اعلانیه

روز بازاریابی: 29 اکتبر 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • «یونیورسال آنالیتیکس» گوگل ابزارهای یکپارچه‌سازی را برای کاربران سازمانی ارائه می‌دهد

    کاربران Google Analytics در سطح سازمانی با راه‌اندازی امروز چیزی که Google آن را Universal Analytics می‌نامد، ابزارهای یکپارچه‌سازی جدیدی در اختیار دارند. این سرویسی است که به کاربران بزرگتر اجازه می دهد تا Google Analytics را با ادغام داده های خود در Google Analytics تنظیم کنند. آنها می‌توانند از APIهای جدید پروتکل اندازه‌گیری Google استفاده کنند. Google توانایی این سرویس را نشان می دهد […]

  • Google تبلت Nexus 10 با پشتیبانی چند کاربره، تلفن Nexus 4 با Android 4.2 و سرویس Music Match را معرفی کرد

    رویداد بزرگ Google توسط طوفان سندی از بین رفت، اما این شرکت با اعلامیه‌های مورد انتظار پیش رفت: تبلت Nexus 10 با پشتیبانی چند کاربر، تلفن Nexus 4 و Android 4.2. گوگل همچنین در حال راه اندازی یک سرویس تطبیق موسیقی است. این خبر اکنون در وبلاگ Google منتشر شده است. این یک خلاصه سریع است. Nexus 4 […]

  • پیش‌بینی‌ها برای آینده تبلیغات و رسانه

    قدمت تجارت رسانه ای تقریباً به اندازه نوع بشر است. ما هزاران سال پیش شروع به نوشتن روی لوح ها و طومارها کردیم. تجارت مخابرات سپس در قرن 18 اختراع شد. و تجارت کامپیوتر از جنگ جهانی دوم که بعداً در دهه 1970 رایج شد، رشد کرد. رسانه ها به عنوان یک پیوند دارند اما به اندازه این سه رسانه مجزا […]

  • 1.1 میلیون آدرس ایمیل کاربران فیس بوک به قیمت 5 دلار خریداری شد، فیس بوک ادعا کرد داده ها حذف شد

    هفته گذشته اینترنت از معامله ای که بوگومیل شوپوف، فعال حقوق دیجیتال بلغارستانی به ثمر رساند، غوغا کرد. او موفق شد 1.1 میلیون آدرس ایمیل کاربر را با قیمت ناچیز 5 دلار خریداری کند. اکثر آدرس‌های ایمیل از ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اروپا بودند و نشانی‌های ایمیل، نام‌های کاربری و شماره حساب‌های فیسبوک را نشان می‌دادند. در ابتدا […]

  • مهارت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید – در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX شرکت کنید، اکنون ثبت نام کنید تا 300 دلار پس انداز کنید

    بازاریابی رسانه های اجتماعی به سرعت در حال پیشرفت است. همین هفته گذشته توییتر هدف گذاری جنسیتی را اضافه کرد. پست های پیشنهادی جدید فیس بوک اکنون به شما امکان می دهد به افرادی دسترسی پیدا کنید که هیچ ارتباطی با برند شما ندارند. و Pinterest اکنون که یکی از 50 دارایی وب پرترافیک شده است، ممکن است بازدیدهای بیشتری را افزایش دهد. با پیشرفت‌های عمده‌ای که روزانه در راه است، مرتب کردن […]

    دشوار است

  • Windows 8: لمس خیلی دور؟

    من آخر هفته را صرف بازی با یک رایانه جدید ویندوز 8 و همچنین تبلت سرفیس مایکروسافت کرده ام. اولین برداشت من تا الان؟ آیا حیف نیست که مایکروسافت ویندوز را با این همه چیز لمسی خراب کرد. من به بازی با هر دو ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم واکنش تند زانو نداشته باشم. اما تصویر بزرگ مایکروسافت […]

  • طوفان سندی باعث شد گوگل رویداد اندروید خود را لغو کند

    رویداد بزرگ اندروید گوگل در روز دوشنبه در شهر نیویورک قرار بود بارانی در رژه رویداد Windows Phone 8 مایکروسافت باشد که در همان روز در سانفرانسیسکو اتفاق می‌افتد. اما رویداد گوگل به معنای واقعی کلمه در حال نابودی است و اکنون به دلیل نگرانی در مورد طوفان سندی به طور رسمی لغو شده است. انتظار می رود ابرطوفان عظیم […]

  • مدیر عامل توییتر آزمایشی را تأیید کرد که جایگزین “مورد علاقه” با “لایک” و “ستاره” شد

    مدیر عامل توییتر، دیک کاستولو تأیید کرده است که این شرکت در حال آزمایش تغییری در رابط کاربری خود است که می‌تواند دکمه «سنگین وزن» را با گزینه‌های «سبک» مانند «ستاره» یا «لایک» جایگزین کند. به گزارش V3.co.uk، کاستولو دیروز در کنفرانس Engage دفتر تبلیغات اینترنتی گفت که توییتر در نظر دارد تغییر اصطلاحات ممکن است تعامل را افزایش دهد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *