این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- بوستون سلتیکس: اولین تیم حرفه ای که توییتر را در زمین خانگی خود تبلیغ می کند؟
آیا بوستون سلتیکس اولین تیم ورزشی حرفه ای شد که توییتر را در زمین خانگی/سطح بازی خود تبلیغ کرد؟ به نظر میرسد که به لطف اضافه شدن دسته توییتر celtics@ که در جریان بازی پیش فصل بسکتبال چهارشنبه شب مقابل تورنتو رپتورز روی زمین پارکت ظاهر شد، همینطور است. پیتر استرینگر، سلتیکس […]
- Microsoft یاهو را با دومین ویژگی محبوب وب، Google Still # 1 عبور می دهد
سایتهای Google بیشترین بازدید را در میان کاربران اینترنت ایالات متحده دارند، اما طبق آخرین گزارش comScore Media Matrix، مایکروسافت از یاهو به عنوان دومین دارایی وب محبوب عبور کرده است. این فعالیتهای وب را در نوامبر 2011 پوشش میدهد. همانطور که انتظار دارید، سایتهای خرید با ترافیک وب به اسباببازیها در برترین برندههای این ماه برجسته بودند […]
- اینفوگرافیک: مادران اندروید را بیشتر از آیفون دوست دارند؟
مادرها از اندروید هستند، پدرها از آیفون؟ ما در مورد قسمت پدرها نمی دانیم، اما نظرسنجی از سرویس ردیابی خانواده Life360 نشان داد که مادرانی مانند اندروید از آیفون 3 به 1 استفاده می کنند. بیش از نیمی از مادران هنگام بیدار شدن از خواب از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. سه چهارم آن را به عنوان آخرین چیز قبل از خواب استفاده می کنند. این آمار و موارد دیگر از […]
است
- بازاریابی وابسته در توییتر پررونق است
شرکتهای وابسته از توییتر برای تبلیغ پیشنهادات تجار استفاده میکنند. بله من واضح است. چیزی که اکثر ما متوجه نمی شویم این است که چند وقت یکبار این اتفاق می افتد، تاکتیک هایی که توسط شرکت های وابسته استفاده می شود و چرا نظارت بر محتوای توییت مهم است. فراوانی توییتهای وابسته شرکتهای وابسته زیاد توییت میکنند. شرکت های وابسته به طور متوسط 120000 بار توییت می کنند […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
برنامهها و پورتالها
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.