اعلانیه

روز بازاریابی: 27 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تخفیف‌ها درایو ایمیل و ثبت‌نام در فیسبوک؛ مطالعه می گوید که تماس زیاد آنها را دور می کند

    ایمیل و رسانه های اجتماعی در مورد آنچه که مصرف کنندگان را به ارتباط با برندها سوق می دهد – یا قطع ارتباط – بسیار شبیه هستند. یک مطالعه جدید از ارائه‌دهنده ایمیل Constant Contact و Chadwick Martin Bailey نشان می‌دهد که شانس دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه دلیل اصلی «لایک کردن» مصرف‌کنندگان صفحه فیس‌بوک و […]

  • ComScore: ارزش و CPM ها خارج از حد معمول هستند

    نه تنها به طور متوسط ​​31% از تبلیغات نمایشی هرگز حتی دیده نمی‌شوند، بلکه ارتباط کمی بین CPM‌هایی که سایت‌ها هزینه می‌کنند و ارزشی که به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند وجود دارد – جایی که ارزش به عنوان تبلیغات در حال مشاهده تعریف می‌شود و به هدف جمعیتی اولیه تحویل داده شد. این نتیجه گیری کامل […]

    است

  • شایع: گوگل برای رقابت با فیس بوک سیستم کامنت گذاری شخص ثالث را راه اندازی می کند

    امروز گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل یک پلتفرم نظردهی را برای رقابت با نظرات فیسبوک معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که سیستم نظردهی به پلتفرم +Google متصل می‌شود و به عنوان یک سیستم مستقل عمل می‌کند تا به وب‌سایت‌ها کمک کند تا دیدگاه‌های بهتری کسب کنند. نظرات فیس بوک کمی بیش از یک سال پیش راه اندازی شد و […]

    متوسطی داشته است

  • Google حلقه را با برنامه جدید «جوایز پیشنهاد» می‌بندد

    Google برای مدت طولانی به دنبال راه‌هایی برای اتصال نقطه‌ها بین تبلیغات آنلاین و تراکنش‌های آفلاین بوده است، جایی که بیشتر تبدیل‌ها انجام می‌شود تا تصویر کامل‌تری از عملکرد تبلیغات به بازاریابان ارائه دهد. برای تماس کلیک کنید یک نمونه از این تلاش است. Google Wallet یکی دیگر از این موارد است. با این حال داده‌هایی که Google از طریق […]

    جمع‌آوری می‌کند

  • Facebook Analytics: 3 Killer Metrics to Calculate Using Data From Facebook Insights

    از آنجایی که بازاریابی بیشتر و بیشتر در فیس بوک انجام می شود، تسلط بر نتایج اندازه گیری در پلتفرم بسیار مهم است، و یکی از مهم ترین ابزارها برای انجام این کار در خود سایت و برای صادرات در دسترس است – Facebook Insights. Facebook Insights یک ابزار تحلیلی مفید است که می تواند به بازاریابان رسانه های اجتماعی کمک کند […]

    بهتری ایجاد کنند

  • گزارش: گوگل در سال 2011 خود 213 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کرد، از جمله 70 میلیون دلار در تبلیغات تلویزیونی

    آن تبلیغات تلویزیونی که Google اخیراً اجرا کرده است، برای شرکت هزینه بسیار زیادی دارد … خوب، میلیون‌ها پنی زیبا، برای دقیق‌تر شدن. بر اساس یک مقاله وال استریت ژورنال، که به داده های Kantar Media استناد می کند، گوگل سال گذشته تنها در ایالات متحده حدود 70 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی هزینه کرده است. که […]

  • Google “Play” را به نوار پیمایش خود اضافه می‌کند، منطقه محتوای جدید Google Play را فشار می‌دهد

    این تصور شما نیست. نوار ناوبری Google گزینه جدیدی را به نام «Play» به دست آورده است که برای اولین بار، Google محتوای پیشنهادی خود را تبلیغ می کند: کتاب، موسیقی، ویدیو و برنامه های اندروید از سایت Google Play که اخیراً تغییر نام داده است. می‌توانید پیوند زیر را ببینید، و صفحه اصلی نیز یک پیوند تبلیغاتی در مورد Google […]

    دریافت کرده است

  • Yahoo Meme در 25 مه خاموش می شود

    این احتمالاً برای هیچ‌کس تعجب‌آور نخواهد بود: یاهو اعلام کرده است که Yahoo Meme را در 25 مه تعطیل می‌کند. با Yahoo Meme آشنایی ندارید؟ این احتمالاً مشکل اصلی بود: عدم آشنایی و پذیرش کافی. Yahoo Meme در سال 2009 راه اندازی شد، اما فقط در نسخه پرتغالی زبان. یک نسخه انگلیسی زبان بعداً دنبال شد که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 4 نکته درباره آنچه که نباید با هشتگ‌ها انجام داد، همیشه!، thecustomercollective.com
  • هنگامی که توییت می شود ، به روز رسانی وضعیت و فروش فلش معصومیت خود را از دست می دهند، تنوز
  • 4 مرحله برای افزایش تعداد کلیک و تبدیل با Pinterest، unbounce.com
  • مدیرعاملی که توئیت را با احترام نگه می دارند، www.emarketer.com
  • فیس‌بوک صاحبان صفحه را برای به‌روزرسانی محتوا تحریک می‌کند، www.allfacebook.com
  • مدیران باید بازی خود را با رسانه‌های اجتماعی ارتقا دهند، blogs.hbr.org
  • Manta اتصالات اجتماعی را به انجمن کسب و کار آنلاین اضافه می کند، روندهای کسب و کار کوچک
  • خدمات مشتری خرده فروشان از طریق فیس بوک هنوز وجود ندارد، www.allfacebook.com
  • تویتر بالاخره در پیش‌بینی درآمدهای باکس آفیس چندان خوب نیست، www.technologyreview.com
  • اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری می‌خواهید؟ این 3 چیز را نادیده نگیرید، www.blueglass.com
  • چه زمانی از طرفداران رسانه های اجتماعی خود تشکر کنیم، Techipedia

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *