اعلانیه

روز بازاریابی: 20 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 20 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 20 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: Pinterest به دنبال 7 خرید تبلیغاتی است، اما هنوز نه

    Pinterest هنوز تبلیغات نمی‌فروشد، اما زمانی که این کار را انجام دهد، قیمت ارزانی ندارند. AdAge امروز گزارش داد که شبکه به دنبال تعهدات هزینه ای بین 1 تا 2 میلیون دلار است و امیدوار است CPM ها را بین 30 تا 40 دلار قیمت گذاری کند. بازاریابان مدت‌هاست که مشتاق هستند تا از مصرف‌کنندگان در Pinterest بهره ببرند، که به گفته مرکز تحقیقات Pew […]

  • مطالعه تایید کرد که گوشی‌های هوشمند در حال حاضر صفحه نمایش شماره 1، تلویزیون رقیب دارند

    گزارشی که این هفته توسط میلوارد براون منتشر شد، نگاهی کمی و کیفی به فعالیت های چند صفحه ای از چندین دیدگاه دارد. این گزارش بر اساس یک نظرسنجی جهانی (n=12000 پاسخ دهنده، 30 کشور) است. نمونه ایالات متحده 444 نفر با برخی نظارت بر رفتار و مصاحبه بود. من فقط چند مورد از […]

    را مورد بحث قرار خواهم داد

  • به‌روزرسانی تبلیغات YouTube TrueView در آوریل ارائه می‌شود: آنچه باید بدانید

    تبلیغات ویدیویی TrueView YouTube به روشی بسیار کارآمد برای دستیابی به مخاطبان بزرگ با هزینه نسبتاً کم تبدیل شده است. گوگل به اصلاح گزینه های تا حدودی گیج کننده برای تبلیغات TrueView ادامه داده است و قرار است از آوریل تغییر دیگری ایجاد کند. این اقدام اخیر تلاشی برای ساده‌سازی فرآیند خرید است و در عین حال به تبلیغ‌کنندگان […]

    می‌دهد

  • برای دیدن #FirstTweet خود هشتمین تولد توییتر را با سفر به عقب جشن بگیرید

    باور اینکه توییتر در حال حاضر 8 ساله شده است سخت است. توییتر برای جشن تولد هشت ساله‌اش، ابزار ساده‌ای منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد برای مشاهده اولین تجربه توییتی خود به گذشته برگردند. ابزار #FirstTweet به کاربران اجازه می دهد اولین توییت هر حسابی را جستجو کنند. سپس کاربران می توانند به سرعت به اشتراک بگذارند و […]

  • چگونه کاربران سیستم عامل های مختلف در رفتار آنلاین خود در طول زمان متفاوت هستند

    برای بازاریابان، زمان‌بندی اغلب به اندازه خلاقیت مهم است، بارزترین مثال کمپین‌های مرتبط با تعطیلات خاص است. این روزها، با تحلیل‌های پیچیده‌ای که اکنون برای فعالیت‌هایی مانند بازاریابی ایمیلی، تبلیغات آنلاین و پست‌های وبلاگ امکان‌پذیر است، دست اندرکاران صنعت به‌طور فعال «بهترین» زمان‌بندی را برای آخرین ابتکارات خود دنبال می‌کنند. در این قسمت به […]

    می پردازیم

  • شمارش تماس های دریافتی درست برای به حداکثر رساندن بازده بازاریابی بین پلت فرمی

    تماس‌ها در جریان هستند – به طور کلی. پذیرش تلفن همراه و سهولت برآوردن نیاز جستجوی تقریباً فوری با یک تماس تلفنی سریع، پذیرش جهانی تماس ها را به عنوان یک شاخص کلیدی تعامل و تبدیل افزایش داده است. همه آگهی دهندگان پاسخ مستقیم – صرف نظر از اندازه یا پیچیدگی – ارزش […]

    را درک و قدردانی می کنند

  • مطالعه: تنها 20٪ از CMO ها از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتری استفاده می کنند

    در مجموعه گزارش‌های خود که از مدیران سطح C نظرسنجی می‌کند، آخرین مطالعه IBM نشان داد که تنها 20 درصد از مدیران ارشد بازاریابی از شبکه‌های اجتماعی برای تعامل با مشتریان به عنوان بخشی از تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کرده‌اند و تعداد فزاینده‌ای احساس می‌کنند که از مقدار داده های موجود مصاحبه با 524 CMO از سراسر جهان و […]

  • جستجوی Google اکنون می‌تواند در تلفن Android شما عکس، ویدیو بگیرد

    بنابراین می‌خواهید با تلفن Android خود عکس یا ویدیوی سریع بگیرید؟ حداقل برای کسانی که دوست دارند به تلفن خود بگویند چه کاری انجام دهند، کمی ساده تر شده است. گوگل امروز اپلیکیشن جستجوی اندروید خود را به‌روزرسانی کرد و به دوربین تلفن همراه و ویژگی‌های ویدیویی دسترسی صوتی فعال داد. بله، این یک تغییر تدریجی است، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *