اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 25 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بیانیه ماموریت را ببندید، فیس بوک اتصالات خود را با Vine، Yandex و Voxer Twitter قطع می کند

    برندها و افرادی که در حال آزمایش اسباب‌بازی ویدیویی جدید توییتر، Vine هستند، به سختی یاد می‌گیرند که با فیس‌بوک خوب بازی نمی‌کند. مطمئناً، یک دکمه بزرگ برای اتصال حساب Vine شما با فیس‌بوک وجود دارد تا بتوانید دوستان خود را پیدا کنید و راحت‌تر در پلتفرم ویدیویی جدید متصل شوید … اما خراب است. به عنوان […]

  • بخش بازاریابی: Circa , Curation Marketing & Brand Gifting

    این هفته جالبی برای بازاریابان با تکامل آهسته کانال‌های وب 2.0 بود. Circa در حال انجام کارهای جالب با محتوای موبایل است. Swipp تغییر جدیدی در توصیه های محلی دارد. یاهو ابزار سرپرستی Snip.it برداشته شد. بومرنگ یک محصول هدیه B2B راه اندازی کرد. Quora یک پلت فرم وبلاگ نویسی را باز کرد. من با هیچ یک از […]

    تماس نمی‌گیرم

  • Yahoo’s Mayer: “In The Future You Become the Query”

    ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، با تلویزیون بلومبرگ در داووس، سوئیس، در گفت‌وگوی بسیار جالب و گسترده (در زیر) با تلویزیون بلومبرگ در داووس، سوئیس، در مصاحبه‌ای بسیار جالب و پردامنه (که در زیر قرار داده شده است) به بحث در مورد آینده فناوری اینترنت و جستجو پرداخت. مایر به طور مفصل در مورد آینده جستجو، شبکه اجتماعی، موبایل و استراتژی یاهو صحبت کرد. او همچنین اولین نظرات عمومی خود را ارائه داد […]

  • عنوان

  • پرداخت یا عدم پرداخت، این سوال پاور خرید است

    هیجان‌های زیاد و جنگ‌های روابط عمومی زیادی در چند ماه گذشته با محوریت پویایی فیزیکی پرداختن به نتایج خرید به راه افتاده است. بیشتر توجهات روی گوگل متمرکز شده است، و همانطور که اغلب در جامعه جستجو اتفاق می افتد، انگیزه های Big G تجزیه و تحلیل، بررسی و قضاوت اخلاقی شده است، […]

  • بازاریابی و شفافیت وابسته – یک مسیر روشن برای موفقیت

    سال‌هاست، تبلیغ‌کنندگان، ناشران و شبکه‌های صنعت وابسته در مورد نیاز به افزایش شفافیت برای جلوگیری از تاکتیک‌های کلاه سیاه و تراکنش‌های جعلی صحبت می‌کنند. در حالی که صحبت از شفافیت می تواند به سرعت یک اتاق را تقسیم کند، بیایید منظورمان را در زمینه کانال وابسته روشن کنیم. اساساً، بهبود شفافیت در عملکرد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • #SocialChat در مورد اصول اولیه Google Plus بحث می کند، جستجو مجله موتور
  • 15 برند در حال حاضر از برنامه جدید Vine Twitter، socialfresh.com
  • استفاده می‌کنند

  • نحوه اشتراک گذاری خصوصی ویدیوی Vine، howto.cnet.com
  • برنامه‌ریزی رسانه اجتماعی B2B خود را بهبود بخشید، socialmediab2b.com
  • خط زمانی توییتر خود را به‌خوبی مرتب می‌کند و به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را فیلتر، برجسته و بی‌صدا کنید، thenextweb.com
  • رسانه های اجتماعی یک کلاهبرداری غول پیکر است، Pando Daily
  • توئیتر موقتا ابزاری را تعلیق می کند که به عنوان مرکز شایعات ناشناس برای مجموعه فناوری عمل می کند، betabeat.com
  • Vine دارای 4 نقص است که آن را از عظمت باز می دارد، Mashable

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *