اعلانیه

روز بازاریابی: 29 جولای 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 28 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 جولای 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Omnicom و Publicis برای ادغام، ایجاد “یک شرکت جدید برای دنیای جدید”
    دیروز، شرکت تبلیغاتی مستقر در پاریس Publicis و شرکت تبلیغاتی Omnicom مستقر در نیویورک برنامه هایی برای ادغام و ایجاد بزرگترین گروه تبلیغاتی جهان را اعلام کردند. موریس لوی، مدیر اجرایی Publicis ادعا کرد: “این یک شرکت جدید برای دنیای جدید است.” لوی در ادامه گفت که Publicis Omnicom که به تازگی ادغام شده است، “… قادر خواهد بود با […]
  • روبرو شود.

  • 4 راه‌هایی برای ایجاد محتوای موفق رسانه‌های اجتماعی
    هنگام توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا، یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های برنامه اغلب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است. هنگامی که محتوا ایجاد می شود، معمولاً با امید به اشتراک گذاری در سراسر وب، نه تنها از طریق کمپین های بازاریابی داخلی، بلکه به صورت ارگانیک در شبکه های رسانه های اجتماعی تولید می شود. همیشه به آسانی […]
  • نیست

  • 5 دلیل برای اینکه کسب و کار شما نباید در رسانه های اجتماعی باشد
    بسیاری از افرادی که واقعاً رسانه های اجتماعی را درک نمی کنند، معتقدند که باید “فقط” در آن حضور داشته باشند. چون بقیه اینطور هستند.» با این حال، دلایل متعددی وجود دارد که چرا شرکت نکردن در همه انواع رسانه‌های اجتماعی می‌تواند برای برخی شرکت‌ها خوب باشد، به خصوص اگر آن‌ها این کار را به درستی انجام نمی‌دهند. عدم پیروی از بهترین شیوه های رسانه های اجتماعی می تواند […]
  • Deluxe پاسخ عمودی را می خرد به قیمت 27 میلیون دلار
    Deluxe این هفته در آخرین گزارش درآمد خود اعلام کرد که Vertical Response، یک ارائه دهنده بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی را خریداری کرده است. این خرید در ژوئن با قیمت نقدی 27 میلیون دلار اتفاق افتاد. ممکن است Deluxe را برای چاپ چک بشناسید، اما طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی آنلاین را با هدف در درجه اول برای مشاغل کوچک ارائه می دهد، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • TweetDeck بدتر شد و توییتر گوگل را مقصر دانست، Gizmodo
  • هک توئیتر جعلی Chipotle: آیا مشتریان می توانند شوخی کنید؟، زائر بازاریابی
  • هشت نمونه عالی از بازاریابی چابک از Oreo، مشاوره الکترونیکی
  • فیسبوک در 127 کشور برتر از 137 کشور در ژوئن 2013 نقشه جهانی شبکه های اجتماعی، همه فیسبوک
  • پنج نکته برای به اشتراک گذاری محتوا مانند یک حرفه ای در توییتر ، مک کولیر
  • اشتراک گذاری در فیس بوک: تجزیه و تحلیل پست های Boston Globe، Social Fresh
  • آناتومی یک پست عالی در فیس بوک، www.quicksprout.com
  • نکته های برتر برای اندازه گیری کمپین های رسانه های اجتماعی شما، www.searchenginepeople.com
  • چه زمانی باید آن توییت را حذف کنید؟، www.trackur.com
  • چرا “لایک کردن ما در فیس بوک” کافی نیست، www.koozai.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *