این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
اپل به تازگی درآمد شرکتی خود را برای سه ماهه سوم سال جاری منتشر کرده است و اعداد کاهش یافته است. اپل 35 میلیارد دلار درآمد گزارش کرده است که نسبت به 39.2 میلیارد دلار در سه ماهه دوم کاهش یافته است. این کاهش 10.7 درصدی است. سود سه ماهه سوم 8.8 میلیارد دلار بود که 24.1 درصد کاهش نسبت به سود 11.6 میلیارد دلاری دارد […]
در سال 1998، گوگل یک موتور جستجو را بر اساس یک ایده خوب راه اندازی کرد: شمارش پیوندها به عنوان رای برای محتوای خوب. گوگل و همچنین رقیبش بینگ، امروزه نیز تا حد زیادی به همین روش عمل می کنند. متأسفانه، استفاده از فناوری رای گیری در سال 1998 در دنیای 2012 معنای کمی دارد – و شکاف ها نشان می دهد. ترک ها […]
نیستند
محتوا کسب و کار شما را هدایت می کند. همه کسبوکارهای بزرگ، چه بدانند و چه ندانند، دائماً محتوای ارزشمند تولید میکنند. بیشتر اوقات صدای شما از طریق محتوایی که ایجاد می کنید شنیده می شود. محتوا چیزی است که برای فروش به مشتریان خود، متمایز کردن برند خود و کمک به راهنمایی و آموزش کارکنان استفاده می کنید. در دنیای آنلاین، محتوای شما […]
نمی توان انکار کرد که بازاریابی تلفن همراه یکی از داغ ترین موضوعات در سال 2012 است. اگر شما یک بازاریاب در ایالات متحده هستید، به احتمال زیاد حداقل یک مقاله در صندوق ورودی خود دارید که مزایای بازاریابی تلفن همراه را توصیف و بیان می کند. به گفته eMarketer، بیش از 106 میلیون گوشی هوشمند […]
وجود خواهد داشت
گوگل و فیسبوک هر دو هزینههای خود را در تلاش برای آموزش (بخوانید: نفوذ) کنگره در سه ماهه دوم افزایش دادند، طبق پروندههایی که تحت قانون افشای لابی در سال 1995 انجام شد. شرکتهایی که لابیگران استخدام میکنند باید این گزارشها را به صورت فصلی ارسال کنند. افشاگریها نشان میدهد که فیسبوک در سه ماهه دوم کمتر از یک میلیون دلار (960000 دلار) برای لابیگری هزینه کرده است، […]
یک API جدید فیس بوک Pages Graph دیروز منتشر شد و چند مورد غافلگیرکننده در آن وجود داشت. API اکنون با پستهای صفحه برنامهریزیشده رسمی منتشر شده در ماه گذشته و همچنین یک پست «انتشار نشده» که به سادگی در جدول زمانی شما نشان داده نمیشود، مرتبط است. علاوه بر این، نقشهای جدید منتشر شده در ماه گذشته نیز برای شخص ثالث […]
مورد خطاب قرار میگیرند
عنوان
یک ابزار جدید و چشمگیر کشف اجتماعی و نظارت، Bottlenose، امروز یک نسخه بتا عمومی راه اندازی کرد. از رویدادهای بیدرنگ، اخبار پرطرفدار و تصاویر پرطرفدار، Bottlenose میتواند به کاربران کمک کند با آنچه اکنون در حال رخ دادن است ارتباط برقرار کنند. به بیان ساده، Bottlenose قصد دارد گوگل محتوای بلادرنگ باشد. فناوری پشت Bottlenose نه تنها پاسخگو است، بلکه برای […]
بسیار مفید است
در یک مطالعه معیار جدید از ارائهدهنده نرمافزار بازاریابی دیجیتال Silverpop، پیامهای متفاوتی برای بازاریابان ایمیل وجود دارد: نرخ باز شدن ایمیل در حال کاهش است، اما نرخ کلیک در حال افزایش است. این یافته ها در مطالعه معیار معیارهای بازاریابی ایمیلی Silverpop در سال 2012 گنجانده شده است و شامل تجزیه و تحلیل ایمیل های ارسال شده در سال 2011 و سه ماهه اول 2012 توسط […]
هفته گذشته یکی از طرفداران یک اتفاق غیرعادی را مشاهده کرد که در صفحه فیس بوک ما نشان داده می شد. یک دکمه “اشتراک” مستقیماً در سمت راست دکمه Like قرار داشت، دکمه اشتراک ظاهر شد، که منعکس کننده اجرای اشتراک برای کاربران است. یکی از نمایندگان فیس بوک تایید کرد که Subscribe for Pages در حال آزمایش است. یکی از مسائلی که از زمان […]
به وجود آمده است
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.