در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- کلیک های تبلیغاتی فیس بوک 16.4 درصد افزایش یافت، تبدیل ها در سه ماهه دوم 56.9 درصد افزایش یافت [مطالعه]
Facebook تبلیغات همچنان نتایج قوی را برای تبلیغ کنندگان نشان می دهد. طبق گفته Kenshoo Social که این هفته بررسی Q2 خود را از تبلیغات فیس بوک منتشر کرد. آمار نشان می دهد که عملکرد قابل توجهی در تمام معیارهای کلیدی افزایش می یابد. این شرکت با تجزیه و تحلیل بیش از 75 میلیارد نمایش تبلیغات فیسبوک از تبلیغکنندگانی که از پلتفرم Kenshoo Social استفاده میکردند، از طریق […] - سامسونگ از سایر OEM های اندروید سهم می گیرد، نه آیفون
یک “فراتحلیل” از نظرسنجی های صاحبان گوشی های هوشمند، که بین ژوئیه 2012 و جولای سال جاری توسط شرکت تحقیقاتی CIRP انجام شده است. یافتههای جالبی در مورد خریدار گوشیهای هوشمند سامسونگ (اندروید) و خریدار آیفون ارائه کرد. تعدادی از تعمیمها از این تجزیه و تحلیل به دست آمد: خریداران سامسونگ عمدتاً صاحبان اندروید و تلفنهای ویژه هستند […] - 10 سال بعد، آیا ما به SEMPO نیاز داریم؟
10 سال پیش، بازاریابی موتور جستجو سازمان حرفه ای – SEMPO – تشکیل شد. این از تمایل بازاریابان جستجویی که می خواستند شناخت و حمایت بیشتری از صنعت نوپای خود کسب کنند، رشد کرد. یک دهه بعد، من مطمئن نیستم که آیا گروه دیگر لازم است یا خیر. SEMPO با بهترین نیت آغاز شد. […] - اینستاگرام برنامهنویسان را از استفاده از “Insta” یا “Gram” در نامهای تجاری باز میدارد
اگر توسعهدهنده برنامه یا محصول اینستاگرام هستید ما صمیمانه امیدواریم نام تجاری شما دقیقاً شبیه نام اینستاگرام نباشد. به گفته Techcrunch، اینستاگرام شروع به ارسال ایمیل هایی کرده است که از توسعه دهندگان درخواست می کند نام خود را «در یک بازه زمانی معقول» تغییر دهند. بهروزرسانیهای اخیر دستورالعملهای برند اینستاگرام عبارتند از: از «Instagram»، «IG»، «Insta» یا «Gram» در […] - برنامه جدید YouTube YouTube برای اندروید تماشای پشت سر هم ویدیوها را امکان پذیر می کند
Google نسخه جدیدی از برنامه YouTube برای Android را ارائه می کند امروز که شامل تعدادی از ویژگی های به روز شده است. طبق گفته AndroidPolice.com، “بزرگترین طراحی مجددی است که برنامه تاکنون دیده است.” TechCrunch گزارش می دهد که “برجسته” نسخه جدید توانایی به حداقل رساندن صفحه نمایش برای جلوه “تصویر در تصویر” است. برنامه […] - Google Attribution-Driven-Driven Attribution را برای Google Analytics Premium راه اندازی کرد
امروز، گوگل اعلام کرد که در حال گسترش قابلیت های مدل سازی اسناد ارائه شده در Google Analytics Premium، نسخه پولی و در سطح سازمانی است. پلتفرم تحلیلی وب فراگیر این ویژگی جدید، به نام داده محوری Attribution، طراحی شده است تا به بازاریابان کمک کند تا فراتر از انتساب آخرین کلیک حرکت کنند تا هزینه های رسانه ای خود را در همه کانال ها بهتر حساب کنند و بهینه کنند. برخلاف […] - مخاطب مقاله است: تغییر موازنه قدرت در انتشارات
بازاریابان اکنون در زمینه ساخت رسانه هستند. طبق تعریف، آنها یک محصول رسانه ای ایجاد می کنند و برای جذب و جذب مخاطب آن را منتشر یا پخش می کنند. رسانه ای که برای انتشار انتخاب می کنند پیام آنها را مشخص می کند. اما، یک تغییر قدرت با آن مدل پخش یک به چند اتفاق می افتد – مدلی که در آن […] - رویکرد سه جانبه اساسی برای ارتقای محتوا
وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، هر تبلیغی از محتوای شما می تواند خوب باشد. یکی از مفاهیم اساسی تبلیغات کلاسیک این است که آگاهی از برند (به عنوان مثال، شنیدن نام یک برند بارها و بارها) می تواند به مشتریان کمک کند دفعه بعد که به محصول یا خدمات خاصی که شما ارائه می دهید، شما را در ذهن خود نگه دارند. […] - Translate+: پستها و نظرات اکنون میتوانند در Google+ ترجمه شوند
یک ویژگی جدید بسیار خوب امروز برای Google+ منتشر شده است، ادغام Google Translate در پستها و نظرات +Google . این ویژگی جدید به کاربرانی که محتوای متفاوت از ترجیحات زبانی خود را مشاهده می کنند، اجازه می دهد تا محتوا را ترجمه کنند. کاربران Google+ دکمه «ترجمه» را در زیر محتوایی که در یک […]
کلیک کرد.
خود استفاده کنید.
کنونی
خارجی پست شده است مشاهده خواهند کرد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.