اعلانیه

روز بازاریابی: 24 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • درآمد سه ماهه دوم سال 2012 اپل پست: سود آنها از درآمدهای گوگل فراتر رفت

    اپل درآمد سه ماهه دوم خود را برای سال 2012 اعلام کرد و باعث شد سهام آنها (AAPL) در معاملات بعد از ساعت به بیش از 40 دلار افزایش یابد. اپل 39.2 میلیارد دلار درآمد و 11.6 میلیارد دلار سود خالص در سه ماهه به دست آورد، در حالی که گوگل 10.65 میلیارد دلار درآمد و تنها 2.89 میلیارد دلار سود کسب کرد. اپل در سه ماهه دوم 2011 درآمد […]

    کسب کرد

  • آمازون، نوادا در مورد جمع آوری مالیات بر فروش توافق کردند

    نوادا آخرین ایالتی است که با Amazon.com درباره جمع آوری مالیات بر فروش به توافق رسیده است – خبری که بازاریابان وابسته در ایالت نقره (و جاهای دیگر) باید از آن استقبال کنند. همانطور که خرده فروش اینترنتی گزارش می دهد، آمازون شروع به جمع آوری مالیات بر فروش بر روی اقلام خریداری شده توسط ساکنان نوادا در تاریخ 1 ژانویه 2014 خواهد کرد، یا اگر فدرال […]

  • منطقه «دستگاه‌ها» جدید در Google Play فروش تبلت‌های آینده را راه‌اندازی می‌کند

    Google قبلاً اعلام کرد که اکنون Galaxy Nexus ساخت سامسونگ را در بازار Google Play می فروشد. تلاش های اولیه گوگل برای فروش مستقیم گوشی های اندرویدی از طریق وب سایت خود ناموفق بود و این تلاش متوقف شد. این ابتکار جدید به دلیل بهبود در بازار Google Play امکان پذیر است. علاوه بر این، 399 دلار بد نیست […]

  • اطلاعات بیشتر فیسبوک: نحوه محاسبه معیارهای 30 روزه

    فیس‌بوک داده‌های زیادی را ارائه می‌کند که می‌توان از آن برای محاسبه بسیاری از معیارهای مفید استفاده کرد که در گزارش استاندارد Insights در دسترس نیستند (برای سه مثال به ستون ماه گذشته مراجعه کنید). متأسفانه فیس بوک داده ها را به صورت ماهانه تقسیم نمی کند. تمام داده های فیس بوک به دوره های زمانی روزانه، 7 روزه یا 28 روزه تقسیم می شوند. این بدان معنی است که […]

  • ترس، احترام و درام: دشمنان جستجوی یکپارچه

    اخیراً در یک لحظه چشم‌گیر، به بازاریابی جستجو در زمینه صنعت خود فکر می‌کردم – و برنامه‌نویسی جمعی همه کنفرانس‌ها، میزگردها، پانل‌ها و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شوند. با فکر کردن به اینکه چگونه جستجو در این محیط ها منعکس می شود، متوجه شدم که در دو سال گذشته به گذشته نگاه می کنم و فقط […]

  • Quora: ما فقط در مورد محتوای فنی نیستیم، می دانید؟

    حدود یک سال پیش، در حین تحقیق در Quora برای یکی از تعهدات صحبت کردنم، “bikes” را در کادر جستجوی آن تایپ کردم تا ببینم آیا حتی یک ترکیب سوال-پاسخ در مورد چنین موضوعی غیرفناوری / غیر وب وجود دارد یا خیر. . من از نتایج شگفت زده شدم. Quora شهرت زیادی داشت که در زمینه فناوری و […]

    بسیار سنگین بود

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *