اعلانیه

روز بازاریابی: 29 اوت 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 اوت 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • خط‌مشی‌های فیس‌بوک در مورد نحوه استفاده از داده‌های کاربر در تبلیغات را به‌روزرسانی می‌کند
    به دنبال حل‌وفصل قانونی این هفته «داستان‌های حمایت‌شده»، فیس‌بوک با به‌روزرسانی از دستورات دادگاه پیروی می‌کند. اسنادی که توضیح می دهند که چگونه شرکت داده ها را جمع آوری و استفاده می کند – به ویژه در تبلیغات. ناظران نزدیک اسناد استفاده و حریم خصوصی فیس بوک ممکن است بخواهند پی دی اف های “خط قرمز” را برای خط مشی استفاده از داده ها و بیانیه حقوق و […]
  • بررسی کنند.

  • نسخه جدید برنامه Flickr iPhone یاهو شامل ابزارهای ویرایش تصویر کامل به صورت رایگان است
    Yahoo نسخه جدیدی از آیفون را منتشر کرده است. برنامه فلیکر، اضافه کردن به روز رسانی های جدید و حذف هزینه ها برای مجموعه ای از ابزارهای ویرایش حرفه ای. اکنون کاربران به ویژگی هایی مانند بهبود عکس، برش، وضوح و تنظیمات رنگ به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. یاهو با اشاره به آیفون 5 به عنوان محبوب ترین دوربین در فلیکر، ادعا می کند […]
  • تأکید بیشتر در چهار ضلعی On Push Alerts
    Foursquare امروز اعلام کرد که شروع به ارائه یک ویژگی جدید توصیه‌های فشار می‌کند، ابتدا برای کاربران اندروید و بعداً برای iOS. با استفاده از تمام داده‌های اعلام حضور و اجتماعی شرکت، کاربران را به طور فعال از نکات و توصیه‌ها یا چیزهای جالب در نزدیکی مطلع می‌کند: [W]وقتی برای شام می‌نشینید، ممکن است با […]
  • AdSense فونت های جدید تبلیغات متنی را اضافه می کند
    امروز، گوگل پنج فونت جدید را در AdSense در دسترس قرار داد. ناشران می‌توانند انتخاب کنند که یک فونت پیش‌فرض را داشته باشند که برای همه واحدهای تبلیغات متنی اعمال می‌شود یا تنظیمات مختلفی را برای تبلیغات جداگانه انتخاب کنند. لیست کامل فونت‌های موجود در حال حاضر عبارتند از: Arial، Times، Verdana، Open Sans، Open Sans Light، Roboto Light، Ubuntu Light و Lora. […]
  • Foursquare’s Crowley: برنامه‌ای برای Google Glass تا زمانی که «افراد واقعی» آن‌ها را بپوشند، وجود ندارد
    Foursquare با تغییری در برنامه‌اش که به‌طور خودکار به شما هشدار می‌دهد چیزهای جالبی را که در نزدیکی هستید، منتشر کرده است. برای Google Glass و همچنین گوشی ها ایده آل به نظر می رسد. دنیس کرولی، بنیانگذار آن، می‌گوید تا زمانی که «افراد واقعی» آنها را نپوشند، انتظار نداشته باشید که Foursquare به عینک هوشمند گوگل بیاید. من از کراولی در این مورد در […]
  • سوال کرده بودم

  • کارت‌های نسل پیشرو توییتر ویژگی‌های جدید و انتشار کامل برای همه تبلیغ‌کنندگان دریافت می‌کنند
    اوایل بهار امسال توییتر یک نسل پیشرو را آزمایش کرد ابزاری برای تبلیغ کنندگان چند ماه پس از اعلام، آگهی‌دهندگان منتخب به واحدهای تبلیغاتی کارت اصلی دسترسی پیدا کردند. امروز، همه تبلیغ‌کنندگان به محصول Lead Generation Card دسترسی خواهند داشت. توییتر علاوه بر اینکه برای همه تبلیغ‌کنندگان باز می‌شود، قابلیت‌های […]
  • را نیز تقویت می‌کند.

  • 4 واقعیتی که باید در مورد مکانیک تبلیغات فهرست محصولات بدانید
    آگهی های فهرست محصولات گوگل (PLA) از زمان معرفی در سال گذشته به سرعت سهم بازار را به خود اختصاص داده اند، و PLA ها اکنون به خوبی شناخته شده اند. بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های پرداخت به ازای کلیک (PPC) بازاریابان خرده فروشی. این رشد سریع تا حدی با بهبود عملکرد PLA ها نسبت به تبلیغات متنی سنتی تقویت شده است. با این حال، افزایش هزینه نیز […]
  • داشته است

  • بازگشت به هرزنامه: پست های کلاهبرداری فیس بوک، سایت ها را سالانه 200 میلیون دلار می کند
    به گفته گروهی از محققان امنیتی ایتالیایی، لینک های هرزنامه ای که در فیس بوک پست شده می بینید نه تنها آزاردهنده هستند بلکه سودآور نیز هستند. کاملا سودآور در مقاله ای از گاردین، محققان ایتالیایی آندریا استروپا و کارلو دی میشلی محاسبه کردند که این سایت های کلاهبرداری شخص ثالث که توسط این پیوندهای فیس بوک تبلیغ می شوند، 200 میلیون دلار درآمد دارند […]
  • چینی سازنده گوشی هوگو بارا را از گوگل دزدید
    هوگو بارا معاون مدیریت محصول اندروید دیروز اعلام کرد که گوگل را ترک می کند. پس از خروج اندی روبین، بنیانگذار اندروید از تیم Barra، دومین جدایی بزرگ برای اندروید در یک دوره شش ماهه است. بارا “چهره عمومی اندروید” بوده است. همین یک ماه پیش بارا روی صحنه بود […]
  • 10 راهنمای هدیه تعطیلات ایده هایی برای ایمیل
    برای کمپین های ایمیل تعطیلات خود برنامه ریزی می کنید؟ تو باید باشی چندین روش آزمایش شده و واقعی برای جذب مشترکین شما در فصل تعطیلات وجود دارد. به ویژه راهنمایان هدیه معمولاً عملکرد بالایی دارند. در واقع، من قویاً توصیه می کنم که به جای اجرای یک کمپین راهنمای هدیه، ایده های زیر را برای گسترش […]
  • در نظر بگیرید.

  • کدهای QR کار می کنند (زمانی که خوب انجام شد)
    یکی از مزایای نوشتن این ستون در Marketing Land اکنون این است که می‌توانیم روی هر جنبه‌ای از بازاریابی تلفن همراه که به ما علاقه دارد تمرکز کنیم – نه فقط جستجوی تلفن همراه. بنابراین در این ستون، می‌خواهم روی بارکد دوبعدی قابل اسکن مورد علاقه همه – کد QR – تمرکز کنم و توضیح دهم که چرا […]
  • هفته مد نیویورک با هیئت هایی از بیش از 100 نفر از خودی های صنعت به Pinterest می آید
    Pinterest دعوت می کند همه باید هفته مد نیویورک ماه آینده را از صفحه pinterest.com/fashionweek خود دنبال کنند. با بیش از 80 تابلو از قبل پست شده، پلتفرم رسانه اجتماعی متمرکز بر تصویر ادعا می کند که کاربران از بیش از 100 طراح، برند و صاحب صنعت “نگاهی پشت صحنه” دریافت خواهند کرد. در حالی که کاربران اکنون می توانند شروع به سنجاق عکس های هفته مد نیویورک کنند، محصول […]
  • White Papers & Email Sponsored Tactics Lead-Gen Marketing Content B2B هستند [مطالعه]
    بازاریابی محتوا به اشکال مختلفی ارائه می شود، اما طبق گزارش جدید Business.com که در این هفته منتشر شد، کاغذهای سفید و ایمیل های حمایت شده دو تاکتیک برتر برای نسل پیشرو B2B هستند. Business.com بیش از 500 تبلیغ‌کننده فعال خود را در ماه می بررسی کرد و سؤالات مختلفی در رابطه با تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تولید سرنخ پرسید. پاسخگویان آمدند […]
  • پیش بینی: موبایل تا سال 2017 48 درصد از درآمد نمایشگر خواهد بود
    جمع کننده داده eMarketer مجموعه ای اصلاح شده از پیش بینی های درآمد تبلیغاتی را با تاکید بر سیار. این شرکت پیش بینی می کند که تبلیغات تلفن همراه سهم فزاینده ای از درآمد نمایشگر را به خود اختصاص دهد و تقریباً 50 درصد (14.5 میلیارد دلار) از کل تبلیغات نمایشی را تا سال 2017 به خود اختصاص دهد. Google بیش از 50 درصد از تبلیغات جهانی تلفن همراه را به خود اختصاص خواهد داد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

  • فیس‌بوک کاربران را تشویق می‌کند تا صفحات را محک بزنند – و در اینجا این است که چرا نباید این کار را انجام دهید، زمان‌های اجتماعی
  • طرح بندی جدید برای صفحات پست Google+‎، Google Operating سیستم
  • 3 روش برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری، Social Fresh
  • آیا برندها محکوم به تکرار هستند اشتباهات اجتماعی در موبایل؟، thefuturebuzz.com
  • Digg برای Android!، blog.digg.com
  • Flickr Grows پس از راه اندازی مجدد، Tumblr اکنون 7.2 درصد از ترافیک ارجاع سایت، TechCrunch
  • چگونه کروگر از فیس بوک، توییتر، پینترست و +Google استفاده می کند، مشاوره الکترونیکی
  • چه کسی دارای حساب رسانه اجتماعی است: کارفرما یا کارمند، دنیای تحلیل وب
  • اکنون می‌توانید توییت‌ها را برای سوءاستفاده یا هرزنامه مستقیماً از Twitter.com، Media Bistro گزارش کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *