از سرزمین بازاریابی:
- فیسبوک بهعنوان موتور محرک ترافیک برتر در سایتهای خبری آنلاین، پیشتاز گوگل را کاهش میدهد [گزارش]
این را به بحث جاری در مورد اینکه آیا اجتماعی یا جستجو ترافیک بیشتری را به سمت ناشران آنلاین هدایت میکند: دادههای جدید از Parse.ly نشان میدهد که فیسبوک در ژانویه از پیشتازی گوگل بهعنوان منبع اصلی ترافیک برای برخی از بزرگترین ناشران اخبار در وب فاصله زیادی گرفته است. اعداد از جدیدترین […] - Foursquare درباره استفاده از داده های ورود به سیستم برای هدف گذاری مجدد تبلیغات، Revenue Generation
Foursquare اکنون در حال انتشار عمومی در مورد اقدامات خود در سال گذشته برای فروش آن است. داده های مکان و ارائه تبلیغات در سراسر وب و دستگاه های تلفن همراه. همانطور که برای اولین بار امروز در AdAge گزارش و تایید شد، استیون روزنبلات CRO این شرکت میگوید که در بخش بهتری از یک سال با DSP Turn کار میکند […] - Google به دلیل اینکه “سایت Scraper” است و شما باور نخواهید کرد که بعدا چه اتفاقی افتاد فراخوانده شد
پنجشنبه، Google از ناشران تماس گرفت تا گزارش دهند که آیا سایت ها کپی کرده اند یا ” محتوای آنها را حذف کرده و از خود ناشران بالاتر هستند. اما توییتی از یک بازاریاب که به این نکته اشاره میکند که ممکن است گوگل کاری را انجام دهد که مخالف آن است، بسیار بیشتر از درخواست خود گوگل مورد توجه قرار گرفت. رئیس تیم هرزنامه وب گوگل […] - WTF آیا مدیریت برچسب است؟ آیا واقعاً میدانید یا فقط فکر میکنید؟
در ستون ماه گذشته (به هر حال WTF یک کوکی است؟ آیا واقعاً میدانید یا فقط فکر میکنید دارید؟) را پوشش دادم. اصول اولیه کوکی ها و به طور خلاصه به ایده مدیریت برچسب پرداخت. در این ماه، من قصد دارم عمیقتر به آن ابزارها بپردازم و توضیح دهم که چرا باید این را به عنوان گزینهای برای […] - دستگاه های تلفن همراه: 30 درصد از ترافیک، 15 درصد از فروش
گزارش جدید “بررسی سال” از پلت فرم تجارت الکترونیک ShopVisible بینش های جالبی ارائه می دهد و الگوهای رفتار مصرف کننده را که در داده های قبلی دیده شده بود تایید می کند. به ویژه، دستگاه های تلفن همراه حجم فزاینده ای از ترافیک را به سایت های تجارت الکترونیک ایجاد می کنند. با این حال، فروش آنلاین آنها نصف حجم است. به طور کلی، دستگاه های تلفن همراه مسئول 30 درصد […] - جلب توجه در مقابل جلب توجه مردم به محتوای شما
یک مطالعه Conductor در جولای 2013 یک مشکل فراگیر در صنعت رسانه دیجیتال را برجسته می کند. روزانه به قدری محتوای تولید می شود که عرضه محتوا از آنچه اقتصاد توجه می تواند حفظ کند بسیار بیشتر است. هر روز 2 میلیون پست وبلاگ، 294 میلیارد ایمیل، 864 هزار ساعت […]
Parse.ly آمده است
در نظر بگیرید.
بودند
وجود دارد.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- Google 6.8 میلیون دلار برای تأمین هزینه حمل و نقل رایگان برای جوانان سانفرانسیسکو اهدا می کند، www.theverge.com
- فیسبوک در خیابان مدیسون دوست پیدا نمیکند، دیجیدی
- مدیر عامل گروه: “بهترین روزهای ما خیلی جلوتر از ما هستند” Mashable
- نام کدهای پروژه ورزشی یاهو با “Touchdown” ادامه می یابد، recode.net
- یاهو الکس استاموس بنیانگذار TrustyCon را به عنوان مدیر ارشد امنیت اطلاعات معرفی می کند، recode.net
- کارآموزان در توییتر 6791 دلار در ماه (فیس بوک 6213 دلار، گوگل 5969 دلار) [STATS]، رسانه درآمد دارند Bistro
- Reddit 10% از درآمد تبلیغات سال 2014 خود را به شرکت های غیرانتفاعی انتخاب شده توسط کاربران خود اختصاص می دهد، TechCrunch
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.