در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانهای وب گزارش شده است، ارائه میکنیم. از Marketing Land: Marketing Biz: Google Penguin Update، Microsoft Patent Trade & Automattic Grows Up این هفته با اجرای بهروزرسانی پنگوئن با هدف SEO کلاه سیاه، جستجو در مرکز توجه قرار گرفت. در همین حال فیس بوک مشغول بود […]
این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Marketing Biz: Google Penguin Update، Microsoft Patent Trade و Automattic Grows Up
جستجوی این هفته در مرکز توجه قرار گرفت زیرا Google بهروزرسانی پنگوئن را با هدف سئوی کلاه سیاه اجرا کرد. در همین حال فیس بوک مشغول خرید آن پتنت های AOL از مایکروسافت بود اما از خرید Bing خودداری کرد. (نه، ما سیب زمینی سرخ شده را با آن دوست نداریم.) ما همچنین بینشی در مورد Android و Automattic پیدا کردیم، در حالی که تاریخچه بازاریابی وب خود را یادآوری کردیم. مایکروسافت […]
- مدیریت کلان داده ها: Forensics – پخش وب SMN چهارشنبه آینده، 2 می
Search Marketing Now چهارشنبه آینده، 2 مه، ساعت 13:00 به وقت شرقی، میزبان پخش اینترنتی خواهد بود. «مدیریت کلان داده – پزشکی قانونی» شامل براد گدس، بنیانگذار Certified Knowledge.org – و همچنین اخیراً تأثیرگذارترین SEM توسط همتایان خود – و مت ون واگنر، رئیس Find Me Faster خواهد بود. اگر احساس می کنید تحت فشار […]
هستید
- FTC ایالات متحده یک قاضی خارجی قدرتمند را برای پرونده احتمالی ضد تراست علیه Google استخدام می کند
دیروز گزارش شد که کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) یک دادستان خارجی را استخدام کرده است تا به طور بالقوه یک پرونده ضد انحصار علیه Google را مطرح کند. وکیل بت ا. ویلکینسون، شریک شرکت پل وایس و یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری است که بیشتر به خاطر نقشش در محکومیت اوکلاهاما شهرت دارد […]
- راهنمای موبایل Google با هدف آموزش، ساده سازی موبایل برای “مدیران پرمشغله”
در اوایل این هفته، گوگل «دفترچه راهنمای تلفن همراه» را راهاندازی کرد، یک مانیفست از انواعی که به دنبال توضیح تلفن همراه و اینکه چرا اکنون برای همه بازاریابان ضروری است که این کانال را جدی بگیرند، توضیح دهد. این سند به گونه ای مختصر اما جامع طراحی شده است که مملو از داده ها، حکایات و مطالعات موردی است که نشان می دهد چرا داشتن […]
- تحقیق “Wi-Spy” نمای خیابان Google با جریمه 25000 دلاری بسته شد
بلومبرگ گزارش می دهد که تحقیقات استراق سمع WiFi توسط «کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده» (FCC) علیه Google اکنون پس از موافقت Google با پرداخت 25000 دلار به طور رسمی بسته شده است. در 13 آوریل، FCC جریمه 25000 دلاری را علیه گوگل به دلیل عدم همکاری “عمداً و مکرر” با تحقیقات خود پیشنهاد کرد. هیچ مسئولیت قانونی در قبال […]
وجود نداشت
- متمایز کردن برنامه وابسته شما
چند هفته پیش ستون بزرگی در Marketing Land وجود داشت که در مورد چگونگی اندازه گیری برنامه وابسته خود در برابر رقبا با استفاده از نه جزء کلیدی و ایجاد یک ماتریس رقابتی برای تجزیه و تحلیل نتایج صحبت می کرد. ماندن در نبض چشم انداز رقابتی با توجه به ماهیت سیال در بازاریابی وابسته بسیار مهم است […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- فیسبوک پشتیبانی API را برای پیشنهادات اضافه میکند، همه فیسبوک
- آیا شما یک کلوچ باگ هستید؟، www. theatlanticwire.com
- کلوت، همه منیت ها کجا رفته اند؟، blog.compete.com
- حریم خصوصی شخصی، رسانه های اجتماعی و شما، collective-thoughts.com
- Pinterest at Play: Finding Value In Your Social استراتژی رسانه, blog.triangledirectmedia.com
- بازی NBA’s Got Social Media, But Pinterest ?، زائر بازاریابی
- ارزش عقیده در رسانه های اجتماعی، Performancing.com
- امتیاز Klouchebag شما چقدر است؟، www.dailydot.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.