اعلانیه

روز بازاریابی: 24 جولای 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 17 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 24 جولای 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

عنوان

  • Facebook Beats Q2 Expectations, Mobile Climbs to 41 Percent

    فیس‌بوک درآمدهای سه ماهه دوم سال 2013 را امروز بعدازظهر اعلام کرد. با درآمد کل 1.81 میلیارد دلار، انتظارات اجماع تحلیلگران را شکست داد. درآمد تبلیغات 88 درصد یا 1.60 میلیارد دلار بود که نشان دهنده رشد 61 درصدی نسبت به سال گذشته است. فیس بوک به خصوص با جهش بزرگ در درآمد تبلیغات موبایلی شگفت زده شد که به 41 درصد از کل (در مقابل 30 درصد سه ماهه گذشته) رسید. […]

  • مطالعه: برندهایی که از هشتگ در پست های فیس بوک استفاده می کنند هیچ نشانه ای از سطوح تعامل بالاتر نشان نمی دهند

    شرکت تحلیلی Simply Measured مطالعه ای بر روی 100 برند برتر در فیس بوک انجام داد و دریافت که حتی با وجود اینکه استفاده از هشتگ های فیس بوک توسط برندها بین 12 ژوئن، زمانی که هشتگ ها در فیس بوک فعال شدند، تا پایان ژوئن، تقریبا 20 درصد افزایش یافته است. ، هشتگ ها منجر به تعامل اضافی نمی شوند. مطالعه […]

  • Edmunds.com از شرکت بازاریابی تگزاس به دلیل انتشار نظرهای تقلبی فروشنده خودرو شکایت می کند

    Edmunds.com، وب‌سایت محبوب خرید خودرو، آخرین شرکتی است که علیه بررسی‌های جعلی اقدام قانونی کرده است. این شرکت یک بیانیه خبری منتشر کرده است که در آن شکایت خود را علیه Humankind Design، یک شرکت بازاریابی مستقر در Friendswood، تگزاس، به دلیل “تقلب و نقض قرارداد عضویت Edmunds.com” منتشر کرده است. Edmunds، که می گوید به صورت دستی هر بررسی فروشنده خودرو را نمایش می دهد […]

  • Chromecast : تولد دوباره Google TV

    Google TV مرده است (و Q نیز همینطور). زنده باد Chromecast Google TV چند سال پیش با هیاهو و هیاهوی بسیار راه اندازی شد. اما این یک پیشنهاد سخت افزاری بزرگ و گران قیمت برای اکثر مصرف کنندگان بود و شکست خورد. مشخص شد که مصرف‌کنندگان نیازی به تعویض تلویزیون‌های خود نمی‌دانند و گوگل به وضوح […]

  • در نظرسنجی مخاطبان Marketing Land شرکت کنید و برای برنده شدن یک بلیط به SMX East وارد شوید

    ما یک درخواست ویژه از بازدیدکنندگان Marketing Land و خوانندگان خبرنامه روز بازاریابی داریم. در نظرسنجی 2 دقیقه ای مخاطب ما شرکت کنید! لطفا؟ اگر کمک به ما برای روشن نگه داشتن چراغ‌ها انگیزه کافی نیست، ما فرصتی برای برنده شدن یک بلیط برای جستجوی موتورهای زمین – SMX East در شهر نیویورک، 1 تا 3 اکتبر در نظر خواهیم گرفت. با […]

  • Google Nexus 7 جدید زودتر در سایت Best Buy فعال می‌شود

    ما در اینجا در سانفرانسیسکو منتظر شروع رویداد Google Chrome/Android/Nexus هستیم (به وبلاگ زنده دنی مراجعه کنید). اما Best Buy پیش از اعلام امروز صبح، صفحات پیش‌سفارش را برای Nexus 7 جدید ایجاد کرده است. نسخه 16 گیگابایتی 229 دلار قیمت دارد. نسخه های با حافظه بیشتر هزینه بیشتری دارند، تا 269 دلار. جالب است که […]

  • Google Nexus 7 جدید را معرفی کرد، Android 4.3 و ChromeCast

    یک Nexus 7 جدید در شهر وجود دارد. کوچکتر و سبکتر از قبل، و همچنین بسته بندی اندروید 4.3. آخرین تلاش Google برای تلویزیون، Chromecast، به آن ملحق شده است. در زیر، تمام اخبار مربوط به رویداد مطبوعاتی امروز گوگل. برای پوشش رسمی‌تر ما، نگاه کنید به: Chromecast: The Rebirth Of Google TV Google Nexus 7 جدید زودتر فعال می‌شود […]

  • برنامه Google Glass گزارش AdSense را به چشم شما می آورد

    دیروز گزارش دادیم که توسعه دهنده Glass چاد اسمیت یک برنامه Google Analytics Glass ایجاد کرده است، و امروز ما با هیجان گزارش می دهیم که همان توسعه دهنده یک برنامه شیشه ای برای گزارش درآمد Google AdSense شما ایجاد کرده است. چاد این را در صفحه +Google خود اعلام کرد و نحوه نصب برنامه را در Google Glass به اشتراک گذاشت و […]

  • Google AdSense تبلیغات متنی فاویکون می گیرند

    گوگل فاویکون‌ها، گرافیک‌های کوچک مارک تجاری که توسط صاحبان وب‌سایت استفاده می‌شود، را به تبلیغات متنی AdSense معرفی کرد. در این اطلاعیه، گوگل می‌گوید: «تجربه‌های ما نشان می‌دهد که افزودن این فاویکون‌ها به تبلیغات باعث می‌شود تبلیغ‌کنندگان بیشتر برای کاربران شما قابل تشخیص باشند، که هم به نفع شما و هم برای تبلیغ‌کنندگانی است که تبلیغاتشان در سایت‌های شما نمایش داده می‌شود.» فاویکون ها اضافه می شوند […]

  • عنوان

  • اعلان دریافت اعلان‌ها پس از پایان لایک کردن آزمایش صفحه فیس‌بوک

    دیروز، در مورد اینکه یک کاربر پس از لایک شدن یک صفحه، یک درخواست «دریافت اعلان‌ها» نشان داده می‌شود، کمی غم انگیز بود. متن نوشته شده بود «به‌روزرسانی‌ها را از PageName از دست ندهید» و دکمه‌ای داشت که به کاربران اجازه می‌دهد تمام اعلان‌ها را دریافت کنند. در حالی که به نظر می رسید این درخواست ممکن است یک ویژگی جدید باشد […]

  • پنهان کردن با زمینه: فیس بوک به زودی به کاربران اجازه خواهد داد که دلیل پنهان شدن یک پست را بگویند

    همانطور که فید خبری فیس بوک تکامل یافته است، شخصی سازی و سفارشی سازی بسیار مهم بوده است. ویژگی جدیدی به فیس‌بوک می‌آید که به کاربران امکان می‌دهد دلیل پنهان کردن یک پست خاص را بیان کنند، زمینه بیشتری برای عمل فراهم کند و به فیس‌بوک کمک کند چرا عکس/پست/لینک پنهان شده است. به گزارش ABC News، این ویژگی […]

    خواهد بود

  • تهاجم به مدیران انجمن

    بسیاری از شب‌ها، هنگام قدم زدن در خیابان در بالای شهر کینگستون، نیویورک، احساس می‌کنید که پیاده‌رو با ضرب آهنگ‌های موسیقی برآمده از سالن BSP، مکانی محبوب برای موسیقی معاصر مستقل، می‌لرزد. اگر در شبی که حضور مخاطبان کمتر از حد انتظار است، وارد شوید، مدیر بازاریابی BSP را خواهید یافت، […]

  • عنوان

  • Navigating Around Icebergs: How Elemental Data Charts A Better Course for Display Advertising

    کوه های یخ فریبنده هستند. قله‌های یخی آن‌ها از آب‌های سرد بیرون می‌آیند و تنها کسری از حجم آن‌ها را آشکار می‌کنند. آنچه به نظر می رسد یک قطعه کوچک و محدود از یخ شناور است که به راحتی می توان در اطراف آن حرکت کرد، ممکن است به خوبی یک مانع عظیم در زیر سطح باشد. مخاطرات RTB مبتنی بر بخش مناقصه مبتنی بر بخش، زمان واقعی […]

  • کمپین ایمیل خود را به روز می کنید؟ نکاتی برای جلوگیری از ضربه شلاق مشترک!

    می‌خواهید ایمیل‌های خود را تازه نگه دارید. آخرین روندها را دنبال کنید. در صندوق ورودی متمایز شوید. تازه کردن کمپین ایمیل به شما این فرصت را می دهد که چیزهای جدیدی را امتحان کنید – شاید یک فراخوان جدید باعث افزایش تبدیل شود یا یک نوار کناری جدید کلیک های بیشتری را به وب سایت شما بیاورد. ظاهر جدید همچنین می تواند […]

    را تسکین دهد

  • گزارش: سهم آگهی های ویدیویی رشد 7 ٪ در Q2 با کمک Dove، Evian و The Man Of Steel

    شرکت فناوری ویدیو Unruly که به تازگی منتشر شده است، گزارش ویدیوی اجتماعی سه ماهه دوم 2013 نشان می‌دهد که سهم آگهی‌های ویدیویی آنلاین در سه ماهه دوم هفت درصد رشد کرده است، حتی پس از سه ماهه اول قوی که توسط تبلیغات Super Bowl تقویت شده است. Unruly با بررسی اشتراک‌های تبلیغات ویدیویی برای صنایع سرگرمی، FMCG/CPG، فناوری، خرده‌فروشی، خودرو و صنایع مالی دریافت که صنعت سرگرمی […]

  • تویتر از سه کاربر به دلیل جعلی بودن توییت در پست وبلاگ عذرخواهی کرد

    سلام @Neil_Gottlieb، @WilliamMazeo، @subhash_tewari – پس بابت سردرگمی که اوایل امروز پیش آمد متاسفم. اکنون در حال رفع مشکل هستیم. — تبلیغات توییتر (@TwitterAds) 23 ژوئیه 2013   این عذرخواهی است که توییتر دیروز از سه کاربر که حساب‌هایشان بدون اطلاع آن‌ها در پست وبلاگ توییتر در مورد محصول هدف‌گیری تبلیغات تلویزیونی‌اش استفاده شده بود، فرستاد. به عنوان SFGate.com […]

  • استفاده از رسانه های اجتماعی در میان لیست 500 فورچون با 77 درصد توییت و 70 درصد در فیس بوک در حال رشد است

    گزارش سالانه دانشگاه دارتموث ماساچوست که فعالیت رسانه‌های اجتماعی فهرست ۵۰۰ مجله فورچون را ارزیابی می‌کند، نشان می‌دهد که ۳۴ درصد از ۵۰۰ شرکت فورچون امسال به طور فعال وبلاگ‌نویسی می‌کنند، ۷۷ درصد حساب‌های توییتر فعال دارند، ۷۰ درصد دارای صفحات فیس‌بوک هستند و 69 درصد دارای اکانت یوتیوب هستند. امسال بزرگترین […]

    است

  • درآمد اپل از 31.2 میلیون آیفون فروخته شده بالاتر از انتظارات بود

    اپل امروز نتایج مالی سه ماهه سوم را اعلام کرد. درآمدها 35.3 میلیارد دلار در مقابل 35 میلیارد دلار در سال گذشته (1 درصد افزایش) بود. این تا حدودی بهتر از انتظار تحلیلگران بود. سود 6.9 میلیارد دلار در مقابل 8.8 میلیارد دلار در سال گذشته بود. فروش غیر آمریکایی 57 درصد از درآمد را تشکیل می دهد. دستگاه و اعداد فروش مربوطه در اینجا آمده است: 31.2 میلیون آیفون (در مقابل […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *