اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 ژانویه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • پس از سفر به کره شمالی، دختر اریک اشمیت با سفرنامه از پدر برتری می یابد
    از سفر خود به کره شمالی، اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل، چند مورد را پست کرده است. افکار در مورد بازدید او اما جالب تر و آشکارتر سفرنامه دخترش سوفی بود که او را در این سفر همراهی کرد. اریک از انزوا صحبت می کند اشمیت در مورد بازدید خود در صفحه Google+ خود پستی منتشر کرد و گفت فناوری کره شمالی محدود است، […]
  • فرانسه می خواهد از فیس بوک و گوگل “مجموعه داده های شخصی” مالیات بگیرد
    در خلاصه گزارشی که هفته گذشته توسط دولت فرانسه منتشر شد، نیویورک تایمز می گوید که فرانسه در حال بررسی محدوده ای است. طرح‌های مالیاتی خلاقانه بر روی شرکت‌های اینترنتی مستقر در ایالات متحده – به ویژه گوگل و فیسبوک. فرانسه در حال تلاش برای ایجاد درآمدهای جدید در میان فضای اقتصادی چالش برانگیز در اروپا است. گوگل و فیس بوک […]
  • دیده می شوند

  • Storify اجازه می دهد تا پست های خصوصی فیس بوک به صورت عمومی دیده شوند
    اگر از سایت محبوب ایجاد محتوای اجتماعی Storify استفاده می کنید، پست های فیسبوک خصوصی شما احتمالاً چندان خصوصی نیستند. Lani Rosales از AGbeat یک مشکل جدی در حفظ حریم خصوصی در مورد پست های فیس بوک منتشر شده توسط Storify در سایت کشف کرد. کاربران با استفاده از برنامه Storify یا کد جاسازی شده می‌توانند پست‌هایی (عمومی یا خصوصی) را که در Storify منتشر شده‌اند ببینند. برای آزمایش نظریه […]
  • LinkedIn: صفحات در مقابل. گروه ها
    برای شرکت های B2B، لینکدین یکی از قدرتمندترین کانال های رسانه های اجتماعی موجود است. در واقع، تحقیقات ما در رسانه‌های اجتماعی روی بیش از 5000 شرکت نشان داده است که لینکدین 277 درصد در ایجاد سرنخ مؤثرتر از فیس‌بوک و توییتر است. اما، با ابزارها و ریز کانال‌های بسیار در لینکدین، چگونه مطمئن شوید که بیشترین بهره را می‌برید […]
  • حقیقت درباره کلان داده
    در دنیای امروزی که به طور فزاینده ای مبتنی بر داده است، جالب است که تعدادی از تصورات غلط و تردید در مورد کلان داده وجود دارد. مهم‌ترین تصور غلط این است که بسیاری از بازاریابان به داده‌های بزرگ به‌عنوان یک چیز یاد می‌کنند در حالی که صرفاً یک روند است. در حالی که برخی از بازاریابان از آن خسته شده اند، برخی دیگر هیجان زده و آماده استفاده از […]
  • هستند

  • بیش از 100 متخصص بازاریابی اینترنتی که در SMX West صحبت می کنند – به آنها در سن خوزه، مارس بپیوندید. 11-13
    هیئت علمی کنفرانس SMX West بیش از 100 نفر از مقامات برجسته جهان را در زمینه SEO، جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی و موضوعات مرتبط با بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد. آنچه را که متخصصان می دانند بیاموزید! امروز ثبت نام کنید و در SMX West، 11-13 مارس در سن خوزه، کالیفرنیا شرکت کنید. بلندگوهای SMX West تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی را برای افزایش دید، ترافیک، […]
  • به اشتراک خواهند گذاشت

  • رسانه فدرال اکنون ادعای دسترسی تبلیغاتی بیشتری نسبت به یاهو، مایکروسافت، AOL دارد
    Federated Media، شرکتی که کار خود را با قرار دادن تبلیغات نمایشی در پربازدید آغاز کرد. وبلاگ‌ها و سایر سایت‌های ناشر، اکنون ادعا می‌کنند که سومین شبکه تبلیغاتی بزرگ ایالات متحده بر اساس داده‌های دسامبر comScore است که هنوز منتشر نشده است. رتبه‌بندی شبکه‌های تبلیغاتی نوامبر نشان می‌دهد که Federated رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و به مخاطبان 186.3 میلیون کاربر منحصربفرد رسیده است. بیانیه مطبوعاتی […]
  • Google به سرمایه‌گذاران می‌گوید انتظارات درآمد خود را تعدیل کنند
    اوایل امروز، گوگل یک پیام حسابداری در سایت روابط سرمایه‌گذار خود منتشر کرد که در آن به دنبال اصلاح یک مشکل در برآوردهای درآمدی تحلیلگران مالی برای شرکت بود. گوگل اعداد درآمد سه ماهه چهارم را در روز سه شنبه هفته آینده گزارش خواهد کرد. Google مجبور است درآمد بخشی از موتورولا را که می فروشد (Motorola Home) جداگانه گزارش کند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *