این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Twitter Now بیش از 2000 شریک تعاملی توییت
محصول توییت تعاملی/گسترده توییتر در حال رشد است. این شرکت می گوید که اکنون بیش از 2000 شریک دارد که از قابلیت گنجاندن رسانه های مختلف در توییت ها از طریق آنچه کارت توییتر نامیده می شود، بهره می برند. هنگامی که محصول توسعه یافته توییت ها در تابستان امسال راه اندازی شد، توییتر گروه نسبتاً کوچکی از ناشران شرکت کننده مانند مجله TIME داشت، […]
- اولین خرید Mayer’s Yahoo: Stamped, Built By Former Googlers
ماریسا مایر اولین خرید خود را به عنوان مدیر عامل یاهو انجام داده است و این شرکتی با ارتباطات قوی با گوگل است. یاهو اعلام کرد که Stamped، یک سرویس توصیههای موبایل/اجتماعی را خریداری کرده است. و خود مایر تصویر بالا را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. اکتساب بیشتر درباره «چه کسی» است تا «چی». Stamped در سال 2011 به عنوان زاده فکر […]
راه اندازی شد
- نظرسنجی: موبایل در خرید تعطیلات بزرگ خواهد شد
یک نظرسنجی جدید از پورتال خرید آنلاین PriceGrabber استدلال می کند که دستگاه های تلفن همراه نقش مهمی در خرید تعطیلات امسال خواهند داشت. بنابراین برای همه آن بازاریابان و خرده فروشانی که هنوز استراتژی موبایلی ندارند: به شما هشدار داده شده است. دادههای PriceGrabber از نظرسنجی آنلاین ایالات متحده که طی دو هفته در ماه سپتامبر انجام شد، به دست آمده است. نظرسنجی دارای […]
بود
- Betaworks Axes News.me Apps & Shift Focus to Digg
کسانی که برای یافتن معنیدارترین محتوا از طرف دنبالکنندگان خود به برنامههای News.me Betaworks اعتماد کردهاند، باید راهحل دیگری بیابند. News.me برای iPhone و iPad دیگر در اپ استور در دسترس نیست. News.me یک راه محبوب برای کاربران برای یافتن محتوای برتر از ارتباطات اجتماعی خود بود — […]
- 5 دلیل برای اینکه برندهای ملی باید از هدف گذاری محلی در موبایل استفاده کنند
دوران تبلیغات گسترده و بدون انگشت گذشته است. پیشرفتها در فناوری هدفیابی مکان تلفن همراه اکنون به برندهای ملی بزرگ اجازه میدهد تا بدون عرق کردن در سطح محلی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. در نهایت، وعده مکان یابی یک واقعیت است…. پس چرا برندهای ملی بیشتری از آن استفاده نمی کنند؟ در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا محلی […]
- بازاریابان که برنامه های iOS را تبلیغ می کنند ردیابی دانلود را از Google AdWords دریافت می کنند (But Only On) تبلیغات ارائه شده در برنامه های تلفن همراه)
در ماه آوریل، Google ویژگیهای جدید AdWords را با هدف بازاریابان برنامهها منتشر کرد، از جمله توانایی ردیابی تبدیلها در فروشگاه Google Play. این هفته، این شرکت ویژگی مشابهی را برای iOS دنبال کرد، که امکان ردیابی دانلودهای iOS را در فروشگاه اپلیکیشن اپل، زمانی که توسط یک تبلیغ ارائه شده در […]
- «رلیف رالی» فیسبوک پس از اعداد درآمدی خوشبین، 19 درصد سود را افزایش داد
آن را «تجمع امدادی» بنامید. پس از اینکه سه ماهه سوم دیروز فیس بوک (1.26 میلیارد دلار) برآوردهای درآمدی را شکست داد، تحلیلگران مالی دیدگاه خود را نسبت به این شرکت تغییر دادند و بسیاری از توصیه ها را از «خنثی» یا «نگهداری» به «خرید» تغییر دادند. در نتیجه، فیسبوک تا پایان معاملات امروز NASDAQ نزدیک به 20 درصد افزایش یافت. بزرگ […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی ایمیل
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- 5 روش برای جلوگیری از لحظات شرم آور در رسانه های اجتماعی، www.jeffbullas.com
- با 25000 توییت، افکار من درباره توییتر، کاربران آن، تأثیر تجاری، تبلیغات موانع، و آینده، www.searchenginejournal.com
- Beyond Klout: Better Ways to Measure Media نفوذ، readwrite.com
- FACEBOOK: I WANT MY FRIENDS BACK, riskminds.net
- آیا فیس بوک یک تسهیل کننده یا رقیب تجارت الکترونیک است؟، allfacebook.com
- چرا رسانه های اجتماعی به اوج خود رسیده اند و به سبک “سانی کورلئونه” نیاز دارند، www.forbes.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.