اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • اینفوگرافیک: محبوب ترین تست های تبدیل

    آیا چیزهای مختلفی را در وب سایت خود آزمایش می کنید؟ تغییر کپی صفحه فرود، ناوبری و سایر عناصر می تواند منجر به تبدیل بهتر شود. افراد در Monetate یک اینفوگرافیک جمع‌آوری کرده‌اند که به تعداد دفعات آزمایش و انواع آزمایش‌های انجام‌شده نگاه می‌کند. قسمت دوم مخصوصا برای ما جالب بود. دکمه های فراخوان برای اقدام […]

  • فیس‌بوک می‌گوید دکمه اشتراک برای رسانه‌ها خوب بوده است، اما یکی از خبرنگاران شک دارد

    در اوایل این هفته، فیس‌بوک برخی از داده‌ها را تبلیغ کرد که نشان می‌دهد رسانه‌ها چگونه از دکمه اشتراک سود برده‌اند – اما حداقل یک روزنامه‌نگار چندان مطمئن نیست که این اعداد معنی‌دار هستند. دکمه Subscribe در سپتامبر راه اندازی شد و عملکردی شبیه توییتر را به فیس بوک اضافه کرد. کاربران می‌توانند در پست‌های عمومی دیگران مشترک شوند، خواه […]

    باشند

  • به شرکت های وابسته اجازه دهید راه را برای ورود به بازارهای جدید هموار کنند

    زمانی که کتاب “جهان مسطح است” برای اولین بار در سال 2005 وارد غرفه های کتاب شد، بسیاری از کسانی که آن را مطالعه کردند درک بهتری از معنای اداره یک تجارت در اقتصاد جهانی داشتند. صرف نظر از نگاه شما به کتاب، ما بازاریابان را بر آن داشت تا با دقت و دقت بیشتری به […]

  • گزارش: توییتر عرضه پروفایل پیشرفته را در فوریه آغاز خواهد کرد

    تویتر در اوایل دسامبر، صفحات نمایه پیشرفته‌ای را برای برندها اعلام کرد و ممکن است ماه آینده عرضه رسمی شود. BusinessInsider از یک منبع گزارش داد که نمایه های پیشرفته پس از 1 فوریه منتشر خواهند شد. تعداد انگشت شماری از شرکت ها وجود دارند که در حال حاضر صفحات نمایه پیشرفته ای از جمله کوکاکولا، بینگ و استیپلز دارند. صفحات جدید هدر سفارشی […]

    را امکان پذیر می کنند

  • عنوان

  • کمیته مجلس دارای سوالات حریم خصوصی برای Google است; گوگل می گوید آن را روشن کنید

    با ادامه بحث پس از اینکه گوگل در روز سه‌شنبه رویکرد جدید گسترده‌ای را برای سیاست حفظ حریم خصوصی خود اعلام کرد، این شرکت بیانیه‌ای نسبتاً مختصر صادر کرد که همچنین گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کنگره سؤالاتی در مورد تغییرات Google دارد تأیید می‌کند. در یک پست وبلاگ کوتاه، بتسی ماسیلو، مدیر خط‌مشی Google، می‌گوید که گوگل برای پاسخ دادن به سؤالات کنگره «به جلو نگاه می‌کند». […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • اتحادیه اروپا را فراموش کنید: چگونه واقعاً کاربران را در حریم خصوصی، gigaom.com
  • Google می‌گوید تغییر حریم خصوصی کاربران دولتی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، www.computerworld.com
  • هنگامی که گوگل توئیتر اندروید را لغو می کند، خشم صفحه افزایش می یابد جلسه، pandodaily.com
  • Visual Revenue Inc. 1.7 میلیون دلار سرمایه سری A را تضمین می کند, visualrevenue.com
  • Adscend: مک کنا، پرونده فیسبوک پر از “ادعاهای دروغین” ‘، www.techflash.com
  • تخمینی اپل برای بازپس گیری عنوان بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان، www.macrumors.com
  • Google چگونه سیاست حفظ حریم خصوصی جدید مقایسه کنید؟، InfoWorld
  • گزارشگران بدون مرز از توییتر می خواهد سانسور را معکوس کند، thenextweb.com
  • تفکرات در مورد آخرین حرکت توییتر، jilliancyork.com
  • تویتر اقدام به خودکشی اجتماعی می‌کند، www.forbes .com
  • تویتر اخطارهای حذف DMCA را در یک سال، در مجموع 4,410 نشان می دهد، Ars Technica
  • یاهو! برنده جایزه Digital Luminary در NATPE، ycorpblog.com

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *