اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • محصولات تبلیغاتی توییتر با کمک رسانه Komli به آسیای جنوب شرقی رسید

    تویتر با Komli Media برای راه‌اندازی محصولات تبلیغاتی توییتر در آسیای جنوب شرقی شریک شده است. در اطلاعیه امروز، معاون درآمد بین‌المللی توییتر، Shailesh Rao، می‌گوید که آسیای جنوب شرقی یکی از سریع‌ترین بازارهای این شرکت در حال رشد است. ما شاهد علاقه قابل توجهی از سوی بازاریاب هایی هستیم که می خواهند از محصولات تبلیغاتی ما برای ایجاد کسب و کار خود و ارتباط با […]

    استفاده کنند.

  • App.net ارسال دعوتنامه برای یک ماه رایگان

    کاربران کنونی شبکه اجتماعی کوچک مبتنی بر اشتراک App.net اکنون می‌توانند به دوستان خود فرصتی بدهند تا به مدت یک ماه بدون پرداخت هزینه از این سرویس استفاده کنند. این یک حرکت هوشمندانه است که باید به افزایش سطح کاربران App.net کمک کند، به خصوص در پی تصمیم ماه گذشته برای کاهش هزینه اشتراک از 50 دلار به 36 دلار. […]

  • راهنمای ساده برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل

    آیا ایده ای در پشت سر شما برای برنامه ای وجود دارد که فقط باید ایجاد شود؟ اما، پس شاید به این فکر می کنید که «چرا یک برنامه را فقط برای ورود به بازاری که قبلاً با بیش از یک میلیون برنامه پر شده است ایجاد کنیم؟ آیا حتی ممکن است برنامه شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد؟» تصویر بالا […]

  • PeopleBrowsr-Twitter Case خطرات ایجاد یک کسب و کار بر روی پلت فرم های شخص ثالث را نشان می دهد

    PeopleBrowsr، پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی که اساساً تمام داده های خود (از جمله امتیاز Kred) را از دسترسی به فید توییتر به دست می آورد، قربانی جاه طلبی های اخیر توییتر برای مهار و اعمال کنترل بیشتر بر اکوسیستم خود شده است. این شرکت که زمانی وعده پلتفرم باز و دسترسی توسعه دهندگان به داده های خود را به “firehose” داده بود، اخیراً […]

  • اینفوگرافیک: ساعت هایی که در فیس بوک، تامبلر، پینترست و رسانه های اجتماعی می گذرانیم

    احساس کمبود زمان دارید؟ شاید شما همه چیز را در رسانه های اجتماعی از دست داده اید. مردم تقریباً 7 ساعت در ماه را در فیس بوک می گذرانند، و به طور کلی زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی از سال 2006 بسیار افزایش یافته است. حتی تماشای تلویزیون نیز اجتماعی شده است، با 29٪ گفت که همزمان تلویزیون تماشا می کنند و از فیس بوک استفاده می کنند. این آمار و […]

  • معیارهای اتحادیه برای Tumblr از نسخه بتا خارج می شود و قیمت گذاری را آشکار می کند

    در ماه اکتبر، Union Metrics یک همکاری رسمی با Tumblr برای ارائه معیارهای فعالیت و تعامل برای شبکه اجتماعی محبوب اعلام کرد. از امروز، محصول Union Metrics For Tumblr رسماً از مرحله بتا/فقط دعوت خارج شده و در دسترس عموم قرار دارد. Union Metrics با تجزیه و تحلیل اجتماعی غریبه نیست – قبلاً TweetReach را راه اندازی کرده بود […]

  • هورویتز گوگل: فیس بوک یک شبکه اجتماعی گذشته است

    بردلی هوروویتز گوگل در روز چهارشنبه برداشت بسیار خوبی از راکی ​​بالبوآ انجام داد و فیس بوک – قهرمان اجتماعی حاکم – را “شبکه اجتماعی گذشته” نامید و شبکه را متهم کرد که همه تبلیغات را اشتباه انجام می دهد. هوروویتز، معاون گوگل در بخش محصولات اجتماعی، نظرات خود را طی یک مکالمه 15 دقیقه ای در کنفرانس Business Insider IGNITION بیان کرد. (به […]

    مراجعه کنید

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *