از سرزمین بازاریابی:
- رزروهای نام کاربری Vine برای حسابهای تایید شده توییتر (و من؟) باز است
Vine در نهایت گام لازم را برای ایجاد صفحات نمایه برداشته و به کاربران خود فرصت رزرو نام کاربری/URL دائمی را می دهد. من می گویم “نیاز است” زیرا در حال حاضر هیچ راهی برای مشاهده آسان همه ویدیوهای Vine یک حساب وجود ندارد. بنابراین برای برندها (و افراد) که کارهای هوشمندانه ای با ویدیوهای شش ثانیه ای انجام داده اند، […]
- اوراکل برای خرید پلتفرم اتوماسیون بازاریابی B2C مبتنی بر ابر Responsys
در تلاشی برای تسلط بر بازار فناوری بازاریابی مبتنی بر ابر، اوراکل امروز اعلام کرد که Responsys Inc.، ارائهدهنده نرمافزار بازاریابی B2C مبتنی بر ابر در مقیاس سازمانی را خریداری میکند. Responsys به برندها کمک می کند تا کمپین های ایمیل، موبایل، اجتماعی، نمایش و هدف گذاری مجدد را مدیریت و اجرا کنند. MetLife، jetBlue، City Sports و Lenovo از جمله مشتریان سازمانی این شرکت هستند که […]
- %0A
%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%20Airbnb” home to you audubon park> ایجاد کرده است.
- برترین داستان های خبری Marketing Land در سال 2013: دستگاه های جدید، کاسه هشتگ، Google Reader و موارد دیگر
یک سال تقویمی دیگر تقریباً در کتاب است، و اینجا در Marketing Land، سال رشد چشمگیری بوده است. تمام معیارهایی که برای ما مهم هستند در حدود 75 تا 100 درصد در سال افزایش یافته است! ما از همه خوانندگان خود سپاسگزاریم که سال 2013 را به چنین سال بزرگی تبدیل کردند. قبل از اینکه […]
- همه چیزی که برای کریسمس می خواهم… آیا تبلیغات بینگ است؟
از نوامبر، گوگل کمتر از 67 درصد از بازار جستجو را به خود اختصاص داده است. می توان انتظار داشت که توزیع بودجه در یک سبد PPC مطابق با سهم بازار باشد. واقعیت کاملاً برعکس است: در اغلب موارد، AdWords نزدیک به 85-90٪ بودجه را نشان می دهد و 95٪ از بودجه داخلی […]
- هشدارهای توییتر ویژگیهای جدیدی به دست میآورد، به کشورهای دیگر ارائه میشود
ویژگی هشدار توییتر بسیار قویتر میشود. هدف Twitter Alerts که در سپتامبر راه اندازی شد، ارائه اطلاعات مرتبط در مواقع بحران است. کاربران می توانند از یک دسته خاص مشترک هشدارها شوند و هشدارها مستقیماً به تلفن آنها ارسال می شود. امروزه هر دو برنامه iOS و Android اکنون به کاربران این گزینه را می دهند […]
- “گروه بندی محتوا” جدید در Google Analytics به شما امکان می دهد محتوا و محصول را گروه بندی و مقایسه کنید Performance را تایپ کنید
امروز، Google از راه اندازی ویژگی جدیدی به نام Content Grouping برای کمک به کاربران در تجزیه و تحلیل عملکرد دسته بندی محصولات و محتوا خبر داد. اگر از بخشهای پیشرفته برای جمعآوری محصولات یا انواع محتوا استفاده کردهاید، Google میگوید که گروهبندی محتوا راهی آسانتر و مفیدتر برای مشاهده دادههای انباشتهشده خواهد بود. یک زوج […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
- 2013: یک سال ارزش اشتراک [ Infographic]، www.addthis.com
- تجارت به اینستاگرام می آید، دیجی دی
- افزایش اندازه فیس بوک برای تصاویر در پست های صفحه؟، همه فیس بوک
- ارتباط فیسبوک، نحوه دیده شدن در فید خبری فیس بوک، بررسیگر رسانه های اجتماعی
- کلات واقعا چقدر نفوذ دارد؟ دانشآموزان، کارشناسان جوانب مثبت و منفی را ارزیابی میکنند، www.usatodayeducate.com
- آیا فیسبوک همچنان ماژولهای «دریافت اخبار مهم»، «بازیهایی که ممکن است دوست داشته باشید» را در نوار کناری آزمایش میکند ?، همه فیسبوک
- Should You Jump the Facebook Ship و به Google+ بروید؟، www.pammarketingnut.com
- آنچه که سازمان های غیر انتفاعی باید درباره دکمه جدید «اکنون اهدا» فیس بوک بدانند ، blogs.constantcontact.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.