اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 27 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • پرسش و پاسخ با آنا باگر، GM Of The IAB’s Mobile Marketing Center Of Excellence

    تقریباً در همه جا به اطراف خود نگاه کنید – در حمل و نقل عمومی، در رستوران، در یک رویداد ورزشی، و حتی در ماشین – و نمی توان تأثیری را که دستگاه های تلفن همراه در سال گذشته بر جامعه ما داشته اند نادیده گرفت. و این تأثیر تنها در حال افزایش است. نیازی به گفتن نیست که بازاریابان دیجیتال […]

    می روند

  • 2013 در تجزیه و تحلیل و بازاریابی: 10 ستون محبوب ما

    از مجموعه‌های Annie Cushing درباره نحوه استفاده از اکسل تا تفکرات Nan Dawkins در مورد Universal Analytics و اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی Google، سال شلوغی در Analytics در اینجا در Marketing Land بوده است. ستون تجزیه و تحلیل و بازاریابی امسال رونق زیادی پیدا کرد، زیرا تعدادی از ستون نویسان را که […]

  • ده پیش بینی جسورانه برای بازاریابی وابسته در سال 2014

    وقتی صحبت از بازاریابی وابسته به میان می آید، سال 2013 سال بسیار جالبی بود. برخی از بزرگترین نقاط عطف شامل رکوردشکنی فصل تعطیلات تجارت الکترونیک، رشد شبکه دو رقمی و بسته شدن شبکه وابسته گوگل است. و بیایید «Cookiegate» را فراموش نکنیم، که وقتی موزیلا اعلام کرد برنامه‌های مرورگر فایرفاکس خود را برای مسدود کردن برخی از کوکی‌ها مطرح می‌کند، شروع شد. […]

  • iOS اپل در کریسمس با فروش 5 برابری بیشتر از طریق دستگاه‌های iOS، اندروید گوگل را در کریسمس شکست داد

    Business Insider گزارش می دهد که IBM اعدادی را در کریسمس منتشر کرد که نشان می دهد چگونه iOS فروش تجارت تلفن همراه را 5 برابر بیشتر از Android داشته است. علاوه بر این، کاربران iOS تقریباً دو برابر بیشتر از کاربران اندروید برای میانگین هر سفارش هزینه می‌کنند. در نهایت، کاربران iOS به طور کلی ترافیک بیشتری را در مقایسه با اندروید به سایت ها هدایت کردند. در اینجا تفکیک […]

    است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *