اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • هنوز هم نسخه مشابه وب سایت خود را به همه نشان می دهید؟ همه بازدیدکنندگان یکسان نیستند. برخی جدید هستند. برخی روی تبلت ها هستند. برخی از آنها ممکن است نزدیک فروشگاه های آجر و ملات شما باشند. پس چرا آنها را به روش های مناسب تری هدف قرار نمی دهیم؟ اینفوگرافیک زیر از افراد در Monetate مثالی از نحوه یک وب خیالی را نشان می دهد […]
  • Stumbling Through 2011: The Year by StumbleUpon

    سال شلوغی برای StumbleUpon بود. سال 2011 لوگو، سایت و کانال های جدیدی را برای StumbleUpon به ارمغان آورد. همچنین تعداد زیادی تصادفات و جستجوهای کاربران را به همراه داشت که آنها در پست “2011 in Stumbles” با ما به اشتراک گذاشتند. نمودار زیر برخی از رویدادهای جاری تاریخی را نشان می دهد که بر روشی که کاربران در سال 2011 تصادف کردند (از جمله […]

    ) تأثیر گذاشته است.

  • شبکه های اجتماعی بازاریابی آینده

    ممکن است هیچ حوزه ای در بازاریابی تعاملی وجود نداشته باشد که به سرعت بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حرکت باشد. به نظر می‌رسد فیس‌بوک عملکردها و رابط‌های جدیدی را هر چند هفته یکبار راه‌اندازی می‌کند، و شبکه‌های اجتماعی خاص مانند Pinterest ظاهراً از هیچ جا برجسته می‌شوند. برای اینکه بفهمیم کجا هستیم و رسانه های اجتماعی به کجا می روند […]

  • نگاهی به سال 2011: ما در مورد داده ها اشتباه می کنیم

    هنگامی که سال نو را می‌پزیم، نباید در مورد تصمیم‌گیری هوشمندانه بازاریابی بر اساس داده‌های موجود در بازار نمایشگر، به خودمان دست بزنیم. در واقع، تا آنجا پیش می‌روم که بگویم بیشتر صنعت بر مدل‌های تجاری ناپایدار تمرکز کرده است، برخی برندهای خود را برای بازدهی کوتاه‌مدت به خطر می‌اندازند. در […]

  • سیری نمی تواند بابا نوئل را پیدا کند، اما اندروید می تواند

    این طنز است. اپل یک تبلیغ تلویزیونی خوب پخش کرده است که نشان می دهد بابانوئل در سفر شب کریسمس با استفاده از سیری به او کمک می شود. اما در حالی که سیری می تواند مکان هایی را که بابانوئل باید برود پیدا کند، نمی تواند به شما کمک کند تا بابانوئل را پیدا کنید. من این را هنگام انجام گردآوری سالانه ابزارهای ردیابی بابانوئل متوجه شدم. برای سرگرمی، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *