اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 28 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • Cyber ​​Monday تولید 1.46$ E-Commerce Haul, Mobile مسئولیت بیش از 750 میلیون دلار در پنج روز

    از جمعه مجموعه‌ای گیج‌کننده از نقاط داده درباره خرده‌فروشی و خرید مصرف‌کننده به‌طور پیوسته در جریان است. از جمله آنها می توان به آخرین پیش بینی های فروش تجارت الکترونیک Cyber-Weekend comScore اشاره کرد. در طول چهار روز تعطیلات آخر هفته، فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده حدود 2.86 میلیارد دلار بود. فروش آنلاین سایبر دوشنبه فقط از 1.5 میلیارد دلار پیش بینی شده کمتر بود — […]

  • LinkedIn رابط تبلیغاتی را با برنامه API جدید باز می کند

    تبلیغ کنندگان LinkedIn دیگر مجبور به استفاده از پلت فرم تبلیغات سلف سرویس به لطف API جدید LinkedIn Ads نخواهند بود. با API جدید، شرکای مانند Adobe، Bizo و Unified می توانند از ابزارهای تبلیغاتی LinkedIn برای تکمیل پیشنهادات اجتماعی خود استفاده کنند. API جدید به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا ابزارها و راه حل های سفارشی خود را بسازند تا به […]

    کمک کنند

  • آژانس های دیجیتال مارکتینگ در فناوری 200 فهرستی از سریع ترین شرکت های خصوصی در حال رشد در ایالات متحده ظاهر می شوند

    شرکت‌های بازاریابی دیجیتال به خوبی در Tech 200 امسال، فهرستی از سریع‌ترین رشد شرکت‌های خصوصی در ایالات متحده حضور دارند. این سومین سالی است که Lead411 این فهرست را که بر اساس درآمد گزارش شده توسط خود گزارش شده است، جمع‌آوری می‌کند. رشد در یک دوره سه ساله؛ در این مورد، دوره 2009 تا 2011، […]

  • تبلیغات فیس‌بوک کار نمی‌کند؟ معاون بازاریابی جهانی می‌گوید که این یک افسانه بزرگ است

    با وجود اینکه یک شرکت دولتی با میلیاردها درآمد است، هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد تبلیغات فیس بوک وجود دارد. کارولین اورسون، معاون راه‌حل‌های بازاریابی جهانی این شرکت، تلاش می‌کند تا این شک را برطرف کند، و طبق گزارش‌ها در کنفرانسی در این هفته به اشتراک گذاشت که سامسونگ – اگرچه هدف‌گیری «پیچیده» و تکنیک‌های دیگر – ۱۲۹ میلیون دلار فروش داشته است […]

  • آموزش بر اساس مثال: 9 ایمیل پاسخگوی بیشتر

    چند ماه پیش، پستی نوشتم که در آن چهار ایمیل پاسخگو و تاکتیک‌هایی که در محتوا به کار می‌رفتند، توضیح دادم. من بازخورد قابل توجهی در مورد آن پست دریافت کرده ام، بنابراین دوباره وارد آن می شوم تا برخی از ایمیل های پاسخگوتر را از صندوق ورودی خود نشان دهم. طیف وسیعی از ایده ها در اینجا وجود دارد، از ترفندهای مبتدی تا پیشرفته. مهم است که ما […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *