اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 24 دسامبر 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از Marketing Land: Santa Tracking توضیح داده شد: چرا NORAD و Google مکان‌ها و هدایای متفاوتی را نشان می‌دهند که شرکای قبلی، Google و NORAD امسال در ردیابی بابانوئل با هم روبرو می‌شوند. در حال حاضر، مردم تعجب می کنند. […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • ردیابی بابا نوئل توضیح داد: چرا NORAD و Google مکان‌ها و هدایای متفاوتی را نشان می‌دهند

    Google و NORAD که قبلاً شریک بودند، امسال در ردیابی بابانوئل رودررو هستند. در حال حاضر، مردم تعجب می کنند. چرا بابانوئل را همزمان در مکان های مختلف نشان می دهند؟ چه خبر است که گوگل هدایای کمتری را نسبت به نمایشگرهای NORAD نشان می‌دهد. بچه ها (یا والدین بچه ها) را آرام کنید. من جواب هایی دارم من جواب رسمی ندارم […]

  • پیش بینی صنعت تبلیغات برای سال 2013

    این یک سال انفجاری برای صنعت تبلیغات، به ویژه در بخش آنلاین بود. از نقش مهم هدف گذاری تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا IPO اخیر فیس بوک، تبلیغات آنلاین در حال رشد و تکامل در دنیای دیجیتالی در حال گسترش ما است. با پایان یافتن سال 2012 و ورود به سال جدید، من یک […]

    را اضافه کرده ام

  • چالش ما برای سال 2013: رسانه های اجتماعی همدل

    اخیراً خیلی به همدلی فکر کرده‌ام. شاید شما هم داشته باشید. بر اساس تعریف خود، همدلی شامل برقراری ارتباط با دیگران برای درک احساس آنها است. و ما هرگز بیشتر به هم مرتبط نبودیم. با Skype و Hangouts، رسانه های اجتماعی و پیام های فوری، دوستان و خانواده هرگز دور نیستند. ایجاد یک اتصال جدید به همین راحتی […]

    است

  • Google در حال توسعه «X-Phone» برای جلوگیری از «فشار گرفتن» توسط سامسونگ

    وال استریت ژورنال گزارش می دهد که واحد موتورولای گوگل به سختی در حال کار بر روی یک ” x>

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *