اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 28 ژانویه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • یاهو سه ماهه چهارم 2012 تخمین زد: درآمدها سرانجام پس از چهار سال افزایش یافت
    یاهو امروز درآمد سه ماهه چهارم را تحت رهبری ماریسا مایر اعلام کرد. این اولین باری است که یاهو در چهار سال اخیر درآمد خود را افزایش داده است. این درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشت و به 1.35 میلیارد دلار برای سه ماهه چهارم و 4.99 میلیارد دلار برای سال 2012 رسید. سود یاهو نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش یافت و 190 میلیون دلار […]
  • SMX West 2013: رویدادی ضروری برای همه بازاریابان جدی
    کنفرانس بازاریابی جستجوی SMX West در سرزمین موتورهای جستجو در حال بازگشت به سن خوزه در 11 تا 13 مارس 2013. ما یک دستور کار اصلاح شده و به روز شده داریم و در حال حاضر بیش از 100 سخنران در سطح جهانی را تأیید کرده ایم. اگر درگیر بازاریابی، روابط عمومی، رسانه‌های اجتماعی یا هر فعالیت دیگری با مشتری هستید، آن را مدیون خودتان هستید (و مزایای نهایی […]
  • چشم انداز گلگون خرده فروشی آنلاین: NRF انتظار رشد 9-12 درصدی در سال 2013 را دارد
    پیش بینی می شود فروش خرده فروشی آنلاین بین 9 تا 12 رشد داشته باشد. درصد در سال 2013، به طور قابل توجهی از فروش کلی صنعت خرده فروشی پیشی گرفته است، که در سال جاری 3.4 درصد رشد داشته است. این بر اساس پیش‌بینی جدید فدراسیون ملی خرده‌فروشی و بخش دیجیتال آن، Shop.org است. برآوردها اکثر دسته‌های خرده‌فروشی سنتی را پوشش می‌دهند، اما فروشندگان خودرو، گاز […]
  • را شامل نمی‌شود

  • اروپا و ایالات متحده بر سر قوانین حفظ حریم خصوصی که بر اینترنت حاکم خواهد بود می جنگند
    حتی در شرایطی که قانونگذاران ایالات متحده حمایت های جدیدی از حریم خصوصی دیجیتال را برای مصرف کنندگان پیشنهاد می کنند ایالات متحده در مقایسه با اروپا در ذهن شرکت های فناوری، مانند یک سرزمین فانتزی آزادیخواهانه و منطقه عاری از مقررات به نظر می رسد. قانون‌گذاران و دولت‌های اروپایی به دنبال وضع قوانین حریم خصوصی گسترده‌ای هستند که فشار زیادی را بر دوش شرکت‌های اینترنتی مستقر در ایالات متحده وارد می‌کند. در نتیجه […]
  • تویتر گزارش شفافیت دوسالانه را با اطلاعات بیشتر در ایالات متحده گسترش می دهد
    همزمان با روز حفظ حریم خصوصی داده ها، توییتر دومین گزارش شفافیت توییتر خود را ارائه کرده است و این نسخه اطلاعات را گسترش داده است. درباره درخواست‌های حقوقی مختلف که از سوی ایالات متحده می‌آید، توییتر نیز به این گزارش خانه جدیدی در transparency.twitter.com می‌دهد. آمار موجود در این گزارش با اولین گزارش شفافیت توییتر در تابستان گذشته مطابقت دارد. […]
  • گزارش: توییتر API تبلیغات را در این سه ماهه منتشر می کند
    در سال 2013، تخمین زده می شود که توییتر برای اولین بار از مرز نیم میلیارد درآمد تبلیغاتی عبور کند. از زمان راه اندازی در سال 2010، توییتر درآمد تبلیغاتی را با رشدی نزدیک به 100 درصدی سال به سال افزایش داده است. TechCrunch گزارش می دهد که آنها ممکن است یک API تبلیغات جدید منتشر کنند که به تحریک رشد تبلیغات حتی […]
  • 15 استراتژی برای به دست آوردن اشتراک های بیشتر برای محتوای خود
    شما نمی توانید احساس حسادت کمی نداشته باشید، وقتی می بینید که محتوای متوسطی که تعداد زیادی به اشتراک گذاشته می شود، نیست، لایک و توییت آن پست چه چیزی دارد که پست شما ندارد؟ محتوای شما فوق العاده است، اینفوگرافیک شما کاملاً طراحی شده است. پس چرا افراد بیشتری آنها را به اشتراک نمی گذارند؟ راز اشتراک گذاری محتوای شما توسط […]
  • اندازه در مناقصه بی درنگ مهم است – اما نحوه استفاده از آن بیشتر اهمیت دارد
    به معنای واقعی کلمه هزاران ناشر آنلاین وجود دارد به دنبال کسب درآمد از ترافیک “بی نظیر” بازدید از وب سایت های خود هستند. به طور همزمان، تعداد زیادی از کارگزاران داده برای کمک به ناشران در ارتباط دادن داده های خود با تقاضای تبلیغات آنلاین در حال رشد در صف هستند. ما در عصری زندگی می‌کنیم که نگرانی‌های فزاینده در مورد حریم خصوصی وجود دارد، که با توجه به وجود […]
  • منطقی است

  • Google+‎ داشبورد مدیریت صفحه جدیدی را ارائه می‌کند
    همانطور که Google Plus Daily برای اولین بار گزارش داد، Google+‎ داشبورد مدیریت صفحه جدیدی را با ظاهری جدید، عملکردهای اضافه شده و برخی از آمارهای بسیار ابتدایی در مورد صفحاتی که شما ارائه می‌کند راه‌اندازی کرده است. مدیریت کنید. داشبورد قدیمی اسپارتان و بی فایده بود. فقط صفحات مختلفی را که مدیریت می‌کردید با دکمه آبی رنگ «Switch to this page» برای […]
  • نمایش می‌دهد

  • فیس‌بوک سعی می‌کند توضیح دهد که چرا Vine’s، دسترسی API دیگران را کاهش می‌دهد
    از پلتفرم ما برای کپی کردن کارهایی که بدون اجازه انجام می‌دهیم استفاده نکنید. به نظر می رسد این موضوع اصلی در تغییر سیاست پلتفرم است که فیس بوک حدود یک ساعت پیش در وبلاگ توسعه دهنده خود اعلام کرد. به گفته جاستین اوسوفسکی، مدیر مشارکت های پلتفرم فیس بوک، این تغییر به این معناست که “اکثریت قریب به اتفاق” توسعه دهندگان باید “به انجام کارهایی ادامه دهند که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • Amazon یک شرکت نرم افزار تبدیل متن به گفتار می خرد، خرده فروش اینترنتی
  • فیس‌بوک «از افسر ارشد حریم خصوصی ما بخواهید» را راه‌اندازی می‌کند تا رای‌دهی خط‌مشی را با تفاهم جایگزین کند، TechCrunch
  • طرح شیطانی Google ساده است (و نه چندان شیطانی)، www.blindfiveyearold.com
  • رقیب یکباره توییتر Plurk سرمایه گذاری میلیون دلاری و به آسیا، thenextweb.com
  • نقل مکان می کند

  • Q4: آیا استراتژی «بازگشت به ریشه‌های مایر» یاهو را به مسیر خود بازمی‌گرداند؟، همه چیز D
  • تویتر عملیات تجاری خود را در امارات آغاز می کند، www .thenational.ae
  • تویتر مشکل گفتار: هشتگ و نفرت، www.newyorker.com
  • کارمندان توییتر 80 میلیون دلار پول نقد BlackRock دریافت می کنند، مدیران اجرایی قبل از IPO زمان خرید می کنند، betabeat.com
  • وکیل یاهو مکزیک به Google می رود، Business Insider

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • چگونه ویدیوهای Vine را به اشتراک بگذارید Google Plus، www.virante.org
  • اعلام API فایل App.net، blog.app.net
  • App.net تبدیل شدن به iCloud از وب، می تواند سرویس مشابه توییتر را رایگان کند، readwrite.com
  • برنامه فیس بوک برای iOS ضبط صدا و ویدیو، پشتیبانی از پیام صوتی و تب بهبود یافته Nearby، thenextweb.com
  • را دریافت می کند.

  • چگونه نظرات فیس بوک بر ترولینگ وب سایت های خبری تأثیر می گذارد، gigaom.com
  • اینستاگرام دیگر مستقل نیست، www.buzzfeed.com
  • Payvment Pulls the Plug on Facebook Commerce، AllThingsD
  • Pinterest ویژگی “News” را برای بهبود کشف محتوا معرفی می کند، Mashable
  • داستان کوتاه کوتاهتر: خلاق ترین کاربردهای تاک (تا کنون)، www.fastcocreate.com
  • استراتژی رسانه های اجتماعی در 8 مرحله، www .convinceandconvert.com
  • The Farce That Is Google+، www.unmarketing. com
  • استفاده از Storify به عنوان شما موتور جستجوی شبکه اجتماعی یک مرحله ای – و 12 نکته در مورد نحوه انجام آن, davidhiggerson.wordpress.com
  • Vine شروع به سانسور جستجوها می کند، #پورن و موارد دیگر را از بین می برد، www.theverge.com
  • انگور حواس پرتی است، blog.capwatkins.com
  • Vine بی سر و صدا نشان های تأیید شده را برای کاربران با مشخصات بالا اضافه می کند، www.dailydot.com
  • وقتی تعداد توییت‌های خود را دو برابر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ ، socialmediatoday.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *