اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 20 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Klout صفحات نمایه جدیدی را راه اندازی می کند که به نوعی Pinterest-y هستند

    Klout صفحات نمایه جدیدی راه اندازی کرده است که … من از گفتن آن متنفرم، اما نمی توان از آن اجتناب کرد … به نوعی Pinterest-y هستند. مطمئناً، قسمت بالای نام و آواتار شما در واقع بیشتر از هر چیزی شبیه توییتر است، اما همانطور که پایین بروید متوجه منظور من خواهید شد. “لحظه های برتر” شما اکنون به صورت […]

    ارائه می شود

  • سرویس رتبه بندی تلویزیون توییتر Nielsen در 30 سپتامبر راه اندازی می شود

    نیلسن رتبه‌بندی تلویزیون توییتر خود را در 30 سپتامبر راه‌اندازی می‌کند و به شبکه‌های تلویزیونی و تبلیغ‌کنندگان اولین معیار استاندارد صنعتی برای بیننده در صفحه دوم را می‌دهد. توییتر این تاریخ را پس از اولین بار توسط وال استریت ژورنال گزارش کرده است به Marketing Land. مقاله WSJ همچنین شامل برخی از نتایج آزمایش اولیه سرویس رتبه‌بندی است: یافته‌های اولیه […]

  • نیلسن: تبلیغات جستجو اعتماد را به دست می‌آورد، اما تبلیغات سنتی همچنان بالاتر از دیجیتال در اعتماد مصرف‌کننده است

    نگاهی جدید به اعتماد مصرف‌کننده در تبلیغات از سوی آژانس رتبه‌بندی نیلسن نشان می‌دهد که، علیرغم دستاوردها، مشتریان همچنان به تبلیغات سنتی پولی نسبت به قالب‌های تبلیغات دیجیتال اعتماد بیشتری دارند. نظرسنجی جهانی اعتماد در تبلیغات، نظرات مصرف کنندگان در سال 2013 را با نظرات سال 2007 مقایسه می کند. به استثنای تبلیغات در روزنامه ها، همه قالب های تبلیغاتی […]

  • Facebook Impressions را به فروش آفلاین برای Telcos متصل می کند

    آینده تبلیغات و بازاریابی دیجیتال به طور فزاینده ای شامل “بستن حلقه” بین تبلیغات آنلاین و فروش آفلاین است. روزهای “کلیک” شماره گذاری شده است. پرداخت های موبایلی در اوایل این وعده را حفظ کردند. با این حال، پرداخت‌های تلفن همراه هنوز انجام نشده است (به Google Wallet مراجعه کنید). اما این امر گوگل، فیس‌بوک، توییتر و دیگران را از توسعه روش‌های […]

    منع نکرده است

  • آیا تبلیغات PPC محلی شما واقعاً محلی هستند؟

    پلت‌فرم‌های تبلیغاتی پولی به‌صورت هفتگی به‌طور تصاعدی در حال رشد هستند. آنچه زمانی کلمات کلیدی + آگهی + پیشنهاد = پول بود، اکنون به یک شغل تمام وقت تبدیل شده است. تنظیمات پیشنهادی، قوانین، بازاریابی مجدد، برنامه‌های افزودنی، هدف‌گذاری محلی یا جغرافیایی، تطابق گسترده اصلاح‌شده و موارد دیگر – این واژگان به تنهایی برای صاحبان مشاغل کوچک مشکل است […]

  • Pinterest شروع به آزمایش محصول تبلیغاتی پین های تبلیغاتی می کند

    امروز، بن سیلبرمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Pinterest اعلام کرد که این شرکت آزمایش پین های تبلیغ شده را آغاز کرده است. این اولین تلاش پینترست در زمینه تبلیغات پولی در حدود چهار سال فعالیت خود است. سیلبرمن در پستی با عنوان “برنامه ریزی برای آینده” در وبلاگ Pinterest، نوع درآمدزایی را که کسب و کار متصور است، تعیین می کند، یعنی […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *