اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • ویژگی نشان‌های +1 جدید Google+1 یکپارچه، تم‌های تیره‌تر و اندازه‌های کوچک‌تر

    نشان‌های Google+‎ دارای چند ویژگی جدید، شمارش 1+ و چند گزینه اندازه دیگر هستند. زمانی که گوگل در ابتدا نشان‌ها را برای کاربران منتشر کرد، تنها دو گزینه وجود داشت: نسخه نماد و نسخه نشان استاندارد. برای سایت‌های تیره‌تر می‌توان یک نسخه تاریک‌تر جدید انتخاب کرد و در فضاهای تنگ از یک دکمه تعاملی کوچک‌تر استفاده کرد. […]

  • فیس‌بوک به واشنگتن AG در دادخواستی با هدف کلاهبرداری “Likejacking” می پیوندد

    ایالت واشنگتن و فیس‌بوک دو تیم در پرونده‌های قضایی جداگانه علیه Adscend Media، شرکتی که ظاهراً کمپین‌های “جکت لایک” را برای جمع‌آوری پول و/یا اطلاعات شخصی از کاربران فیس‌بوک اجرا می‌کند، تشکیل داده‌اند. همانطور که GeekWire گزارش می دهد، ظاهراً این عمل ماهانه 1.2 میلیون دلار به خزانه Adscend اضافه می کرد. Likejacking یا “clickjacking” به عنوان نسخه رسمی از سوی دادستان واشنگتن […]

  • تویتر اکنون می تواند توئیت ها را، در صورت لزوم طبق قانون، بر اساس کشور به کشور سانسور کند

    تاکنون، توییتر توانایی سانسور توییت‌ها یا حساب‌های خاص را نداشت تا از دیده شدن آنها – در صورت لزوم قانونی – توسط کاربران در کشورهای خاص جلوگیری کند. این در حال حاضر تغییر کرده است، اگرچه توییتر تاکید می کند که هنوز از این قابلیت جدید استفاده نکرده است و اگر مجبور شود، هر چیزی که از آن جلوگیری شود فاش خواهد شد. توییتر […]

  • مرکز ایمنی و ویژگی‌های حریم خصوصی جدید Google+ برای نوجوانان ارائه شد

    Google اخیراً با همه تغییرات جدید در سیاست حفظ حریم خصوصی، محدودیت‌های نام واقعی و ایجاد حساب Google+‎ اجباری مورد انتقاد قرار گرفته است. اما امروز برادلی هوروویتز، معاون محصول – Google+، یک پست عمومی در نمایه +Google خود منتشر کرد و به جهانیان از پیشرفت‌های ایمنی آینده برای نوجوانان اطلاع داد. هوروویتز اظهار داشت: با Google+، ما […]

  • پیش بینی های تبلیغات موبایل ایالات متحده اصلاح شده به سمت بالا: 2.6 میلیارد دلار در سال 2012

    در چند هفته گذشته چندین گزارش صعودی در مورد تلفن همراه منتشر شده است که در سه ماهه تعطیلات اپل به اوج خود رسید که در آن این شرکت 37 میلیون آیفون و 15 میلیون iPad فروخت. استفاده از تلفن های هوشمند در حال کاهش است و تحلیلگران مالی مختلف اکنون انتظار دارند که گوگل در این سال بین 4 تا 6 میلیارد دلار از تبلیغات موبایلی درآمد کسب کند […]

  • Reddit در حال افزایش در حالی که نزول Digg ادامه دارد

    نبرد اخبار اجتماعی بین Reddit.com و Digg.com تقریباً به پایان رسیده است – با یک برنده آشکار. یک پست اخیر از AdamSherk.com، ترافیک 12 مجله بزرگ و مقصد فقط وب را از Digg و Reddit مورد مطالعه قرار داد. نتایج؟ ارجاعات Reddit از سال 2009 تا 2011 360٪ افزایش یافت در حالی که ترافیک Digg به 4.6 میلیون در سال 2011 کاهش یافت […]

  • ردیابی پیوندهای اجتماعی در +Google: چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

    در اینجا در Marketing Land ما از طرفداران بزرگ پیوندهای ردیابی هستیم. ما کدهای UTM خاصی داریم که در تمام کانال‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنیم و نتایج بسیار خوبی برای اندازه‌گیری و درک اینکه ترافیک ما از کجا می‌آید، داشته‌ایم. (توضیح: به جز لینکدین، آنها کدهای UTM را حذف می کنند، بیشتر در آن روز دیگر.) ما فقط […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *