این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- پستهای تبلیغاتی فیسبوک در حال انتشار هستند، در اینجا به نظر میرسد
فیسبوک انتشار پستهای تبلیغاتی را آغاز کرده است، ابزار جدیدی که به صاحبان صفحه امکان میدهد پول خرج کنند تا بهروزرسانیهای وضعیت را به طرفداران بیشتری نشان دهند. در حال حاضر، میتوانیم از پستهای تبلیغاتی از صفحه Land Marketing خود استفاده کنیم، اما در صفحه Search Engine Land که حدود هفت برابر بیشتر «لایک» دارد، در دسترس ما نیست. فقط […]
- فیس بوک اپلیکیشن دوربین مستقل را راه اندازی کرد. فلیکر، Google+ و Pinterest کجاست؟
بعداً امروز، Facebook Camera به عنوان یک برنامه مستقل برای iPhone در دسترس خواهد بود. احتمالاً این خبر خوبی برای بسیاری از کاربران فیس بوک است، اما در مقیاس بزرگتر، Google+ و Flickr احتمالاً دلایل خوبی برای نگرانی دارند. همانطور که در اطلاعیه فیس بوک نشان داده شده است، برنامه جدید دوربین هم به اشتراک گذاری و هم مصرف عکس را امکان پذیر می کند. […]
- گزارش: iOS و Android 82 درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند Q1 را تشکیل می دهند
شرکت تحقیقاتی IDC با تخمینهای جهانی گوشیهای هوشمند در سه ماهه اول منتشر شده است. اینها محموله هستند و نه تخمین فروش. با این حال، نکته قابل توجه این است که بازار کاملاً تحت سلطه اندروید و iOS است. اولی حدود 60 درصد و iOS 23 درصد سهم دارند. با این حال، تخمینها شامل تبلت/آیپد نمیشود. منبع: IDC Windows دیده می شود […]
- در کلیک متوقف نشوید: اهمیت ردیابی همه چیز در موبایل
بسیاری از بازاریابان به کلیکها و CTR به عنوان معیارهای موفقیت موبایل تکیه میکنند. در حالی که CTR در کمپینهای جستجوی رایانههای شخصی معتبر است، کلیکها معیاری تنبل یا شلخته در تلفن همراه هستند که در مورد عملکرد واقعی کمپین شما (در بیشتر موارد) چیز زیادی به شما نمیگویند. بنابراین بسیار مهم است که فراتر از کلیک و […]
بروید
- با افزایش شک و تردید در مورد فیس بوک، برخی از بازاریابان از فرصت های تبلیغاتی دفاع می کنند
بیشتر تجزیه و تحلیلهای جنرال موتورز از هزینه تبلیغات ۱۰ میلیون دلاری خود در فیسبوک در هفته گذشته بر روی کاستیهای شبکه اجتماعی متمرکز بود – تبلیغات غوطهورکننده و جذاب نیستند، ردیابی آن چیزی نیست که باید باشد. شاید این قابل درک باشد در هفته ای که نگاه منتقدان جهان به شرکت 8 ساله ای بود که […]
عنوان
عنوان
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- مطالعه: نویز، تبلیغات و هرزنامه فالوورهای توییتر شما را کاهش خواهد داد, econsultancy.com
- 18 ابزار برای توسعه نام تجاری خود در فیس بوک، www.practicalecommerce.com
- یک جنیفر ایگان اصلی… توییت توسط توییت ، نیویورک تایمز
- برنامهنویسان فیسبوک میتوانند دسترسی را برای باز کردن داستانهای نمودار محدود کنند، allfacebook.com
- فیس بوک در حال آزمایش تغییر منطقه برای صفحات است، thenextweb.com
- Google+ برای Android: پرداخت و عملکرد، googleblog.blogspot .com
- گروهها: یک نمای جدید، روشهای API جدید و افزودن از Uploadr، Flickr Blog
- هی، یک کاربرد جدید برای LinkedIn: یک کمپین بازاریابی ویروسی برای Prometheus، betabeat .com
- چگونه فیسبوک میتواند فراتر از «دوربین» و اینستاگرام جدیدش عکس بگیرد، عصر تبلیغات
- برنامههای MBA چقدر باید بر رسانههای اجتماعی تأکید داشته باشند؟، collective-thoughts.com
- مدل اندازهگیری رسانههای اجتماعی [اینفوگرافیک]، www. socialmediaexplorer.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.