اعلانیه
اعلانیه

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: دوئل شماره‌های کاربران موبایل: اندروید در مقابل اپل در مقابل فیس‌بوک در نبرد کاربران تلفن همراه، فیس‌بوک بر هر دو اپل و اندروید پیشی می‌گیرد – اگرچه اینها مقایسه‌ای «سیب به سیب» نیستند. یک تحلیلگر […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • دوئل کاربران موبایل: اندروید در مقابل اپل در مقابل فیس بوک

    در نبرد کاربران تلفن همراه، فیسبوک بر هر دو اپل و اندروید برتری می‌یابد – اگرچه اینها مقایسه‌ای «سیب به سیب» نیستند. یک تحلیلگر اکنون تخمین می زند که فیس بوک 300 میلیون کاربر فعال برنامه های تلفن همراه خود (در مقابل 800+ میلیون کاربر کل) در سطح جهانی دارد. با این حال، این شماره تلفن همراه کوچکتر از آن چیزی است که خود فیس بوک گزارش می دهد […]

  • شاخص خرده‌فروشی الکترونیکی آمازون و نتفلیکس را در نمرات رضایت متفاوت نشان می‌دهد

    نتایج ForeSee، که مصرف‌کنندگان را در مورد تجربیات آنلاین و رضایت مشتری مورد نظرسنجی قرار می‌دهد، «شاخص رضایت خرده‌فروشی الکترونیکی» دیگری را در پی جنجال خرید آنلاین تعطیلات کریسمس منتشر کرد. (به غیر از این، comScore این هفته گزارش داد که تجارت الکترونیک تعطیلات 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 35.3 میلیارد دلار رسیده است.) ForeSee Results از روش شاخص رضایت مشتری آمریکایی استفاده می کند […]

  • دوازده پیش بینی موبایل برای سال 2012

    اگر متوجه نشده بودید، سال 2011 سال مورد انتظار “سال موبایل” بود. سالی بود که مصرف کنندگان موبایل را به جریان اصلی تبدیل کردند و بالاخره بازاریابان موبایل را در اولویت قرار دادند (حداقل از نظر شعاری). در سال 2012 بیشتر روندها و تحولاتی که در این سال شاهد بودیم تنها شتاب خواهند گرفت. کسانی که به طور کامل […]

    انجام ندادند

  • Google+ سانسور تصاویر نمایه توهین آمیز مرزی. تصاویر نویسنده در نتایج جستجو مقصر هستند؟

    در اوایل این هفته، عکس نمایه +Google نویسنده TechCrunch MG Siegler بدون توضیح ناپدید شد. تصویر نمایه MG را نشان می‌دهد که با انگشت وسط کشیده از دوربین به دور نگاه می‌کند (در اینجا مشاهده می‌کنید). پس از فکر کردن به اینکه ممکن است یک اشکال باشد، عکس دوباره آپلود شد و یک بار دیگر حذف شد – این بار با پیام زیر از طرف […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

برنامه‌ها و پورتال‌ها

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • NFL Running بازگشت LeSean McCoy Talks Social Media, thenextweb.com
  • شق، فوتبال , UFC در میان سوپراستارهای رسانه های اجتماعی ورزش 2011, ESPN
  • چرا Google به تهدیدات مرگ در +Google پاسخ نداده است؟، خواندن/نوشتن وب
  • 300 میلیون کاربر از طریق برنامه های موبایل، thenextweb.com
  • به فیس بوک دسترسی پیدا کنید

  • +MG Siegler عزیز، آیا شما به طور جدی از عکس خود ناراحت هستید…، تام اندرسون – Google+
  • Facebook 2012: What the Future For the Social Media Powerhouse, mashable.com
  • درگیر شدن را متوقف کنید، شروع به فروش کنید: دریافت بازگشت سرمایه (ROI) رسانه های اجتماعی در سال 2012، revenews.com

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *