اعلانیه

روز بازاریابی: 28 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • متریک ایمیلی که باید ردیابی کنید، اما نیست

    بیشتر بازاریابان برای ارزیابی اثربخشی کمپین‌های ایمیلی شرکت خود به چند معیار استاندارد متکی هستند: قابلیت تحویل، نرخ باز، کلیک، تبدیل و لغو اشتراک چند مورد مورد علاقه هستند. اما یک معیار کلیدی وجود دارد که بسیاری آن را نادیده می گیرند، یکی که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ایمیل حتی آن را نمایش نمی دهند: نرخ کلیک برای باز کردن، که اغلب به اختصار CTOR نامیده می شود. CTOR […]

    را اندازه گیری می کند

  • Pinterest: ما “فعالانه” برای مبارزه با هرزنامه ها تلاش می کنیم. این یک “اولویت فوق العاده” است

    از فیسبوک بپرسید. از توییتر بپرسید از +Google بپرسید. فقط در مورد هر شبکه اجتماعی بپرسید، به خصوص شبکه ای که به اندازه کافی بزرگ شده است تا رئیس جمهور ایالات متحده به آن ملحق شود: ایجاد مخاطب و جلب توجه رسانه ها عالی است، اما آنها همچنین به این معنی هستند که مشکل در راه است – مشکلی به شکل هرزنامه. این همان چیزی است که پینترست […]

    است

  • Yelp معیارهای تعامل دقیق تری را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد

    بر اساس داده‌های صاحبان کسب‌وکار، Yelp معیارهایی را که به کسانی که حساب‌های خود را در Yelp ادعا کرده‌اند ارائه می‌دهد، گسترش داده و بهبود بخشیده است. صاحبان حساب اکنون می توانند ترافیک ارگانیک را در دوره های 30 روزه، یک ساله و دو ساله ببینند. آنها همچنین می توانند ببینند که چند بار در نتایج جستجو ظاهر شده اند. ترافیک موبایل […]

    است

  • رئیس‌جمهور اوباما به Pinterest می‌پیوندد

    چه کسی می گوید Pinterest یک سایت شبکه اجتماعی فقط برای زنان است؟ این را به رئیس جمهور باراک اوباما، که امروز یکی از جدیدترین اعضای پینترست شد، نگویید. کمپین اوباما اکانت پینترست را امروز از طریق توییتر اعلام کرد و فالوورها در حال حاضر برای دیدن پین های او هجوم آورده اند – این حساب بیش از 1600 دنبال کننده داشت که […]

  • گزارش: تایم لاین فیس بوک به ازای هر پست 46 درصد تعامل بالاتری به برندها می دهد

    فقط سه هفته از اعلام فیس بوک تایم لاین برای برندها می گذرد. تا کنون نتایج بسیار مثبت به نظر می رسد. یک مطالعه از Simply Measured، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی و گزارش، نشان داد که Timeline تعامل طرفداران، تعامل محتوا و تعامل عکس و ویدیو را برای برندها افزایش داده است. جدول زمانی برای برندها امکان نمایش بصری بسیار بیشتری را برای محتوا فراهم می کند، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • روشی ساده تر برای رشد شبکه حرفه ای شما، لینکدین وبلاگ
  • ایمیل محبوب تر از رسانه های اجتماعی است [STUDY]، Mashable
  • نقش رسانه‌های اجتماعی در مدیریت شکایات، رسانه‌های اجتماعی امروز
  • چرا Google+‎ مشکل نظر را برطرف نمی‌کند، خواندن/نوشتن وب
  • 5 روش آسان برای دریافت در 5 شبکه اجتماعی مختلف، روندهای کسب و کار کوچک
  • شروع شد

  • مقابله با اشکال Unfollow Twitter، TechCrunch
  • پنج روشی که شرکت ها می توانند از چت های توییتر استفاده کنند، www.mackcollier.com
  • جلوگیری از سرقت هویت و نظارت بر رسانه های اجتماعی چگونه پیش می رود دست در دست، www.trackur.com
  • توسعه جدید Pinterest باعث اتصال شما می شود حساب توییتر بسیار مهمتر است.، llsocial.com
  • Newt Gingrich همچنین در Pinterest است، socialtimes.com
  • امیدهای کسب و کار خود را در Pinterest قرار دهید، استاندارد بازاریابی جستجو
  • Pinterest – بهترین رسانه اجتماعی برای تازه واردان؟، www.jeffbullas.com
  • کلاهبردار Pinterest ادعای دروغگویی می‌کند—اما حقایق را بررسی کنید، www.dailydot.com
  • کاربران Pinterest در واقع چیزهایی را که پیدا می کنند می خرند، thenextweb.com
  • اجتماعی برای شرکت‌ها در کانادا مهم است، www.emarketer.com
  • جدیدترین ستاره اسپایک لی که بی پروا تمرین می کند توییت کردن، www.technolog.msnbc.msn.com
  • Storify عملکرد جستجو را به سایت اضافه می کند، thenextweb.com
  • Tumblr به 20 میلیارد پست رسید، socialtimes.com
  • آیا برندها تعامل کاربر را در +Google مشاهده خواهند کرد؟، www.emarketer.com
  • مدیر عامل Yandex در مورد چرا +Google کار نمی کند، pandodaily.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *