اعلانیه

روز بازاریابی: 26 اکتبر 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 26 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Biz Marketing: توییت های تعاملی، Outbrain Self-Service و Perch

    این هفته توییتر همچنان به نشان دادن جذابیت آنها برای تبلیغ‌کنندگان ادامه داد. Outbrain پلتفرم خود را باز کرد و Closely یک برنامه هوش رقابتی SMB را راه اندازی کرد. ما همچنین شاهد اولین خرید توسط یاهو به رهبری مایر و همچنین تامین مالی برای Rewarder و Inigral بودیم. فقط مرا نفهمید […]

  • چگونه بازاریابان می توانند از iOS 6 اپل استفاده کنند

    اخیراً، اکثر کاربران آیفون، آی‌پد و آی‌پاد به شدت دانلود کرده‌اند — به طرز دیوانه‌کننده‌ای به iOS 6 که در آن زمان به‌تازگی منتشر شده بود ارتقا یافتند. این نسخه جدید شامل تعدادی ویژگی عالی است که بازاریابان می‌توانند از آنها برای افزایش دسترسی خود استفاده کنند. و حضور آنلاین در این مقاله، IOS چیست، iOS 6 چگونه متفاوت است، […]

  • Opera: دستگاه‌های iOS CPM بالاتری دارند، درآمد بیشتری نسبت به Android دارند

    تقریباً 2 برابر بیشتر از iPhone گوشی های اندرویدی در بازار وجود دارد. با این حال، آیفون (و دستگاه‌های iOS) eCPM بالاتر و تقریباً دوبرابر درآمد تبلیغاتی نسبت به دستگاه‌های مجهز به Google تولید می‌کنند. این از اپرا می‌آید که مالک شبکه تبلیغات تلفن همراه/واسطه AdMarvel است و داده‌ها را به عنوان بخشی از وضعیت Q3 وب موبایل […]

    منتشر کرده است.

  • آگهی «پست پیشنهادی» فیس بوک به انتشار محتوای صفحه کمک می کند، بدون نیاز به اتصال

    تاکنون، همه ما شاهد ظاهر شدن داستان‌های حمایت‌شده در فید خبری خود بوده‌ایم، و یک واحد تبلیغاتی جدید ممکن است تعداد کلی پست‌ها را افزایش دهد. «پست‌های پیشنهادی» جدید به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که پست‌ها را مستقیماً در فیدهای کاربران نمایش دهند، بدون نیاز به اتصال. نوع تبلیغ محبوب «Sponsored Stories» فیسبوک، پست‌هایی را از صفحات نشان می‌دهد، اما باید از یک […]

    باشد

  • راه اندازی های توییتر هدف گذاری جنسیتی برای تبلیغ کنندگان

    تبلیغ کنندگان توییتر اکنون می توانند تبلیغات خود را بر اساس جنسیت هدف قرار دهند. این نوع هدف‌گیری به گزینه‌های هدف‌یابی تلفن همراه، جغرافیایی و مبتنی بر علاقه موجود می‌پیوندد. هدف گذاری جنسیتی ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، زیرا کاربران توییتر مجبور نیستند در هیچ کجای تنظیمات حساب، مرد یا زن بودن خود را اعلام کنند، اما توییتر می گوید که مطمئن است […]

  • درآمد اپل: درآمد 36 میلیارد دلار، 44 میلیون دستگاه iOS فروخته شده

    اپل درآمدهای سه ماهه چهارم مالی را امروز بعدازظهر منتشر کرد. این یک خبر خوب/خبر بد برای کوپرتینو بود. درآمدها تا حدودی بالاتر از حد انتظار بود و به 36 میلیارد دلار رسید (در مقایسه با 28.3 میلیارد دلار در سال گذشته). و اپل با فروش بیشتر از حد انتظار آیفون شگفت زده شد، اما فروش آیپد نسبت به آنچه که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند به نظر نمی رسد. اپل سود خالص سه ماهه 8.2 دلاری را به ثبت رساند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *