از سرزمین بازاریابی:
- Google Brings «راهانداز» Nexus آن برای سایر دستگاههای Android
دستگاههای Google Nexus (یعنی Nexus 5) Google Now را بهطور برجسته و همچنین جستجوی صوتی «OK Google» را بهطور برجسته نشان دادهاند. اما اکنون این شرکت این تجربه را در مجموعهای از دستگاههای کمی گستردهتر عرضه میکند. دستگاههای Google Play اکنون میتوانند با نصب «پرتاب Google» (برنامه) همین ویژگیها را دریافت کنند. در زیر “جدید” […] - Yandex و Google Partner برای باز کردن فهرست RTB Display Inventory
Yandex، بزرگترین موتور جستجوی روسیه، همکاری جدیدی با Google اعلام کرده است که موجودی نمایشگر را برای تبلیغ کنندگان مربوطه باز می کند. مشتریان DoubleClick Google به موجودی تبلیغات نمایشی موجود در شبکه تبلیغاتی Yandex دسترسی خواهند داشت. به همین ترتیب، تبلیغکنندگان Yandex میتوانند در DoubleClick AdExhange به مزایدههای پیشنهادی بیدرنگ وارد شوند. […] - گران ترین خرید (به ازای هر کاربر) چیست؟ نکته: نه واتس اپ
هفته گذشته وقتی فیس بوک اعلام کرد که 19 میلیارد دلار در حال خرید پیام رسان واتس اپ است، بسیاری از مردم، از جمله من، از این رقم شگفت انگیز شگفت زده شدند. اما تقریباً بلافاصله دیگران گفتند: «فیسبوک قراردادی امضا کرد. واتس اپ در واقع ارزان بود.» مطمئناً تا این حد پیش نمیروم، اما بر اساس برخی معیارها WhatsApp (حتی با 19 میلیارد دلار) […] - بازاریابان محتوا: گام های مشخص برای یافتن برند شما صدا
این دو گروه از کلمات را در نظر بگیرید: “اکتان بالا”، “درخشش آدرنالین”، “شارژ فوق العاده”. “تقویت شده”، “اسیدهای آمینه”، “خنثی کننده”. به اندازه کافی خنده دار، هر دو برای توصیف شامپو استفاده می شوند. مجموعه اول – از Bed Head – محصولات مراقبت از مو این برند را به عنوان بیانگر یک سبک زندگی سریع و هیجان انگیز قرار می دهد. ما تصور میکنیم که به موتورسیکلت با سرعت بالا بسته شدهایم، احتمالاً در حین بررسی […] - تویتر و واین تابستان امسال به صفحه نمایش بزرگ می آیند
در اوایل این هفته، National CineMedia (NCM) قراردادی را با توییتر برای تولید نمایش های هفتگی یک دقیقه ای اعلام کرد که ترندها را برجسته می کند. توییت های فیلم و سرگرمی و ویدیوهای Vine. این نمایش ها که قرار است از اواسط سال جاری آغاز شود، در سینماهای NCM در سراسر شهرستان اکران خواهند شد. NCM می گوید تماشاگران سینما تشویق خواهند شد تا در […] - شما می توانید داده های بازاریابی خود را دوست داشته باشید، فقط تحت طلسم آن قرار نگیرید
اعتراف می کنم: من با داده ها رابطه متناقضی دارم. از جنبه مثبت، من معتقدم که داده ها یکی از سه مزیت بزرگی است که دیجیتالی شدن جهان به ما بازاریابان داده است. (دو مورد دیگر انعطاف پذیری، توانایی تغییر آسان، آزمایش و شخصی سازی بوم دیجیتال، و صمیمیت، بیشتر […] - مارتین بک، از LA Times، به عنوان خبرنگار رسانههای اجتماعی به Marketing Land میپیوندد
با افتخار اعلام میکنم که کادر تحریریه رسانه درب سوم دوباره در حال رشد است. مارتین بک به عنوان خبرنگار رسانه های اجتماعی جدید ما به تیم خبری که MarTech.org و SearchEngineLand.com را تولید می کند، می پیوندد. اولین روز او دوشنبه 3 مارس خواهد بود. مارتین از لس آنجلس تایمز نزد ما می آید، جایی که در آنجا خدمت کرده است […] - چگونه ادوبی از توییتر برای ایجاد سرنخ برای یک کالج آنلاین استفاده کرد، هنوز کسی چیزی درباره آن نشنیده بود [مطالعه موردی]
هرکسی که در بازاریابی برنامه های آموزش عالی آنلاین مشارکت دارد می داند که این فضا چقدر رقابتی است. چگونه یک مدرسه جدید بدون شناسایی نام قرار است با انبوهی از مؤسسات که برای جلب توجه با هزینه معقول به ازای هر سرنخ رقابت می کنند، رقابت کند؟ این چالشی بود که Adobe در بازاریابی مشتری خود کالج Mount Washington با آن مواجه بود. اگرچه متعلق به […]
آمده است
شرکت کنند
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.