اعلانیه

روز بازاریابی: 22 جولای 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 21 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 جولای 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • دریافت سریع آمار Tumblr با فعالیت جدید صفحه
    اکنون می‌توانید نگاهی اجمالی به آمار Tumblr خود در داشبورد خود داشته باشید. Tumblr قابلیت Activity را پنجشنبه گذشته بازگرداند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون استفاده از ابزار شخص ثالث، طرفداران برتر، پست‌ها و اعلان‌ها را مشاهده کنند. می توانید آمار 24 ساعت، 3 روز، 7 روز یا ماه گذشته را مشاهده کنید. فراتر از […]
  • 73% از ناشران آنلاین تبلیغات بومی را ارائه می دهند، فقط 10% هنوز در حاشیه هستند [eMarketer]
    بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط eMarketer از انجمن ناشران آنلاین و تحقیقات رادار منتشر شده است، تقریباً سه چهارم ناشران ایالات متحده فرصت های تبلیغات بومی آنلاین را در سایت های خود ارائه می دهند. فقط 10 درصد از ناشران می گویند که ندارند و در نظر ندارند تبلیغات بومی را به سایت خود اضافه کنند. در بررسی نبض نحوه تعریف ناشران تبلیغات بومی، به نظر می رسد این مطالعه […]
  • فیس‌بوک نمایش تبلیغاتی که کاربران قبلاً پنهان کرده‌اند
    تا به حال احساس کرده‌اید که همان تبلیغ فیسبوکی را که قبلاً «پنهان کرده‌اید» می‌بینید؟ خب تو دیوونه نیستی شما انتخاب کردید که آن تبلیغ را پنهان کنید و هنوز هم نمایش داده می شود. یا، حداقل یک کپی نزدیک است. فیس بوک تبلیغات را بر اساس URI پنهان می کند. AllThingsD گزارش داد که قابلیت پنهان کردن در تبلیغ […]
  • نرخ های SMX East Super Early Bird این هفته منقضی می شود – اکنون ثبت نام کنید، تا 300 دلار صرفه جویی کنید
    تغییرات الگوریتم ثابت. پلتفرم ها و گزینه های تبلیغاتی جدید. رشد سرسام آور در استفاده از موبایل و تبلیغات. در Search Engine Land’s – SMX East، 1 تا 3 اکتبر در نیویورک شرکت کنید و جدیدترین تاکتیک‌ها، نکات و توصیه‌های کارشناسان بازاریابی را دریافت خواهید کرد که در – یا علی‌رغم – فضای در حال تکامل بازاریابی جستجو موفق هستند. Super Early Bird […]
  • فیس بوک برنامه ویژه تلفن از آستانه ۱۰۰ میلیون عبور کرد
    تجربه فیس بوک برای بازارهای در حال توسعه (به عنوان مثال، هند) فیس بوک برای هر تلفن نامیده می شود. در جولای 2011 راه اندازی شد و محصول خرید اسنپتو توسط این شرکت بود. امروز صبح، این شرکت اعلام کرد که تجربه شبیه به اپلیکیشن گوشی های هوشمند برای تلفن های هوشمند اکنون 100 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط […]
  • روش هایی که برای تقویت برنامه CRM اجتماعی خود نیاز دارید
    مثل هر بازاریاب خوب، احتمالاً شما نیز یک برنامه بازاریابی رسانه اجتماعی فعال با هدف ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان بالقوه دارید. بدون شک، شما دوستان، فالوورها و لایک ها را در فیس بوک، توییتر و سایر سیستم عامل ها جمع آوری کرده اید. اما، اگر برنامه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (CRM) خود را از آن مرحله عبور نمی‌کنید، ممکن است آگاه نباشید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

  • محصولات مشابه Google Glass می توانند با قیمت 400 دلار عرضه شوند، Forbes
  • Google با آماده شدن برای افزایش تولید، 6.3% از تامین‌کننده فناوری عینک Google Himax Display را در اختیار می‌گیرد، TechCrunch
  • Yahoo! اعلام بازخرید 40 میلیون سهم که توسط نقطه سوم، investor.yahoo.net
  • Google نکاتی را در مورد علامت تجاری ثبت نام دامنه ارائه می کند بایگانی، سیم نام دامنه
  • Google Glass Supplier Himax با سرمایه گذاری Google اوج می گیرد، همه چیز D
  • Google Now 25 درصد از ترافیک اینترنت آمریکای شمالی را ارائه می دهد، سیمی
  • Loeb Steps Down From Yahoo, Wall Street Journal /li>
  • تویتر طرحی برای مبارزه با پورنو کودکان دارد، www.dailydot.com
  • Yahoo Loses رئیس رسانه آن، به عنوان میکی روزن مچ پا از شرکت، همه چیز D

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *