از از اینکه شرکت شما چقدر ممکن است بزرگ یا کوچک باشد. یافتن «مناسب» مناسب به معنای ارزیابی خدمات، فناوری و پرسنل آژانس است. همچنین به این معنی است که در وهله اول چه نوع آژانسی را می خواهید در نظر بگیرید. سایت خواهر ما، دیجیتال […]
  • مرجع حفاظت از داده هلندی می گوید که خط مشی رازداری گوگل قوانین حریم خصوصی را نقض می کند
    بیانیه ای که دیروز توسط سازمان حفاظت از داده هلند (DPA) منتشر شد، ادعا می کند که خط مشی رازداری Google قانون حفاظت از داده ها در هلند را نقض می کند. بر اساس این بیانیه: گوگل داده‌های شخصی کاربران اینترنت را که توسط انواع سرویس‌های مختلف گوگل جمع‌آوری شده‌اند، بدون اطلاع‌رسانی کافی از قبل و بدون […]
  • ترکیب می‌کند.

  • شناسایی ارزش طول عمر مشتری روندها در AdWords
    در حالی که بازاریابان جستجو می‌توانند به راحتی تعداد تبدیل‌هایی را که از طریق AdWords دریافت می‌کنند ردیابی کنند، معمولاً برای بررسی اعداد ارزش طول عمر مشتری (CLV) به زمان و تلاش بیشتری نیاز است. ، یعنی پیش بینی سود خالص منتسب به کل رابطه آتی با مشتری. در این پست، من به یک روش اساسی […]
  • خواهم پرداخت

  • آخرین لحظه خرید Google: بهترین روش ها در PLA
    تبریک می‌گوییم! اکنون کاملاً در فصل خرید تعطیلات جا افتاده اید. البته، ما می‌دانیم که اکثر کمپین‌های بازاریابی در ماه آگوست بسته شدند (درسته؟)، اما این بدان معنا نیست که شما فضایی برای انجام تنظیمات لحظه آخری ندارید، به خصوص اگر هنوز نتایج را مشاهده نکرده‌اید. پیش بینی کردی منطقه ای که می توانید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *