اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 27 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • بررسی: 71٪ از شرکت ها نگران خطرات رسانه های اجتماعی هستند، اما فقط 36٪ آموزش کارکنان ارائه می دهند
    یک نظرسنجی اخیرا منتشر شده در مورد بررسی ریسک ها و پاداش های رسانه های اجتماعی شرکتی توسط شرکت مشاوره گرنت تورنتون نشان داد که 71 درصد از مدیران شرکت کننده در نظرسنجی گفتند که شرکت آنها در مورد خطرات احتمالی ناشی از رسانه های اجتماعی نگران است، اما تنها 36 درصد گزارش کردند که دارای رسانه های اجتماعی هستند. آموزش. این گزارش شامل یک نظرسنجی آنلاین 32 سوالی بود که […]
  • تکمیل شد

  • تویتر بی سر و صدا تجزیه و تحلیل وب سایت را اضافه می کند (و شما آن را دوست خواهید داشت)
    آیا می دانستید که می توانید عملکرد وب سایت خود را در توییتر ببینید؟ می‌توانید تمام توییت‌هایی را که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، بدون اینکه نام کاربری @ شما را در بر داشته باشند، ببینید. می توانید توییت هایی را ببینید که به هر صفحه خاصی در وب سایت شما پیوند دارند. می‌توانید ببینید که کاربران توییتر چند بار روی پیوندهای […]
  • کلیک می‌کنند

  • کاربران فیس بوک به زودی کنترل بیشتری بر تبلیغاتی که نمایش می دهد خواهند داشت
    فیس بوک اعلام کرد که در حال ایجاد تغییراتی در الگوریتم تبلیغات برای بهبود ارتباط تبلیغات در کاربران است. فیدهای خبری این الگوریتم تعیین می کند که چه تبلیغاتی را به کاربران فیس بوک نشان دهد. چه چیزی در حال تغییر است؟ این شرکت می گوید که تاکید بیشتری بر بازخورد کاربران در مورد تبلیغاتی که می بینند دارد. هنگامی که کاربران تبلیغات را گزارش یا مخفی می کنند، […]
  • Google Veils الگوریتم جستجوی جدید “مرغ مگس خوار” برای نتایج “دقیق و سریع”
    خبر بزرگ در دنیای جستجو دیروز. گوگل اعلام کرد که از الگوریتم جستجوی جدیدی به نام مرغ مگس خوار برای مرتب سازی میلیون ها واقعیت و میلیاردها صفحه وب خود استفاده می کند. این سیستم نام خود را از نتایج «دقیق و سریع‌تر»ی گرفته است که قرار است ارائه دهد. وحشت از از دست دادن ناگهانی […]
  • بودجه گیری برای ایمیل بازاریابی: چگونه در «برنامه قاتل» سرمایه گذاری کنیم
    هفته گذشته در کنفرانس ExactTarget Connections، من این فرصت را داشتم تا با Shar vanBoskirk تحلیلگر Forrester ملاقات کنم. مانند بسیاری از افراد در صنعت ما، من به دیدگاه او در مورد سؤالی که اغلب به آن فکر می کنم علاقه مند بودم، بنابراین پس از ارائه او به او نزدیک شدم و آن را پرسیدم: “اگر ایمیل به طور مداوم بالاترین نرخ تبدیل را دارد […]
  • بازاریابی مجدد برای جستجو: نزدیک شدن به وعده از بازاریابی دیجیتال
    ماهیگیران خوب می دانند که ماهی ها کجا هستند… پس چرا بازاریابان خوب همیشه نمی دانند بهترین مصرف کنندگان کجا هستند؟ علی‌رغم پیشرفت‌های عظیم در هدف‌یابی، ردیابی و بینش کاربران، ضرب المثل جان وانامیکر: «نیمی از پولی که برای تبلیغات خرج می‌کنم هدر می‌رود. مشکل اینجاست که نمی‌دانم کدام نیمه» – ممکن است هنوز […]
  • Strike That From The News Feed: فیس بوک اکنون به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را ویرایش کنند
    این برای همه در یک زمان اتفاق افتاده است. . ممکن است این یک تصحیح خودکار نادرست، یک مصوت اشتباه، یک مزخرف دستور زبان یا شاید فقط یک به‌روزرسانی نامناسب باشد. نترسید دوستان فیسبوکی، توانایی به روز رسانی پست ها اکنون برای صرفه جویی در روز اینجاست. در حال حاضر، تمام پست های فیس بوک را می توان در وب ویرایش کرد […]
  • هیچ داده ای برای شما وجود ندارد: کارشناسان سئو نظرات خود را در مورد حرکت Google برای جلوگیری از حتی بیشتر ارائه می دهند. داده های عبارت جستجو
    Google در اوایل این هفته بی سر و صدا تایید کرد که تمام داده های جستجو را رمزگذاری می کند، صرف نظر از اینکه کاربر وارد شده باشد یا نه. این شرکت بیانیه زیر را برای روشن کردن تصمیم ناگهانی خود برای پنهان کردن داده ها ارائه کرد: ما رمزگذاری SSL را برای کاربران جستجوی واردشده خود در سال 2011 و همچنین جستجوهایی از […]
  • اضافه کردیم.

  • Google در راه افزایش علاقه به Google Glass است
    Google در حال استفاده از Google Glass است. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد از شهرهای سراسر ایالات متحده بازدید کند و به افراد محلی این فرصت را بدهد که نه تنها درباره عینک گوگل بیاموزند، بلکه این دستگاه را به صورت عملی امتحان کنند. … ما شروع به آوردن Glass به شهرهای سراسر ایالات متحده خواهیم کرد تا بتوانید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *