این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Quora قصد دارد فراتر از پرسش و پاسخ گسترش یابد، به نظر می رسد که ویکی پدیا را در جایگاه خود دارد
Quora برنامههای بزرگی برای سال 2013 دارد که شامل گسترش سایت فراتر از قالب پرسش و پاسخ با محصولات و/یا ویژگیهای جدیدی است که ممکن است در ویکیپدیا، و شاید حتی گوگل به کار رود. یکی از بنیانگذاران Adam D’Angelo اواخر شب گذشته در یک پست وبلاگی ماموریت شرکت را به اشتراک گذاشت و قول داد که Quora گسترش خواهد یافت تا بتواند […]
- بخش بازاریابی: آیا فیس بوک یک بخش “ایده های وحشتناک” ایجاد کرد؟
این هفته در بازاریابی تحت سلطه اخبار فیس بوک و توییتر بود. نمیدانم، حتما یادداشت مربوط به تأسیس بخش «ایدههای وحشتناک» را از دست دادهام. بنابراین، در حالی که فیسبوک کفشهای نعنایی میپوشید، توییتر همچنان به پیشروی خود ادامه میداد. آنها تنها افراد سنگین وزن در اخبار نبودند. هر دو اوراکل و WPP خریدهای جدی انجام می دهند که […]
- مقایسه 50 سایت برتر comScore: 2006 و 2012
روزی روزگاری انتشار 50 سایت برتر comScore افشاگری هیجان انگیز از برندگان و بازندگان در دربی اینترنتی نسبتاً جدید بود. اکنون بسیار روتین و رک و پوست کنده شده است. دیروز این شرکت اندازه گیری 50 رتبه برتر سایت ایالات متحده را برای ماه نوامبر منتشر کرد. به جای گفتن «اینجاست»، […]
-
فقط دو روز پس از طوفان رسانههای اجتماعی بر سر شرایط پیشنهادی خدمات جدید اینستاگرام، این شرکت متعلق به فیسبوک – همانطور که قول داده بود – در تلاش برای “>
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.