اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 26 دسامبر 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: فیس‌بوک برای دفاع «جدی» از اینستاگرام در برابر دعوا بر سر شرایط خدمات اگر فکر می‌کنید که آیا عذرخواهی اینستاگرام و تجدیدنظر در شرایط خدمات جدید، خشم کاربران را کاهش داده است، […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس‌بوک به شدت از اینستاگرام در برابر دعوی بر سر شرایط خدمات دفاع می‌کند

    اگر تعجب کرده‌اید که آیا عذرخواهی اینستاگرام و تجدید نظر در شرایط خدمات جدید، خشم کاربران را کاهش داده است، پاسخ منفی است. و حداقل یک کاربر، ساکن سن دیگو، لوسی فونز، و وکلای او شکایت کرده اند و به دنبال وضعیت اقدام دسته جمعی برای شکایت خود هستند. این دعوی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده […]

  • Forget The Kiss – Facebook اکنون به کاربران این امکان را می دهد که شب سال نو را با یک پیام خصوصی مهر و موم کنند

    اگر قصد دارید در این شب سال نو به شدت در هوای حبابی و مشروب بنوشید، فیس بوک می تواند کمک کند. تحویل «پیام نیمه‌شب» وجود ندارد که به کاربران اجازه می‌دهد پیامی را در هر زمانی که در نیمه‌شب شب سال نو خواهد بود ایجاد کنند، بدون نیاز به هوشیاری. برای شرکت در پیام‌رسانی نیمه‌شب، کاربران باید اجازه دسترسی به فیس‌بوک […]

    را بدهند

  • چگونه برچسب گذاری فیس بوک به عمومی شدن عکس “خصوصی” رندی زاکربرگ کمک کرد

    رندی زاکربرگ، خواهر مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، وقتی عکس خصوصی خود را در فیس بوک به اشتراک گذاشت، خوشحال نشد. به طور کلی از اینکه آداب دیجیتال «نه در مورد تنظیمات حریم خصوصی» بلکه «نجابت انسانی» است، از تنبیه مردم ناراضی هستم. در واقع، این موضوع بسیار در مورد تنظیمات حریم خصوصی است، و حتی سیستم های بهبود یافته فیس بوک این کار را سخت می کند. […]

  • بهترین را انتخاب کنید طرح بندی ایمیل پاسخگو برای پیام شما

    مفهوم ایمیل پاسخگو به آگاهی صنعت وارد شده است، اگرچه استقرار واقعی هنوز از معمول دور است. با این حال، فرستندگان کافی در حال آزمایش این تکنیک هستند و ما شروع به دیدن الگوها در طرح‌بندی و سازمان‌دهی کرده‌ایم. هر گونه بررسی الگوهای چیدمان پاسخگو باید ابتدا به کار لوک وروبلسکی اشاره کند. Wroblewski […]

    دارد

  • بازاریابی محتوا در سازمان

    آیا سازمان شما بخش بازاریابی محتوا دارد؟ اگر نه، به سختی تنها هستید. در حالی که تعهد و سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا سال به سال به طور سرسام آوری افزایش می یابد، قوانین سخت و سریعی وجود ندارد، و تنها بهترین شیوه ها به ندرت در حال ظهور هستند، در مورد اینکه چگونه محتوا با عملکردهای بازاریابی موجود مطابقت دارد. محتوا معمولاً به عنوان یک بخش وجود ندارد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *